Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Εικόνα
16:51 | 21/12/2016

Στον 7ο όροφο του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη μία ομάδα έξι ατόμων εργάζεται προκειμένου να φέρει εις πέρας ίσως την πιο δύσκολη αποστολή: να αλλάξει τη δημόσια εικόνα της Ελληνικής Αστυνομίας και να «εκσυγχρονίσει» το προφίλ της μέσα από το Facebook και το Twitter.

Η ΕΛ.ΑΣ. ποντάρει στα social media για να γίνει πιο εξωστρεφής και να έρθει πιο κοντά στην κοινωνία κι έτσι πριν από λίγο καιρό συστάθηκε η «ομάδα social media και δημιουργικού σχεδιασμού», η οποία εκτός από την καθημερινή διαχείριση των διαδικτυακών λογαριασμών έχει αναλάβει και τη δημιουργία επικοινωνιακών δράσεων ώστε να αναδειχθεί το «ανθρώπινο» πρόσωπο του Σώματος.

Η απόφαση ανήκει (και) στον αρχηγό της Αστυνομίας, αντιστράτηγο Κωνσταντίνο Τσουβάλα, ο οποίος έχει ήδη δώσει το στίγμα του - μία Αστυνομία δίπλα στον πολίτη. «Θέλουμε μία Αστυνομία ανθρώπινη, αποτελεσματική, ανοιχτή στην κοινωνία και στους πολίτες, μία Αστυνομία που να εγγυάται το αίσθημα ασφαλείας των πολιτών και ταυτόχρονα να εξασφαλίζει τα δικαιώματα και την αξιοπρέπειά τους» δηλώνει στο «Εθνος» ο αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ. Στο πλαίσιο αυτό, η νεοσύστατη ομάδα των social media στελεχώθηκε από νέα σε ηλικία άτομα, με ειδίκευση στις νέες τεχνολογίες και την επικοινωνία.

Επικεφαλής της εξαμελούς ομάδας, η οποία υπάγεται στο γραφείο Τύπου του Αρχηγείου, είναι η 30χρονη Ιωάννα Μαρμαρού, η οποία από τον περασμένο Σεπτέμβριο έχει αναλάβει να «επανεκκινήσει» τους λογαριασμούς της ΕΛ.ΑΣ. στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το αποτέλεσμα είναι ήδη ορατό, με αρκετές επιτυχημένες επικοινωνιακές καμπάνιες να έχουν ήδη βγει στον αέρα. «Δημοσιεύουμε ειδήσεις που έχουν να κάνουν με την εξυπηρέτηση των πολιτών, όπως η κίνηση στους δρόμους, πληροφορίες για έκδοση διαβατηρίων, γνήσιο υπογραφών και άλλες χρηστικές πληροφορίες. Παράλληλα, ανεβάζουμε ειδήσεις που έχουν να κάνουν με το έργο της Αστυνομίας, όπως εξιχνιάσεις υποθέσεων και εξαρθρώσεις συμμοριών. Στόχος μας είναι να φτάσουμε σε ένα επίπεδο όπου η ενημέρωση των πολιτών θα γίνεται σε ?ζωντανή? μετάδοση» εξηγεί στο «Εθνος» η κυρία Μαρμαρού, η οποία προσθέτει ότι ένας από τους στόχους είναι να μάθει ο κόσμος την ΕΛ.ΑΣ. με διαφορετικό τρόπο, να δει και το ανθρώπινο πρόσωπό της.

Η ομάδα social media και δημιουργικού σχεδιασμού της ΕΛ.ΑΣ. έχει δημιουργήσει λογαριασμούς σε Facebook, Twitter, YouTube, ενώ υπάρχουν σκέψεις και για το Instagram.

Τα μέλη της ομάδας και το κόνσεπτ
Η ομάδα λειτουργεί σαν μία μικρή διαφημιστική εταιρεία, μέσα στην ΕΛ.ΑΣ., με τη σύλληψη της ιδέας, τη συγγραφή του σεναρίου και την υλοποίηση να γίνονται αποκλειστικά από αστυνομικούς. Κάθε πρωί τα μέλη της ομάδας, τα οποία έχουν όλα σχέση με την επικοινωνία, συσκέπτονται προκειμένου να βρουν πρωτότυπες ιδέες που θα καταλήξουν σε επικοινωνιακά κόνσεπτ που θα συζητηθούν στα social media.

Αστυνομικοί με ποδήλατα στην πόλη της Ρόδου φωτογραφίζονται με τουρίστες. Οι επικοινωνιακές δράσεις «ανεβαίνουν» πλέον συστηματικά στους λογαριασμούς των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που διατηρεί η ΕΛ.ΑΣ.
 

 

 

Αστυνομικοί με ποδήλατα στην πόλη της Ρόδου φωτογραφίζονται με τουρίστες. Οι επικοινωνιακές δράσεις «ανεβαίνουν» πλέον συστηματικά στους λογαριασμούς των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που διατηρεί η ΕΛ.Α

Η αρχή έγινε με την «Ημέρα της Αστυνομίας», όταν και δημοσιεύτηκε βίντεο για το έργο της ΕΛ.ΑΣ. «Θέλαμε να μάθει ο κόσμος την ΕΛ.ΑΣ. με έναν διαφορετικό τρόπο, να δει το ανθρώπινο πρόσωπό της και όλες οι δράσεις μας έχουν μηνύματα κοινωνικού περιεχομένου» λέει η κυρία Μαρμαρού. Η συνέχεια ήρθε με το βίντεο για τις τηλεφωνικές απάτες εις βάρος ηλικιωμένων, το οποίο «παίχτηκε» παντού και έγινε viral. «Είχαμε τεράστια ανταπόκριση από αυτό το διαφημιστικό, ενώ μας τηλεφώνησαν αρκετοί ηλικιωμένοι που το είδαν και μας ευχαρίστησαν» συμπληρώνει η επικεφαλής της ομάδας.

Πριν από λίγες ημέρες βγήκε στη δημοσιότητα βίντεο με κοινωνικό μήνυμα για τα τροχαία δυστυχήματα με τη συμμετοχή του ηθοποιού Κώστα Κόκλα, καθώς και των αστυνομικών συντακτών Γιώργου Καραϊβάζ, Παναγιώτη Σπυρόπουλου, Μίνας Καραμήτρου, Γιώργου Γεραφέντη και Θεοδώρας Θεοδωρουλάκη. Για τον ίδιο σκοπό, για τη μείωση των τροχαίων, δημιουργήθηκε και η καμπάνια στην οποία παιδιά έστειλαν ζωγραφιές με θέμα την ασφάλεια στο αυτοκίνητο. Η επόμενη δράση της ομάδας θα προβληθεί σε λίγες ημέρες και σίγουρα θα προκαλέσει πάταγο, αλλά γίνεται με διάθεση αυτοσαρκασμού ή, όπως λέγεται στη γλώσσα του Δαδικτύου, «αυτοτρολαρίσματος». Η ΕΛ.ΑΣ. θα «απαντήσει» στην παγκόσμια μόδα που λέγεται «Mannequin Challenge», όπου όλοι στέκονται ακίνητοι προσποιούμενοι τα μανεκέν. Το βίντεο θα είναι εορταστικού χαρακτήρα και έχουν συμμετάσχει αστυνομικοί από Τροχαία, ομάδα ΔΙ.ΑΣ., Αμεση Δράση κ.ά.

Εκατοντάδες μηνύματα καθημερινά
Η αλληλεπίδραση με το κοινό είναι ήδη πολύ μεγάλη και, όπως εξηγούν οι υπεύθυνοι, υπάρχουν καθημερινά εκατοντάδες μηνύματα, ενώ σύντομα θα ανανεωθεί και ο επίσημος ιστότοπος της ΕΛ.ΑΣ. ώστε να γίνει πιο φιλικός προς τους χρήστες, καθώς και να ενσωματώσει νέες τεχνολογίες.

Η ομάδα social media και δημιουργικού σχεδιασμού της ΕΛ.ΑΣ. «επιχειρεί» σε Facebook, Twitter και YouTube

 

 

Η ομάδα social media και δημιουργικού σχεδιασμού της ΕΛ.ΑΣ. «επιχειρεί» σε Facebook, Twitter και YouTube

Μολονότι δεν έχουν περάσει πολλές ημέρες από τότε που η νεοσύστατη ομάδα ανέλαβε δράση, ήδη τα μηνύματα στο Facebook και το Twitter είναι καταιγιστικά. «Αφορούν κυρίως καταγγελίες για παρανομίες στο Διαδίκτυο, ψεύτικα προφίλ, αλλά και κακοποίηση ζώων. Μπορώ να πω ότι μέσα από τα μηνύματα των πολιτών έχουν σχηματιστεί τουλάχιστον πέντε δικογραφίες που αφορούν κακοποίηση ζώων σε Νίσυρο, Ιο, Φάληρο κ.α., ενώ όλες οι καταγγελίες καταγράφονται και στέλνονται στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ή στην αρμόδια υπηρεσία. Η επικοινωνία με τον κόσμο είναι αμφίδρομη και επιθυμούμε να συνεχιστεί, να μπαίνει ο κόσμος στη σελίδα της Αστυνομίας στο Facebook και να γράφει. Τα βλέπουμε και απαντάμε» επισημαίνει η κυρία Μαρμαρού. 

ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΜΠΙΝΤΕΛΑΣ

Πηγή:  www.ethnos.gr

Policenet.gr © | 2024 Όροι Χρήσης.
developed by Pixelthis