Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Εικόνα
13:14 | 27/06/2016

Εχετε διαβάσει εκατοντάδες άρθρα για τα ελαστικά του Ι.Χ., πως να τα επιλέγετε, πως να τα προσέχετε και πως να τα αλλάξετε αν… σκάσουν.

Ξέρετε ότι πρέπει να είναι καλά φουσκωμένα και με αρκετό πέλμα για να σας κρατάνε στο δρόμο.

Δείτε τώρα και δέκα πράγματα που σίγουρα δεν γνωρίζετε για τα ελαστικά που φοράει το αγαπημένο σας αυτοκίνητο ή η μοτοσυκλέτα και θα γίνετε σοφότεροι!

 

1.Το υλικό που χρησιμοποιείται για την κατασκευή των ελαστικών είναι στην πραγματικότητα… άσπρο και οι κατασκευαστές προσθέτουν μαύρο χρώμα μέσω άνθρακα! (Οι παλιότεροι θα θυμούνται ότι τα μωρουδιακά καρότσια στα 50’s είχαν λευκά λάστιχα.)

 

 

 

 

2.Παλαιότερα (πολύ παλαιότερα) τα τροχοφόρα είχαν μασίφ ελαστικά (χωρίς σαμπρέλα) καρφωμένα στους τροχούς.

3.Τα ελαστικά των αγωνιστικών αυτοκινήτων είναι φουσκωμένα με άζωτο αντί με απλό αέρα και αυτό για το αέριο άζωτο είναι απόλυτα ξηρό και προσφέρει πιο σταθερή συμπεριφορά του ελαστικού.

 

 

 

 

4.Τα πιο ακριβά ελαστικά στον κόσμο αγοράστηκαν στις αρχές του φετινού Ιουνίου προς 544.000 ευρώ από κάτοικο του Ντουμπάι και στο μίγμα κατασκευής τους περιέχονται χρυσός και διαμάντια

5.Η διάσημη φουσκωτή κούκλα της Michelin έχει όνομα και αυτό είναι Μπιμπέντουμ.

 

 

 

 

6.Οι ημέρες της «ρεζέρβας» είναι μετρημένες. Τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν πλέον κιτ επισκευής (καμία σχέση με το αρχαίο “fast” που ήταν αφρός που γέμιζε το τρύπιο λάστιχο τη δεκαετία του 80) ή ελαστικά που ακόμα και αν τρυπηθούν ή σκιστούν μπορούν να κινήσουν το αυτοκίνητο με ταχύτητες ακόμα και 100 χ.α.ω.

7.Τη δεκαετία του 60 η Goodyear πειραματίστηκε με ένα ελαστικό το οποίο όταν περιστρεφόταν φωτιζόταν! Η… υπέροχη ιδέα δεν βγήκε ποτέ από τα εργαστήρια.

 

 

 

 

8.Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ελαστικών παγκοσμίως είναι η… Lego! Η διάσημη εταιρία παιχνιδιών κατασκευάζει περισσότερα από 306.000.000 ελαστικά κάθε χρόνο για τα μοντέλα της.

 

 

 

 

9.Κάθε χρόνο 250.000.000 και πλέον ελαστικά στέλνονται στην ανακύκλωση και επαναχρησιμοποιούνται στα μίγματα ασφάλτου που στρώνουν τους δρόμους μας

10.Η Continental, σε μία προσπάθεια να μειώσει την ανάγκη της για το ελαστικό υλικό που απαιτείται για την κατασκευή των ελαστικών ξεκίνησε να χρησιμοποιεί το φυτό πικραλίδα σε μία νέα σειρά προϊόντων της

 

 

 

 

 

 

www.thetoc.gr

Policenet.gr © | 2024 Όροι Χρήσης.
developed by Pixelthis