Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Εικόνα
10:22 | 29/12/2014

 

Χαρακτηριστική της κατάστασης που επικρατούσε στο πλοίο Norman Atlantic πριν εκδηλωθεί η φωτιά τα ξημερώματα της Κυριακής είναι η επιστολή διαμαρτυρίας επιβάτιδας του πλοίου, όταν αυτό βρισκόταν στην Ηγουμενίτσα, λίγες ώρες δηλαδή (περί τις 10:30 το βράδυ του Σαββάτου) πριν η πυρκαγιά ξεσπάσει. 
Στην σελίδα της εταιρείας στο facebook η επιβάτις διαμαρτύρεται για την κατάσταση στο πλοίο, χωρίς να καταλογίζει ευθύνες στο πλήρωμα, τονίζοντας όπως ότι υπάρχει καθυστέρηση στην ώρα άφιξης/αναχώρησης, ενώ κάνει λόγο και για υπερφορτωμένο πλοίο.

Αναλυτικά η επιστολή της εδώ 
Κατ'αρχήν Χρόνια Πολλά!
Ευτυχώς που μπορώ να δημοσιεύσω στη σελίδα χωρίς να κάνω like, γιατί η μέχρι στιγμής μας εμπειρία μόνο για like δεν είναι.
Από που να ξεκινήσω.. Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε Ηγουμενίτσα, με καθυστέρηση ήδη στην ώρα άφιξης/αναχώρησης (Πάτρα-Ανκόνα).
Εκτός από παστωμένοι και υπερφορτωμένοι για τη χωρητικότητα του συγκεκριμένου πλοίου, δεν υπάρχει και απολύτως καμία ανακοίνωση-ενημέρωση για το πόσο θα καθυστερήσουμε να φτάσουμε Ανκόνα.
Ενοχλητική δυσωδία διάχυτη σε όλους τους χώρους του πλοίου, τουαλέτες απαράδεκτες, καρέκλες σπασμένες και όλα αυτά στην ίδια τιμή που θα έπρεπε κανονικά να ταξιδέψουμε με ένα αξιοπρεπές και αξιόπιστο πλοίο της γραμμής.
Και αυτό λόγω "αλλαγής πλοίου" και "αντικατάστασης με ένα καινούργιο", όπως ενημερωθήκαμε από το προσωπικό στο λιμάνι της Πάτρας.
Εμείς εδώ έχουμε μαζευτεί παρέα στο κατάτρωμα και κλαίμε τα λεφτά που δώσαμε.
Και σας ρωτάω λοιπόν: Για πόσο ηλίθιους και κορόιδα μας έχετε?
Πόσο ασφαλές είναι να υπερφορτώνετε ένα πλοίο τέτοιας κατηγορίας για να μη χάσετε τα ευρωπουλάκια?
Ποιός και πως θα δικαιολογήσει την έξτρα ώρα καθυστέρησης από δουλειές/άλλα μέσα κυκλοφορίας/ακύρωση κρατήσεων ξενοδοχείων κ.λπ.?
Ο κόσμος κάθεται στο πάτωμα, άλλοι φουσκώνουν στρώμα γιατί οι καμπίνες είναι πλήρεις, άλλοι κοιμούνται κάτω. Φεύγοντας, βάλτε μας και να το καθαρίσουμε κιόλας.
Έχουν γίνει μπερδέματα με τις καμπίνες, έχουν βγάλει τον κόσμο έξω στο σαλόνι με μικρά παιδιά και περιμένει.
Παρακαλώ, να επισημάνω ότι τα παραπάνω παράπονα δε προορίζονται για το πλήρωμα αλλά για τη διοίκηση της εταιρείας. Ευτυχώς το πλήρωμα προσπαθεί να παραμένει ψύχραιμο.
Πολύ που σας ενδιαφέρει βέβαια..
Μπάχαλο!!!


Συγκεκριμένα, μπορείτε να δείτε την επιστολή 
εδώ

 

http://vimanews.gr/

Policenet.gr © | 2024 Όροι Χρήσης.
developed by Pixelthis