Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Εικόνα
20:25 | 18/02/2020

H ανάρτηση  του   κ. Τάκη  Κυριακάκου (εκ των αντιπροέδρων της Ένωσης Αστυνομικών Αθηνών) στο fb:

Το τηλεφωνικό κέντρο της Άμεσης Δράσης το οποίο υπάγεται στο κέντρο επιχειρήσεων της ΓΑΔΑ, αποτελεί διαχρονικά ένα σημαντικότα το γρανάζι στην εξυπηρέτηση των πολιτών μέσω των κλήσεων που δέχεται στο γνωστό σε όλους τριψήφιο νούμερο 100.

Αποτελεί επίσης και τον συνδετικό κρίκο μέσω των εκφωνιτών, όλων των δυνάμεων που επιχειρούν στην Αττική.

Ειτε αυτές οι δυνάμεις είναι εποχούμενες περιπολίες είτε πεζές.

Γίνεται λοιπόν εύκολα αντιληπτό στον καθένα πόσο σημαντικό ρόλο παίζει στην αστυνόμευση αφού το τφ καλείται να διαχειριστεί τις πρώτες πληροφορίες που οι πολίτες μεταφέρουν μέσω των τηλεφωνημάτων.

Δεν είναι υπερβολή επομένως να πούμε πως οι συνάδελφοι-ισσες που το στελεχώνουν αποτελούν κατά κάποιον τρόπο τα μάτια και τα αυτιά όλων των δυνάμεων που βρίσκονται στον δρόμο.Μπορεί σε πολλούς να μοιάζει και να φαίνεται εύκολο, όμως στην πραγματικότητα πρόκειται για πάρα πολύ απαιτητική δουλειά με μεγάλο δείκτη ευθύνης.

Ενω ταυτόχρονα πρέπει οι τηλεφωνητές-τριες να διαθέτουν υψηλό αίσθημα ευθύνης για το πόστο τους, να είναι υπομονετικοί με αυξημένο δείκτη ευφυίας.

Και τούτο διότι πολλές φορές καλούνται να μαντέψουν και να μεταφέρουν στοιχεία ενός περιστατικού στους εκφωνιτές και τα πληρώματα, τα οποία για διάφορους λόγους οι πολίτες που καλούν, δεν μπορούν να δώσουν.

Τον τελευταίο χρόνο έγινε μια μεγάλη προσπάθεια απ' την διοίκηση να ενισχυθεί το τηλεφωνικό κέντρο τόσο σε ανθρώπινο δυναμικό αφού ήταν κυριολεκτικά αποδυναμωμένο, αριθμούσε 12 με 13 τηλεφωνητές ανά βάρδια ενώ σήμερα το στελεχώνουν 20 τηλεφωνητές, όσο και σε τεχνικό εξοπλισμό (καινούργια ακουστικά ηλεκτρονικούς υπολογιστές).

Παράλληλα όμως δώθηκε μεγάλο βάρος στην εκπαίδευσή τους.

Πέραν της καθιερωμένης πρακτικής εκπαίδευσης οργανωθηκαν επιμορφωτικά σεμινάρια από οργανισμούς που εχουν την πείρα και την εξειδίκευση πάνω στο συγκεκριμένο κομμάτι της διαχείρισης των τηλεφωνικών κλήσεων, με σκοπό την ασφαλέστερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και των πληρωμάτων.

Τα αποτελέσματα δεν άργησαν να φανούν αφού η διαχείριση των κλήσεων που απαντηθηκαν για τον μήνα Νοέμβριο έφτασε το 80%,τον Δεκέμβριο στο 85%.

Το ποσοστό της άμεσης ανταπόκρισης το οποίο οριοθετείται χρονικά από 0-5 sec αντίστοιχα έφτασε το 85%για τον μήνα Νοέμβριο και το 91% για τον Δεκέμβριο.

Οταν τα αντίστοιχα ποσοστά πριν 15 μήνες και πριν την έλευση των νέων τηλεφωνητριών δεν ξεπερνούσαν το 60 με 65%.Αξίζει λοιπόν να γίνει ιδιαίτερης μνείας η προσπάθεια όλων των συναδέλφων που στελεχώνουν το τφ κέντρο καθώς επίσης και των προϊσταμένων τους αφού σπανίως τα φώτα της δημοσιότητας πέφτουν πάνω τους καίτοι η δουλειά που κάνουν είναι πολύ σημαντική και δεν υπολείπεται σε τίποτα τόσο σε μόχθο όσο και ψυχολογική πίεση.

Τέλος θα ήθελα να τονίσω το εξής.

Τόσο τα επιμορφωτικά σεμινάρια όσο και ο τεχνολογικός εξοπλισμός είναι στοιχεία απαραίτητα για την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών ασφαλείας προς τους πολίτες και το ίδιο το προσωπικό της ΕΛ.ΑΣ.

Γινεται λοιπόν κατανοητό απ' τα παραπάνω πως αποτελεί μονόδρομο για την πολιτεία η καθιέρωση συχνής και ουσιαστικής εκπαίδευσης-μετεκπαίδευσης των αστυνομικών,αλλά και η προμήθεια των υπηρεσιών της ΕΛ.ΑΣ με σύγχρονα μέσα (περιπολικά, μηχανές, αλεξίσφαιρα, ασύρματους).

Η δημόσια ασφάλεια είναι αγαθό και είναι δικαίωμα όλων. Δεν είναι προνόμιο λίγων.

Policenet.gr © | 2024 Όροι Χρήσης.
developed by Pixelthis