Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Εικόνα
18:59 | 01/06/2020

Με τα οικονομικά να έχουν συρρικνωθεί για τους περισσότερους στα χρόνια της κρίσης, μια νέα πραγματικότητα αναδύθηκε: η οδήγηση με το λαμπάκι του καυσίμου συνεχώς αναμμένο.

Η προειδοποιητική λυχνία μας λέει πως έχουν απομείνει ελάχιστα λίτρα καυσίμου στο ντεπόζιτο και η επίσκεψη στο πρατήριο είναι επιβεβλημένη. Τι συμβαίνει όμως με το αμάξι, ταλαιπωρείται από αυτή τη νέα κανονικότητα;

Εξαρτάται, είναι η απάντηση. Αν συμβαίνει μια στο τόσο, τίποτα κακό δεν θα συμβεί. Τα προβλήματα αρχίζουν όμως όταν το κάνουμε συνήθεια.

Γιατί η αντλία βενζίνης καταπονείται πράγματι όταν κινούμαστε μονίμως με αναμμένο το λαμπάκι. Με το ρεζερβουάρ άδειο, η αντλία καυσίμου του συστήματος τροφοδοσίας δεν ψύχεται επαρκώς. Και κάθε μοτέρ που λειτουργεί σε υψηλότερη θερμοκρασία είναι προορισμένο να ζήσει λιγότερο.

Ταυτοχρόνως, η αντλία απορροφά και όλα τα κατάλοιπα που κατακάθονται στο ρεζερβουάρ όταν η στάθμη είναι χαμηλή, ένας δεύτερος παράγοντας καταπόνησης.

Οι κατασκευαστές συμβουλεύουν χαρακτηριστικά να μην οδηγούμε όταν η στάθμη της βενζίνης πέφτει κάτω από το 1/4 του ρεζερβουάρ...

newsbeast.gr

Policenet.gr © | 2024 Όροι Χρήσης.
developed by Pixelthis