Το Instagram αλλάζει –Δεν θα φαίνονται τα likes

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΝΙΩΘΟΥΝ ΠΙΕΣΗ ΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ
Το Instagram αλλάζει –Δεν θα φαίνονται τα likes
Μεγάλες αλλαγές θα παρατηρήσουν οι κάτοικοι 7 χωρών στο Instagram. Το διάσημο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, αποφάσισε να κρύβει τον αριθμό των likes που συγκεντρώνει κάποιος σε μία ανάρτηση, προκειμένου να «εξαλείψει την πίεση» που δέχονται οι χρήστες. 
 
Η δοκιμή που ξεκινά σήμερα Πέμπτη, σημαίνει ότι οι χρήστες θα βλέπουν ένα όνομα οπαδού που αντί να ακολουθείτε από τον αριθμό των likes θα γράφει μόνο «και άλλοι» κάτω από τις αναρτήσεις τους, αντί του αριθμού. Ωστόσο, οι ίδιοι θα μπορούν να βλέπουν τον αριθμό των likes που συγκεντρώνουν, αλλά όχι οι υπόλοιποι οπαδοί τους. 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η BMW M5 Competition είναι το ταχύτερο περιπολικό της Αυστραλίας

 
Δοκιμαστικά σε 7 χώρες

Το Instagram, ξεκίνησε τις δοκιμές στον Καναδά τον περασμένο Μάιο, με τις πληροφορίες για την νέα αλλαγή να γίνονται γνωστές από τον Απρίλιο. Οι αλλαγές αυτές δεν είναι όμως ακόμη ορατές σε όλο τον κόσμο, παρά μόνο στην Αυστραλία, την Νέα Ζηλανδία, την Ιρλανδία, την Ιταλία, την Ιαπωνία και τη Βραζιλία.

 
«Ελπίζουμε πως αυτή η δοκιμή θα εξαλείψει την πίεση του πόσα likes μπορεί να συγκεντρώσει μια ανάρτησή μας, ώστε να μπορούμε να εστιάσουμε στον πραγματικό σκοπό αυτής της εφαρμογής – το να μοιραζόμαστε δηλαδή, τα πράγματα και τα στιγμιότυπα που πραγματικά αγαπάμε» δήλωσε η Μία Γκάρλινγκ, επικεφαλής της πολιτικής του Facebook σε Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία.
 
Αυτό θα βλέπουν πλέον οι οπαδοί κάποιου. Αντί για τον αριθμό των likes θα μπορούν να δουν μόνο το... «και άλλοι»
Σκοπός είναι να επικεντρωθούν λιγότερο στα likes και περισσότερο στην ουσία της ανάρτησης
Ο στόχος, προσθέτει, είναι οι χρήστες να νιώθουν λιγότερο πως δέχονται κριτική και να καταλάβουν πως «οι άνθρωποι πρέπει να επικεντρωθούν λιγότερο στα likes και περισσότερο στην ιστορία που θέλει να αφηγηθεί κάποιος».
 
Σύμφωνα με έρευνες, ο αριθμός των likes που συγκεντρώνει μια ανάρτηση είναι ένα μέτρο επιτυχίας ή δημοτικότητας στο Instagram. Μελέτες δείχνουν πως αυτό το είδος του άμεσου σχολιασμού του περιεχομένου, μπορεί να ενισχύσει την αυτοεκτίμηση των ανθρώπων αλλά και να ρίξει την ψυχολογία όσων δεν έχουν πάρει αρκετά likes.