Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Εικόνα
09:59 | 26/01/2018

«Ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης έχει παρουσιάσει ένα συγκροτημένο σχέδιο για την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, στο οποίο κεντρικό ρόλο παίζει η εκπαίδευση στο σχολείο. Στρατηγικός στόχος του προγράμματός μας είναι η μείωση κατά 50% των θανατηφόρων τροχαίων δυστυχημάτων μέσα σε μια δεκαετία». Τα παραπάνω τόνισε ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, ως εκπρόσωπος του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης στην εκδήλωση του Συλλόγου Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων Ανηλίκων «Αγάπη για Ζωή» .

Ο κ. Χαρακόπουλος ανέφερε ότι «δυστυχώς, έχει καταντήσει ρουτίνα η επανάληψη της φράσης ότι κάποιοι συνάνθρωποί μας έγιναν “θυσία στον Μολώχ της ασφάλτου”, και τις περισσότερες φορές πρόκειται για νέους ανθρώπους. Οι θλιβερές αυτές ειδήσεις, κατά κανόνα, χάνονται στο τέλος των τηλεοπτικών ειδήσεων ή στις πίσω σελίδες των εφημερίδων. Κι όμως, αυτό που συμβαίνει είναι μια σιωπηρή γενοκτονία, που επειδή πραγματοποιείται αργά, αλλά διαρκώς, δεν αντιλαμβανόμαστε το μέγεθός της. Tα τελευταία δέκα χρόνια 11.000 άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους σε τροχαία ατυχήματα. Σε αυτούς θα πρέπει να προσθέσουμε τους πολλαπλάσιους βαρύτατους τραυματισμούς που σημάδευσαν τη ζωή χιλιάδων συνανθρώπων μας. Το χειρότερο όλων είναι ότι ανάμεσα σε αυτές τις απώλειες υπερτερούν οι νέοι. Τα τροχαία στην Ελλάδα είναι η πρώτη αιτία θανάτου για νέους 18-35 ετών». 

Το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης επισήμανε ότι «για εμάς τους Έλληνες, το γεγονός των απωλειών από τροχαία ατυχήματα, έχει μια επιπρόσθετη σημασία. Είμαστε ένα έθνος που γηράσκει και φθίνει γοργά. Τα τελευταία χρόνια οι θάνατοι έχουν ξεπεράσει κατά μερικές δεκάδες χιλιάδες τις γεννήσεις. Και επιπλέον, ο μέσος όρος ηλικίας είναι πολύ ψηλά, γιατί είναι πολύ χαμηλός ο δείκτης των γεννήσεων. Οι νέοι μας, λοιπόν, θα έπρεπε να είναι ότι πολυτιμότερο διαθέτουμε. Και η πολιτεία όφειλε να έχει θέσει ως προτεραιότητα την προστασία τους». 

Όπως εξήγησε «η οδήγηση είναι εκδήλωση της συμπεριφοράς, της βαθύτερης παιδείας εντέλει που έχει λάβει ο καθένας μας. Όταν πιάνουμε στα χέρια το τιμόνι, πρώτα απ’ όλα οφείλουμε να σεβόμαστε τον συνάνθρωπό μας, που δεν φταίει σε τίποτα αν εμείς δεν οδηγούμε σωστά. Δεν χρησιμοποιούμε το όχημά μας ως μέσο επίδειξης, δεν κάνουμε αγώνα ταχύτητας, δεν ρισκάρουμε τη ζωή μας, αδιαφορώντας να βάλουμε τη ζώνη στο αυτοκίνητο, ή το κράνος στην μηχανή». 

Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος υπογράμμισε ότι «ως Πολιτεία πρέπει να θέσουμε την οδική ασφάλεια ψηλά στην ατζέντα των προτεραιοτήτων μας. Και για να πετύχουμε τους σκοπούς μας χρειάζεται η συνέργεια όλων. Στην επίτευξη αυτού του στόχου, ο δικός σας Σύλλογος έχει αναμφισβήτητα, σημαίνοντα ρόλο, και για τούτο χρειάζεται και την αμέριστη στήριξη εκ μέρους της Πολιτείας, ώστε να επιτελέσει αρτιότερα την αποστολή του, προς όφελος πρωτίστως των νέων μας».

αγάπη για τη ζωη β

Χαιρετισμός
αναπληρωτή τομεάρχη Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, 
αρμόδιου για θέματα Προστασίας του Πολίτη, βουλευτή Λαρίσης, 
Μάξιμου Χαρακόπουλου

στην εκδήλωση 
του Συλλόγου Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων Ανηλίκων «Αγάπη για Ζωή» 
με θέμα: «ο απολογισμός του έργου για το 2017 και η παρουσίαση του νέου προγράμματος για το 2018»

«Σεβασμιώτατε,
Φίλες και φίλοι,

Εκ μέρους της Νέας Δημοκρατίας και του αρχηγού της, του Κυριάκου Μητσοτάκη, θέλω να σας εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια στο Σύλλογο Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων Ανηλίκων «Αγάπη για Ζωή» για το κοινωνικό έργο που επιτελεί, σε έναν τομέα που συνιστά μια από τις αχίλλειους πτέρνες της δημόσιας συμπεριφοράς μας, με ολέθριες συνέπειες.

Δυστυχώς, έχει καταντήσει ρουτίνα η επανάληψη της φράσης ότι κάποιοι συνάνθρωποί μας έγιναν «θυσία στον Μολώχ της ασφάλτου», και τις περισσότερες φορές πρόκειται για νέους ανθρώπους.

Οι θλιβερές αυτές ειδήσεις, κατά κανόνα, χάνονται στο τέλος των τηλεοπτικών ειδήσεων ή στις πίσω σελίδες των εφημερίδων.

Κι όμως, αυτό που συμβαίνει είναι μια σιωπηρή γενοκτονία, που επειδή πραγματοποιείται αργά, αλλά διαρκώς, δεν αντιλαμβανόμαστε το μέγεθός της. Τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν είναι σοκαριστικά. Tα τελευταία δέκα χρόνια 11.000 άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους σε τροχαία ατυχήματα. Σε αυτούς θα πρέπει να προσθέσουμε τους πολλαπλάσιους βαρύτατους τραυματισμούς που σημάδευσαν τη ζωή χιλιάδων συνανθρώπων μας. Για να καταλάβουμε τα μεγέθη, είναι σαν ένας δήμος του μεγέθους των Καλαβρύτων, να ξεκληρίστηκε ολοκληρωτικά μέσα σε μια δεκαετία.

Το χειρότερο όλων είναι ότι ανάμεσα σε αυτές τις απώλειες υπερτερούν οι νέοι. Τα τροχαία στην Ελλάδα είναι η πρώτη αιτία θανάτου για νέους 18-35 ετών.

Αναμφίβολα, Σεβασμιώτατε, κάθε ανθρώπινη ζωή έχει την δική της αυθύπαρκτη αξία. Παρ’ όλα αυτά, για εμάς τους Έλληνες, το γεγονός των απωλειών από τροχαία ατυχήματα, έχει μια επιπρόσθετη σημασία. Είμαστε, όπως γνωρίζετε, ένα έθνος που γηράσκει και φθίνει γοργά. Τα τελευταία χρόνια οι θάνατοι έχουν ξεπεράσει κατά μερικές δεκάδες χιλιάδες τις γεννήσεις. Και επιπλέον, ο μέσος όρος ηλικίας είναι πολύ ψηλά, γιατί είναι πολύ χαμηλός ο δείκτης των γεννήσεων. Οι νέοι μας, λοιπόν, θα έπρεπε να είναι ότι πολυτιμότερο διαθέτουμε. Και η πολιτεία όφειλε να έχει θέσει ως προτεραιότητα την προστασία τους.

Ωστόσο, κάθε φορά, αφού μαθαίνουμε τα κακά μαντάτα, μετά το δέος που μας καταλαμβάνει, μετά τις υποσχέσεις για επίλυση του προβλήματος, τα πάντα δείχνουν να λησμονούνται και ξαναγυρνάμε στα ίδια τα πρότερα.

Θα μπορούσε, όμως, να αντιστραφεί αυτή κατάσταση; Αναμφίβολα ναι αν στους νέους μας, από παιδιά, κυρίως μέσα στα σχολεία, αλλά και σε κάθε άλλο χώρο συλλογικής δραστηριότητας, και βεβαίως, εντός της οικογενείας, ξεδιπλωνόταν μια σωστή αγωγή συμπεριφοράς στην οδήγηση.

Γιατί, η οδήγηση είναι εκδήλωση της συμπεριφοράς, της βαθύτερης παιδείας εντέλει που έχει λάβει ο καθένας μας. Όταν πιάνουμε στα χέρια το τιμόνι, πρώτα απ’ όλα οφείλουμε να σεβόμαστε τον συνάνθρωπό μας, που δεν φταίει σε τίποτα αν εμείς δεν οδηγούμε σωστά. Δεν χρησιμοποιούμε το όχημά μας ως μέσο επίδειξης, δεν κάνουμε αγώνα ταχύτητας, δεν ρισκάρουμε τη ζωή μας, αδιαφορώντας να βάλουμε τη ζώνη στο αυτοκίνητο, ή το κράνος στην μηχανή.

Στην Ελλάδα, δυστυχώς, για δεκαετίες, ζούμε λίγο πολύ στο “δεν βαριέσαι αδερφέ”, υποτιμώντας το πρόβλημα. Κάπως έτσι, όμως, υποτιμώντας ως μικρά τα προβλήματα που σωρεύτηκαν, διογκώθηκαν και έγιναν δυσεπίλυτα, φτάσαμε ως εδώ.

Τον ωχαδερφισμό, λοιπόν, πρέπει να νικήσουμε, την αδιαφορία, την απαιδευσιά, την έλλειψη σεβασμού προς τους άλλους, αλλά και την έλλειψη αισθήματος αυτοπροστασίας. Για να αλλάξουμε ως κοινωνία, πρέπει να δουλέψουμε με σωστό τρόπο στη νέα γενιά, και αυτή θα κάνει τη διαφορά.

Ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης έχει παρουσιάσει ένα συγκροτημένο πρόγραμμα για την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, στο οποίο κεντρικό ρόλο παίζει η εκπαίδευση στο σχολείο. Στρατηγικός στόχος του προγράμματός μας είναι η μείωση κατά 50% των θανατηφόρων τροχαίων δυστυχημάτων μέσα σε μια δεκαετία.

Ως Πολιτεία πρέπει να θέσουμε την οδική ασφάλεια ψηλά στην ατζέντα των προτεραιοτήτων μας. Και για να πετύχουμε τους σκοπούς μας χρειάζεται η συνέργεια όλων.

Στην επίτευξη αυτού του στόχου, ο Σύλλογος σας έχει αναμφισβήτητα, σημαίνοντα ρόλο, και για τούτο χρειάζεται και την αμέριστη στήριξη εκ μέρους της Πολιτείας, ώστε να επιτελέσει αρτιότερα την αποστολή του, προς όφελος πρωτίστως των νέων μας.

Και πάλι συγχαρητήρια για το έργο που επιτελείτε».

Policenet.gr © | 2024 Όροι Χρήσης.
developed by Pixelthis