Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Εικόνα
19:59 | 30/09/2016
Ο Υποσμηναγός (Ι) Στρατάκιας Δημήτριος (Επισμηναγός πλέον αφού τιμήθηκε με δύο επιπλέον βαθμούς μετά θάνατον) σκοτώθηκε το βράδυ της 30 Σεπτεμβρίου 1997, στη θαλάσσια περιοχή της νήσου Σκύρου, λόγω πτώσεως του αεροσκάφους του Mirage 2000 με s.n.210.
 
Ειπώθηκε τότε ότι εξ αιτίας των φώτων από τα ψαροκάικα που βρίσκονταν -παρανόμως- εκείνη τη νύχτα στην νοητή θαλάσσια προέκταση του διαδρόμου της Σκύρου ο άτυχος χειριστής του Mirage 2000 μπερδεύτηκε σε σχέση με τα φώτα του διαδρόμου, (κάτι που βέβαια δεν μπορεί εκ των πραγμάτων να βεβαιωθεί) και πραγματοποίησε μια τέλεια προσθαλάσσωση με το αεροσκάφος να φτάνει σχεδόν άθικτο στο βυθό λίγο κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας.

Ο άτυχος χειριστής κατέληξε από πνιγμό από τα κορδόνια που συγκρατούν τα πόδια πάνω στο κάθισμα και τα οποία δεν μπόρεσε να λύσει (αφού έλυσε το κεντρικό σημείο πρόσδεσης των υπόλοιπων ζωνών και άνοιξε την καλύπτρα). Κι αυτό γιατί το σωσίβιό του φούσκωσε στην επαφή με το νερό όπως και ήταν σχεδιασμένο να κάνει και τον τραβούσε επάνω μη αφήνοντας περιθώρια  κίνησης και στην ουσία εγκλωβίζοντάς τον.

Μετά από το ατύχημα το α/φος ανελκύστηκε και μεταφέρθηκε, δια θαλάσσης, από τη Σκύρο στο λιμάνι τωνΤσιμέντων Χαλκίδας και από εκεί οδικώς στην Τανάγρα, όπου και επισκευάστηκε.

Το Μirage 2000 αυτό συνεχίζει να πετάει μέχρι και σήμερα.

Δείτε το βίντεο.. 



Μετά το ατύχημα πολλά πράγματα στα σωστικά μέσα των Mirage 2000 άλλαξαν.
Τώρα πια οι ζώνες απασφαλίζονται όλες (και των ποδιών που δεν πρόλαβε να λύσει ο άτυχος χειριστής) από ένα και μόνο κεντρικό σημείο. Και το σωσίβιο που έχει προσαρμοσμένο επάνω του ο χειριστής (σχεδιασμένο να φουσκώνει αυτόματα όταν έρθει σε επαφή με το νερό), έχει τώρα δύο θαλάμους από τους οποίους ο χειριστής μπορεί να ξεφουσκώσει τον ένα για να μπορέσει να κινηθεί και να απεγκλωβιστεί σε περίπτωση ανάγκης, και να τον ξαναφουσκώσει με ειδικό μηχανισμό αργότερα.
 
 

 

drflight.blogspot.gr

Policenet.gr © | 2024 Όροι Χρήσης.
developed by Pixelthis