Eρευνα αποκαλύπτει κάθε πότε πρέπει να ζυγίζεσαι για να αδυνατίσεις

ΘΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΣΟ ΝΟΜΙΖΕΙΣ
Eρευνα αποκαλύπτει κάθε πότε πρέπει να ζυγίζεσαι για να αδυνατίσεις

Η ζυγαριά μπορεί να γίνει ο εφιάλτης μας.

Αν όμως θέλεις να χάσεις κάποια κιλά που σε δυσκολεύουν, η ζυγαριάμπορεί να φανεί πολύ χρήσιμη.

Και μάλιστα, μπορεί να σε βοηθήσει περισσότερο από όσο νομίζεις.

Συγκεκριμένα, ερευνητές του University of Pittsburgh School of Nursing και του University of California, San Francisco School of Medicineβρήκαν κάτι πολύ ενδιαφέρον όσον αφορά στη συνήθειά μας να ζυγιζόμαστε.

Από ό,τι φαίνεται, όσοι ζυγίζονται καθημερινά είναι πιο πιθανό να χάσουν βάρος από εκείνους που δεν ζυγίζονται.

Σύμφωνα με αδημοσίευτη έρευνα που θα παρουσιαστεί στο American Heart Association's Scientific Sessions 2018, οι επιστήμονες ανέλυσαν τα δεδομένα από 1.042 ενήλικες με μέσο όρο ηλικίας τα 47 έτη. Μέσα σε έναν χρόνο, οι συμμετέχοντες ζυγίζονταν χρησιμοποιώντας ζυγαριές με Wi-Fi ή Bluetooth ώστε να στέλνουν τα δεδομένα στους ερευνητές.

Shutterstock

Οι συμμετέχοντες δεν έλαβαν καμιά συμβουλή ή κατευθύνσεις, εκτός από τον έλεγχο των κιλών τους.

Όταν ολοκληρώθηκε το έτος, όσοι δεν είχαν ζυγιστεί καθόλου ή το έκαναν μια φορά την εβδομάδα, δεν είχαν χάσει βάρος. Όσοι ανέβαιναν στη ζυγαριά 6 ή 7 φορές την εβδομάδα, έχασαν το 1.7% από το βάρος τους, το οποίο η έρευνα κρίνει ως σημαντικό.

Τι είναι όμως τόσο ιδιαίτερο όταν ανεβαίνεις στη ζυγαριά σε καθημερινή βάση;

Η θεωρία λέει ότι το να παρατηρείς το βάρος σου, σε κρατά ενήμερο για τις συνήθειες (φαγητό, άσκηση) που το επηρεάζουν.

Ο συγγραφέας και καθηγητής ψυχολογίας στο California State University, Edward Abramson, συμφωνεί με αυτή τη θεωρεία. 

Shutterstock

«Για να αντιμετωπίσεις το περιβάλλον σου που προωθεί το μη αναγκαίο φαγητό, πρέπει να είσαι ευσυνείδητος και μελετημένος για τις επιλογές που κάνεις». Ένας τρόπος για να μείνεις συντονισμένος είναι το καθημερινό ζύγισμα.

Πριν κάνεις την ζυγαριά τον καλύτερο σου φίλο, σκέψου ότι όσοι παλεύουν με την εικόνα τους και το βάρος τους και κυρίως όσοι πάσχουν από κάποια διαταραχή, πρέπει να μην το παρακάνουν.

Κάποιοι μπορεί να βιώσουν άγχος, ακόμη και κατάθλιψη και να το παρακάνουν είτε με υπερφαγία είτε το αντίθετο. Αυτοί καλό είναι να ζυγίζονται μία φορά την εβδομάδα, αναφέρει ο Abramson.

Το καθημερινό ζύγισμα είναι βοηθητικό μόνο αν μπορείς να αντλήσεις τις πληροφορίες που χρειάζεσαι και να κάνεις τη σύνδεση ανάμεσα στις συμπεριφορές και το βάρος σου, αναφέρει η Cynthia Sas, διατροφολόγος του Health.

Πρέπει να έχεις καλή σχέση με το σώμα σου πριν ανέβεις στην ζυγαριά και το κάνεις μέρος της ρουτίνας σου. Μπορείς να κρατάς έτσι το βάρος σου σε έλεγχο και ίσως να σου δώσει την κατάλληλη ώθηση ώστε να χάσεις τα περιττά κιλά.

Shutterstock
Πηγή: bovary.gr