Serial killer στην Κύπρο: Τον πρόδωσε η φωτογραφία ταυτότητας της τρίτης γυναίκας που δολοφόνησε

ΕΙΧΕ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2017
Serial killer στην Κύπρο: Τον πρόδωσε η φωτογραφία ταυτότητας της τρίτης γυναίκας που δολοφόνησε

Σε προσπάθεια λύσης ενός ματωμένου σταυρόλεξου, με τέσσερις φόνους και δύο μέχρι στιγμής πτώματα, εξελίσσεται η έρευνα της κυπριακής αστυνομίας, στην υπόθεση του serial killer, λοχαγού Νίκου Μεταξά.

Χθες ο 35χρονος συνδέθηκε με τον φόνο ακόμα μίας γυναίκας, της οποία δεν έχει εντοπιστεί το πτώμα. Πρόκειται για την 29χρονη Maricar Valdez Arquiola, η οποία εξαφανίστηκε στις 13 Δεκεμβρίου 2017.

Σύμφωνα με πληροφορίες που αποκαλύπτει σήμερα η κυπριακή εφημερίδα «Πολίτης», οι ανακριτές της υπόθεσης εντόπισαν στους υπολογιστές του λοχαγού μια φωτογραφία της ταυτότητας της Maricar, στοιχείο που τον συνδέει άμεσα με την γυναίκα από τις Φιλιππίνες, η οποία πιστεύεται ότι έχει δολοφονηθεί αλλά είναι άγνωστο που βρίσκεται το πτώμα της.

Η αστυνομία, σύμφωνα με το κυπριακό νομικό καθεστώς, ζήτησε νέο ένταλμα σύλληψης του λοχαγού και για τρίτο φόνο, παρά το ότι είναι ήδη προφυλακισμένος για τρεις ακόμα φόνους. Το δικαστήριο ενέκρινε το ένταλμα και σήμερα θα αποφασιστεί αν θα εγκριθεί και νέο διάταγμα προφυλάκισης, που να αφορά την δολοφονία της Maricar, παρά το ότι δεν υπάρχει πτώμα.

Ο Νίκος Μεταξάς συνδέθηκε με την 29χρονη από τις Φιλιππίνες και με άλλα τεκμήρια που προέκυψαν μέσα από την έρευνα των ηλεκτρονικών και τηλεπικοινωνιακών δεδομένων. Όπως διαπιστώθηκε, ο 35χρονος με το ψευδώνυμο «Ορέστης» ήταν ο τελευταίος άνθρωπος που επικοινώνησε με την Maricar, πριν χαθούν τα ίχνη της.
 


maricar



H 29χρονη Maricar Valdez Arquiola


Δεν λέει λέξη

Μετά την αποκάλυψη των στοιχείων, που συνδέουν τον 35χρονο με τη Maricar, ανακρίθηκε εκ νέου. 


Όπως πληροφορείται το protothema.gr, ο Νίκος Μεταξάς κράτησε κλειστό το στόμα του, αρνούμενος να σχολιάσει τα τεκμήρια που του παρουσίασαν οι ανακριτές. 

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι μέχρι σήμερα ο 35χρονος λοχαγός, έχει ομολογήσει τρεις φόνους, αλλά αυτό το έκανε μόνο μετά την αποκάλυψη των δύο πτωμάτων στο φρεάτιο του μεταλλείου στο χωριό Μιτσερό. 

Κατά την ομολογία του, τα δύο πτώματα ανήκουν στην 38χρονη Marry Rose και την 28χρονη Arian Palanas Lozano, που είχαν εξαφανιστεί τον Μάϊο και τον Ιούλιο του 2018. 

Παραδεχόμενος την δολοφονία της Marry Rose, το πτώμα της οποίας ταυτοποιήθηκε, ο 35χρονος αναγκάστηκε να παραδεχθεί και την δολοφονία της 6χρονης κόρης της, ισχυριζόμενος ότι είχε πετάξει το πτώμα στο φράγμα Ξυλιάτου. 

 


erevnes2




Το δεύτερο πτώμα στο φρεάτιο του μεταλλείου Μιτσερού, κατά τον ίδιο ανήκει στην Arian Palanas Lozano, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει ταυτοποίηση. Η νεκροτομή δεν μπόρεσε να δώσει στοιχεία για την ταυτότητα του πτώματος και γι’ αυτό τον λόγο θα γίνουν εξειδικευμένες επιστημονικές εξετάσεις με DNA. 

Αστυνομικές πηγές εξέφραζαν κάποιες επιφυλάξεις για το αν πράγματι πρόκειται για την Arian, αφού η σορός παρουσίαζε μεγαλύτερη φθορά από αυτή της 38χρονης Marry Rose, αν και η Arian είχε δολοφονηθεί δύο μήνες αργότερα. 

Δεν αποκλείεται η σορός ανήκει στη 29χρονη Maricar και γι’ αυτό θα γίνει σύγκριση γενετικού υλικού με γενετικό υλικό που έδωσε η μητέρα για τεστ DNA. Όπως και αν έχουν τα πράγματα, βρισκόμαστε μπροστά σε τέσσερις δολοφονίες με δύο πτώματα.

 



erevnes1



Χωρίς αποτέλεσμα

Σήμερα αναμένεται να ολοκληρωθεί η έρευνα στο φρεάτιο του μεταλλείου Μιτσερού, το οποίο αν και ερευνήθηκε κατά 95% περίπου δεν εντοπίστηκε κάτι ύποπτο. Σύμφωνα με τον Διευθυντή της Πυροσβεστικής Κύπρου Μάρκο Τράγκολα, απομένουν ακόμα 10 μέτρα και η έρευνα θα ολοκληρωθεί σήμερα.

Επίσης κανένα στοιχείο δεν απέδωσε μέχρι στιγμής και η έρευνα στο φράγμα Ξυλιάτου στο οποίο ο 35χρονος ισχυρίστηκε ότι πέταξε το πτώμα της 6χρονη Sierra, ς κόρης της Marry Rose. Αύριο θα γίνει νέα έρευνα με δύτη ο οποίος θα εξετάσει κάποια σημεία στον πυθμένα του φράγματος στα οποία δεν μπορούσε να προσεγγίσει η ρομποτική κάμερα.

Η αστυνομία θα συνεχίσει τις έρευνες και σε άλλους χώρους, με προτεραιότητα αυτούς που έχουν καταγραφεί σε φωτογραφίες του λοχαγού, ο οποίος είχε πάθος με τη φωτογραφική τέχνη. Μεταξύ των «καλλιτεχνικών» φωτογραφιών του υπήρχαν φωτογραφίες από το μεταλλείο Μιτσερού και το φράγμα Ξυλιάτου, κάτι που δημιουργεί υποψίες ότι έχει φωτογραφίσει και άλλους χώρους που δυνατόν να έχει κρύψει πτώματα.


protothema.gr