Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Posted by nik0s on Κυρ, 06/23/2019 - 14:46

Σύμφωνα με τη νέα νομοθεσία που προβλέπει επέκταση των αρμοδιοτήτων των λιμενικών αρχών ( Ν. 4597/2019), η εφαρμογή της νομοθεσίας για το ελεύθερο κάμπιγκ, εμπίπτει πλέoν στην αρμοδιότητα του Λιμενικού Σώματος;

Greek

Υποβλήθηκε από spirosgiapros. Ημερομηνία: Κυρ, 06/23/2019 - 23:53 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>Καλησπέρα<br>
<br>
Ως προς την τροπολογια :<br>
<br>
Καταρχην δεν προβλέπει επεκταση των καθ υλη αρμοδιοτήτων αλλα του τοπου ασκησης τους (κατα τοπο αρμοδιοτητα)<br>
<br>
Το ΛΣ αποτελει μια απο τις εκτελεστικες υπηρεσιες των αρμοδιοτητων του υπουργειου ναυτιλιας και οι αρμοδιοτητες τους, τόσο του ΛΣ οσο και του υπουργειου, οριζονται<br>
στα αρθρα 1 και 5 του Ν4150/13 και στα αρθρα 1 και 11 του ΠΔ 13/18<br>
<br>
Συγκεκριμενα η παρ 1 του αρθρου 5 του Ν4150/13 λεει σαφεστατα και ξεκαθαρα οτι οι αρμοδιότητες του ΛΣ ασκούνται μόνο στους χώρους που η κείμενη νομοθεσία ορίζει ως χώρους αρμοδιότητας του.<br>
<br>
Αυτο που αλλαξε προσφατα με το άρθρο 26 του Ν.4597/2019 ειναι η προσθηκη των ακολουθων εδαφιων:<br>
<br>
<br>
<u><em>«Οι αρμοδιότητες του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. ασκούνται και στον αιγιαλό και την παραλία, όπως οι έννοιες των όρων αυτών καθορίζονται στο άρθρο 1 του ν. 2971/2001 (Α` 285),<br>
<strong>με την επιφύλαξη των άρθρων 4 και 5 του ν.δ. 444/1970</strong> (Α` 39), οι οποίες εφαρμόζονται αναλόγως και στον αιγι-αλό και την παραλία.<br>
<br>
Για τον έλεγχο της τροχαίας κίνησης και την εφαρμογή των διατάξεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) στον αιγιαλό και την παραλία εφαρμόζεται αναλόγως<br>
το πρώτο εδάφιο της περίπτωσης α` της παρ. 3 του άρθρου 2 του ν. 2575/1998 (Α` 23).<br>
<br>
Εφόσον τα ανωτέρω όργανα του Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ. διαπιστώσουν παραβάσεις του ν. 2971/2001, ιδίως δε αυθαίρετες επεμβάσεις και καταλήψεις των κοινοχρήστων χώρων<br>
του αιγιαλού και της παραλίας, υποχρεούνται να ενημερώνουν αμελλητί την αρμόδια κατά χωρική αρμοδιότητα Κτηματική Υπηρεσία, προκειμένου να λάβει όλα τα<br>
προβλεπόμενα από την κείμενη νομοθεσία μέτρα για την προστασία τους.<br>
<br>
Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Οικονομικών, Υποδομών και Μεταφορών και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, καθορίζεται η διαδικασία βεβαίωσης<br>
και επιβολής των διοικητικών προστίμων, η διαδικασία και οι δαπάνες της είσπραξης, η διαδικασία της απόδοσης και κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή της διάταξης του προηγούμενου εδαφίου».</em></u><br>
<br>
<br>
Η φραση <em><u>''με την επιφύλαξη των άρθρων 4 και 5 του ν.δ. 444/1970 (Α` 39)'' </u></em>διατηρει σε ισχυ τις ειδικες ρυθμισεις του Ν444/70 με τις οποιες τιθεται διακριση στο ευρος των αρμοδιοτητων αναλογα με το αν ο χωρος αρμοδιοτητας ειναι αφρακτος ή περιφραγμενος, καθως στους μη περιφραγμενους χωρους :<br>
<br>
<u><em>δεν περιλαμβάνονται εις την&nbsp; αρμοδιότητα&nbsp; της&nbsp; Λιμενικής&nbsp; Αρχής&nbsp; ο έλεγχος λειτουργίας δημοσίων&nbsp;&nbsp;&nbsp; κέντρων και καταστημάτων εν γένει, έστω και αν ταύτα προεκτείνωνται επί<br>
&nbsp;&nbsp;&nbsp; θαλασσίου χώρου, ο έλεγχος της Τροχαίας Κινήσεως, <strong>ο τουρισμός, </strong>η ευθύνη της λήψεως μέτρων τάξεως και ασφαλείας κατά τας εν&nbsp; γένει&nbsp; μετακινήσεις Υψηλών&nbsp; και&nbsp; επισήμων&nbsp; προσώπων&nbsp; και&nbsp; ο&nbsp; έλεγχος&nbsp; της&nbsp; δημοσίας υγείας, εξαιρέσει των μέτρων των αποσκοπούντων εις την&nbsp; προστασίαν&nbsp; ταύτης&nbsp; από της έξωθεν εισβολής λοιμωδών νόσων.</em></u><br>
<br>
σημειωση : η τροχαια (την οποια εξαιρει το αρθρο) πλεον ασκειται και στους μη περιφραγμενους χωρους με τον Ν2575/98</p>
<p>&nbsp;</p>
<p><br>
&nbsp;Ως προς το ελευθερο καμπινγκ :<br>
&nbsp;<br>
&nbsp;Η απαγόρευση προβλέπεται στο αρθρο 10 παρ 2 του Ν392/76 οπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 4 παρ 12 του Ν.2160/1993 το οποιο οριζει :<br>
<br>
<u><em>Απαγορεύτεται η εγκατάσταση σκηνών ή στάθμευση τροχόσπιτων σε αρχαιολογικούς χώρους, αιγιαλούς, παραλίες, παρυφές δημόσιων δασών, και εν γένει κοινόχρηστους χώρους, καθώς και η φιλοξενία πέραν του ενός τροχόσπιτου από καταστηματάρχες ή ιδιώτες.<br>
<br>
&nbsp; Οι παραβάτες τιμωρούνται με φυλάκιση μέχρι τρεις (3) μήνες ή με χρηματική ποινή ή και με τις δύο ποινές, εφόσον δεν προβλέπεται βαρύτερη ποινή από άλλη διάταξη, διατασσόμενης συγχρόντως υπό του δικαστηρίου της βίαιης αποβολής τους.<br>
<br>
&nbsp; Διαδικασία τηρείται η οριζόμενη από τα άρθρα 417 επ. του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας για την ανάκριση και εκδίκαση των επ` αυτοφόρω πλημμελημάτων.</em></u><br>
<br>
Με το αρθρο 38 παρ 1 (γ) του Ν 4055/12 η ποινή μετατράπηκε σε πταίσμα και ως εκ τούτου από 01/07/2019 το ελεύθερο κάμπινγκ πάυει να είναι αξιόποινη πράξη καθώς τα πταίσματα καταργούνται<br>
<br>
Πέραν τούτου, ακόμα και αν προβλεφθεί διοικητική ποινή στο μέλλον, σαν αντικείμενο ανήκει στον τομέα <strong>τουρισμού</strong> και ως εκ τούτου εκφεύγει της αρμοδιότητας του ΛΣ συμφωνα με το αρθρο 5 του Ν444/70</p>
<p>Επιπροσθετα, ενα σημειο που αξιζει ιδιαιτερης προσοχης ειναι το εξης :</p>
<p><u><em>Οι αρμοδιότητες του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. ασκούνται και στον αιγιαλό και την παραλία, όπως οι έννοιες των όρων αυτών καθορίζονται στο άρθρο 1 του ν. 2971/2001 </em></u></p>
<p>στην εννοια της παραλιας συμφωνα με τον 2971/01 ΔΕΝ περιλαμβανεται καθε παρακτια περιοχη ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ η περιοχη που εχει χαρακτηριστει ως ΠΑΡΑΛΙΑ με ειδικη κρατικη πραξη η οποια δημοσιευεται σε ΦΕΚ συμφωνα με το αρθρο 5 παρ 5 του Ν2971 οπως τροπ με την παράγραφο 2 του άρθρου 113 του Ν.3978/2011</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>Οποτε ακομα και αν προβλεφθει στο μελλον να ελεγχεται το ελευθερο καμπινγκ στην παραλια απο το ΛΣ, η απαγορευση θα ισχυει μονο σε χωρους που εχουν δημοσιευθει σε ΦΕΚ</p>

Υποβλήθηκε από nik0s. Ημερομηνία: Δευ, 06/24/2019 - 01:28 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>To άρθρα 4 και 5 του Ν.Δ. 444/1970 που ορίζουν την εξαίρεση σε θέματα τουρισμού, αναφέρονται σε λιμένες και χερσαίες ζώνες αυτών και όχι γενικά σε παραλίες. Έτσι, σύμφωνα με το νόμο αυτό ''<span style="background-color: rgb(255, 255, 255); color: rgb(68, 68, 68); font-family: &quot;Bookman Old Style&quot;; text-align: justify;">&nbsp;ειδικά στους μη περίφρακτους χώρους λιμένων, δεν περιλαμβάνεται στην αρμοδιότητα της Λιμενικής Αρχής ο έλεγχος λειτουργίας δημοσίων κέντρων και καταστημάτων, έστω και αν προεκτείνονται επί θαλασσίου χώρου, ο Τουρισμός, η ευθύνη της λήψης μέτρων τάξης και ασφάλειας Υψηλών και Επισήμων Προσώπων και ο έλεγχος της δημόσιας υγείας, με εξαίρεση τα μέτρα που αποσκοπούν στην προστασία αυτής από την είσοδο λοιμωδών νόσων (άρθρο 5 ν.δ.444/1970).</span></p>
<p>Όσον αφορά το κάμπιγκ, υπάρχουν και περιπτώσεις που η παράβαση είναι πλημμεληματική όπως π.χ. σε περιοχές που έχουν χαρακτηριστεί ως natura.</p>

Υποβλήθηκε από spirosgiapros. Ημερομηνία: Δευ, 06/24/2019 - 09:13 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>Καλημέρα&nbsp;</p>
<p>Γράφεις :</p>
<p><em><span style="color: rgb(17, 17, 17); font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; background-color: rgb(255, 255, 255);">Έτσι, σύμφωνα με το νόμο αυτό ''&nbsp;<strong>ειδικά στους μη περίφρακτους χώρους λιμένων</strong>, δεν περιλαμβάνεται στην αρμοδιότητα της Λιμενικής Αρχής</span></em></p>
<p>ενω ο νομος γραφει&nbsp;</p>
<p><em>Ειδικώς προκειμένου περί των <u><strong>χώρων</strong> περί ων οι υπό παραγράφους 1)β, 2, 3 και 4 του άρθρου 3</u> του παρόντος διατάξεις,δεν περιλαμβάνονται εις την&nbsp; αρμοδιότητα&nbsp; της&nbsp; Λιμενικής&nbsp; Αρχής</em></p>
<p>Το αρθρο 5 ΔΕΝ παραπεμπει σε λιμενες αλλα σε χωρους, ορισμενοι εκ των οποιων ΔΕΝ ειναι λιμενες</p>
<p>Συγκεκριμενα οι χωροι της παρ 4 ΔΕΝ ειναι λιμενες αλλα, συμφωνα με την διατυπωση,&nbsp;<strong>κατά μήκος των ακτών χώροι</strong>&nbsp;οι οποίοι εξομοιώνονται με λιμενα οταν ισχυουν οι προυποθεσεις των επιμερους παραγραφων α,β,γ,δ</p>
<p>Αν δεν συντρεχουν οι προυποθεσεις αυτων των παραγραφων, τοτε οι συγκεκριμενοι <strong>χωροι των ακτων</strong> ΔΕΝ εξομοιωνονται με λιμενα και δεν εμπιπτουν στους χωρους αρμοδιοτητας του ΛΣ ως χωροι ''εξομοιουμενοι του αρθρου 5 παρ 4''</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>Το πλημμεληματικο για περιοχες natura απο ποιο νομο προβλεπεται ? πρεπει να δουμε ακριβως την διατυπωση για να κατανοησουμε την αντικειμενικη και υποκειμενικη υποσταση του εγκληματος</p>
<p>ενα σκετο ''χωρος natura'' δεν ειναι αρκετο για να ενταχθει σαν χωρος στην αρμοδιοτητα του ΛΣ</p>
<p>αναφερθηκα συγκεκριμενα στον νομο&nbsp;&nbsp;Ν392/76 διοτι κανει ρητη αναφορα σε αιγιαλους και παραλιες</p>
<p><em>''Απαγορεύτεται η εγκατάσταση σκηνών ή στάθμευση τροχόσπιτων σε αρχαιολογικούς χώρους, <strong>αιγιαλούς, παραλίες</strong>, ....''</em></p>
<p>απο το 1970 ο τουρισμος στην ξηρα στους μη περιφραγμενους χωρους δεν εμπιπτει στην αρμοδιοτητα του ΛΣ&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>επισης το αρχικο σου ερωτημα ειναι αν ''η εφαρμογή της νομοθεσίας για το ελεύθερο κάμπιγκ, εμπίπτει πλέον στην αρμοδιότητα του Λιμενικού Σώματος;''</p>
<p>αλλο το ''νομοθεσία για το ελεύθερο κάμπιγκ'' και αλλο το ''εγκατασταση σκηνης''</p>
<p>πχ το να κοιμηθω σε sleeping bag εμπιπτει στην εννοια του ελευθερου καμπινγκ αλλα δεν εμπιπτει στην ποινικη υποσταση της εγκαταστασης σκηνης</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>

Υποβλήθηκε από nik0s. Ημερομηνία: Δευ, 06/24/2019 - 14:10 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>Καλησπέρα, διάβασα προσεκτικά την ανάλυσή σου και θεωρώ ότι τελικά εχεις δίκιο. Προφανώς, σύμφωνα με αυτά που γράφεις, εάν στην παραλία διαπραχθεί ένα αδίκημα που δεν αφορά τον τουρισμό, μία σωματική βλάβη για παράδειγμα, τότε επιλαμβάνεται η αρμόδια λιμενική αρχή.</p>
<p>Όσον αφορά τις πλημ/κές παραβάσεις για τα θέματα που αφορούν τους κατασκηνωτές σε παραλίες, υπάρχει η διάταξη του α<span style="background-color: rgb(255, 255, 255); color: rgb(34, 34, 34); font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: small;">ρ. 7 παρ. 18 Ν.4276/2014 που ορίζει ότι:''</span><span style="background-color: rgb(246, 246, 246); font-family: &quot;Open Sans&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif;">&nbsp;<em>απαγορεύεται η εγκατάσταση σκηνών, ρυμουλκούμενων, ημιρυμουλκούμενων και αυτοκινούμενων τροχόσπιτων σε αρχαιολογικούς χώρους, αιγιαλούς, παραλίες, παρυφές δημόσιων δασών και εν γένει κοινόχρηστους χώρους, καθώς και η φιλοξενία πέραν του ενός τροχόσπιτου από καταστηματάρχες ή ιδιώτες. Οι παραβάτες τιμωρούνται με φυλάκιση μέχρι τρεις (3) μήνες ή με επιβολή προστίμου του κατωτέρω εδαφίου, εφόσον δεν προβλέπεται βαρύτερη ποινή από άλλη διάταξη, διατασσόμενης συγχρόνως υπό του δικαστηρίου της βίαιης αποβολής τους.''</em></span></p>

Υποβλήθηκε από MARIOS1. Ημερομηνία: Δευ, 06/24/2019 - 19:24 Μόνιμος σύνδεσμος

Εχει αλλαξει απο το 2016 το θεμα του κάμπινγκ με παράγραφο 5 άρθρου 31 Νομού 4403/16 και αφορά τουριστική νομοθεσία οποτε παρά την αλλαγή της κατά τόπου αρμοδιότητας, παραμένει στην αστυνομία. Και είναι είτε πλημμέλημα είτε 300 ευρώ πρόστιμο

Υποβλήθηκε από spirosgiapros. Ημερομηνία: Δευ, 06/24/2019 - 19:25 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>εδω εχεις δικιο ειχα ξεχασει παντελως οτι υπαρχει και αυτος ο νομος απο τη μελετη του οποιου προκυπτει ο εξης προβληματισμος</p>
<pre id="preword" style="margin-top: 0px; margin-bottom: 0px; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; font-stretch: normal; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Verdana, Tahoma, arial; color: rgb(0, 0, 0); white-space: pre-wrap; overflow-wrap: break-word; max-width: 630px; padding: 10px 0px 0px 10px;"><span id="msgfield">«18. Απαγορεύεται η εγκατάσταση σκηνών, ρυμουλκούμενων, ημιρυμουλκούμενων και αυτοκινούμενων τροχόσπιτων σε αρχαιολογικούς χώρους, αιγιαλούς, παραλίες, παρυφές δημόσιων δασών και εν γένει κοινόχρηστους χώρους, καθώς και η φιλοξενία πέραν του ενός τροχόσπιτου από καταστηματάρχες ή ιδιώτες. Οι παραβάτες <u>τιμωρούνται με φυλάκιση μέχρι τρεις (3) μήνες <strong>ή με επιβολή προστίμου του κατωτέρω εδαφίου</strong></u>, εφόσον δεν προβλέπεται βαρύτερη ποινή από άλλη διάταξη, διατασσόμενης συγχρόνως υπό του δικαστηρίου της βίαιης αποβολής τους. Διαδικασία τηρείται η οριζόμενη από τα άρθρα 417 επ. του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας για την ανάκριση και εκδίκαση των επ` αυτοφώρω πλημμελημάτων. <strong>Οι παραβάτες τιμωρούνται με πρόστιμο ύψους τριακοσίων (300) ευρώ</strong> ανά άτομο ή ανά κατασκηνωτικό ή ανά μεταφορικό μέσο, <strong>που επιβάλλεται από το βεβαιούν την παράβαση αστυνομικό ή λιμενικό όργανο</strong> και εισπράττεται, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 104 του <a style="color: rgb(0, 98, 183); font-weight: bold;">Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας</a> (<a style="color: rgb(0, 98, 183); font-weight: bold;">Κ.Ο.Κ.</a>) του Ν. <a style="color: rgb(0, 98, 183); font-weight: bold;">2696/1999</a> (Α` 57). Σε ελέγχους από μεικτά συνεργεία την ποινή του προστίμου επιβάλλει το αστυνομικό όργανο που παρίσταται κατά τον έλεγχο».</span></pre>
<p>Ερωτημα 1ο : Το οργανο που εντοπιζει παραβατη με τι κριτηρια επιλεγει αν θα εφαρμοσει το αρθρο 417 ΚΠΔ ή αν θα εφαρμοσει το προστιμο του 2696 ?</p>
<p>Ερωτημα 2ο : δεδομενου οτι το διαζευτικο ''ή'' , <strong>δεν</strong> επιτρεπει και τις δυο ποινες, αν το οργανο βεβαιωσει τα 300 ευρω, δεν παει περιπατο το πλημμελλημα ?</p>

Υποβλήθηκε από MARIOS1. Ημερομηνία: Δευ, 06/24/2019 - 19:29 Μόνιμος σύνδεσμος

Η παρ. 18 του άρθρου 7 του ν. 4276/2014 αντικαθίσταται ως εξής:
«18. Απαγορεύεται η εγκατάσταση σκηνών, ρυμουλκούμενων, ημιρυμουλκούμενων και αυτοκινούμενων τροχόσπιτων σε αρχαιολογικούς χώρους, αιγιαλούς, παραλίες, παρυφές δημόσιων δασών και εν γένει κοινόχρηστους χώρους, καθώς και η φιλοξενία πέραν του ενός τροχόσπιτου από καταστηματάρχες ή ιδιώτες. Οι παραβάτες τιμωρούνται με φυλάκιση μέχρι τρεις (3) μήνες ή με επιβολή προστίμου του κατωτέρω εδαφίου, εφόσον δεν προβλέπεται βαρύτερη ποινή από άλλη διάταξη, διατασσόμενης συγχρόνως υπό του δικαστηρίου της βίαιης αποβολής τους. Διαδικασία τηρείται η οριζόμενη από τα άρθρα 417 επ. του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας για την ανάκριση και εκδίκαση των επ' αυτοφώρω πλημμελημάτων. Οι παραβάτες τιμωρούνται με πρόστιμο ύψους τριακοσίων (300) ευρώ ανά άτομο ή ανά κατασκηνωτικό ή ανά μεταφορικό μέσο, που επιβάλλεται από το βεβαιούν την παράβαση αστυνομικό ή λιμενικό όργανο και εισπράττεται, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 104 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) του ν. 2696/1999 (Α' 57). Σε ελέγχους από μεικτά συνεργεία την ποινή του προστίμου επιβάλλει το αστυνομικό όργανο που παρίσταται κατά τον έλεγχο.»

Εχουν καταργηθεί οι προηγούμενες διαταξεις

Υποβλήθηκε από MARIOS1. Ημερομηνία: Δευ, 06/24/2019 - 19:32 Μόνιμος σύνδεσμος

Επίσης δε λέει πουθενα στο νομό που δίνει τις αρμοδιότητες στο λιμενικο για παραλία αιγιαλό οτι πρεπει να έχουν καθορισθεί με ΦΕΚ. Καθοριζονται μεσα στο Νομο τι ειναι αιγιαλό και παραλία. Το τι θεωρεί η κτηματική Υπηρεσία ειναι αλλο θεμα.

Υποβλήθηκε από nik0s. Ημερομηνία: Δευ, 06/24/2019 - 19:39 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>Έχω δει δικογραφίες για την εν λόγω παράβαση όπου για το πλημμέλημα συντάσσεται έκθεση σύλληψης και βεβαίωσης επ' αυτοφώρο, ενώ ταυτόχρονα βεβαιώνεται το διοικητικό πρόστιμο σε τετραπλότυπο του Κ.Ο.Κ.</p>

Υποβλήθηκε από spirosgiapros. Ημερομηνία: Τρί, 06/25/2019 - 00:42 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>Η τροπολογια περι αρμοδιοτητων σαφως και δεν αναφερει οτι αιγιαλος και παραλια πρεπει να έχουν καθορισθεί με ΦΕΚ.</p>
<p>.</p>
<p>Θα ηταν περιττο να το αναφερει, μιας και αναφερεται ΗΔΗ στον Ν2971 οτι πρεπει να έχουν καθορισθεί με ΦΕΚ.</p>
<p>.</p>
<p>Αν ρωτησεις απλούς πολιτες τι ειναι παραλια θα λαβεις στις περισσοτερες περιπτωσεις περιπτωσεις τις εξης δυο απαντησεις<br>
.<br>
1. πολλοι θα απαντησουν η αμμουδια<br>
.<br>
2. οι πιο γραμματισμενοι θα απαντησουν συμφωνα με τον γραμματικο ορισμο της παραλιας οτι ειναι η παραθαλασσια περιοχη.<br>
.<br>
Ο γραμματικος ορισμος προερχεται απο τον γεωλογικο ορισμο και σημαινει ''παραλος γη'', από το ''παρα + αλς'', δηλαδή η γη που είναι δίπλα στη θάλασσα<br>
.<br>
παρα = διπλα στη δοτικη πτωση<br>
αλς = άλας, άρμη<br>
θάλασσα = το σύνολο του αλμυρού νερού<br>
.<br>
Ανεξαρτητα απο τα παραπανω ομως, στο δικαιο η παραλια αντιμετωπιζεται με την νομικη της εννοια η οποία δίνεται στον νόμο περι αιγιαλού και παραλίας, τον Ν 2971/2001 ο οποιος στους ορισμους του αρθρου 1 λεει :<br>
.</p>
<p>.<br>
Αρθρο 1<br>
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Ορισμοί<br>
<br>
«1. <u>«Αιγιαλός» είναι η <strong>ζώνη ξηράς που βρέχεται από τη θάλασσα κατά τις μεγαλύτερες και συνήθεις αναβάσεις των κυμάτων της</strong>. Ο αιγιαλός αποτελεί ουσιώδες <strong>στοιχείο του φυσικού περιβάλλοντος</strong></u> της Χώρας, που προστατεύεται από την Πολιτεία, η οποία το διαχειρίζεται, σύμφωνα με τη φύση του και τον κοινόχρηστο χαρακτήρα του.<br>
<br>
2. «Παραλία» είναι <u>η ζώνη της ξηράς η οποία <strong>προστίθεται στον αιγιαλό, σύμφωνα με τα άρθρα 3 έως 10</strong>,</u> προς εξυπηρέτηση της επικοινωνίας της ξηράς με τη θάλασσα και αντίστροφα, καθώς και για τη διατήρηση και προστασία των ακτών από τη διάβρωση και γενικότερα την προστασία του αιγιαλού. Με την επιφύλαξη της παραγράφου 5 του άρθρου 7, το πλάτος της παραλίας καθορίζεται σε τουλάχιστον τριάντα (30) και μέχρι πενήντα (50) μέτρα από τη γραμμή του αιγιαλού. Υφιστάμενα όρια του σχεδίου πόλης ή διαμορφωμένων, με ισχύουσα διοικητική πράξη, οικισμών ή οικισμών προϋφισταμένων του 1923 δεν θίγονται. Η Επιτροπή της παραγράφου 1 του άρθρου 3, δύναται να καθορίσει μικρότερο πλάτος παραλίας, μετά από αιτιολογημένη κρίση, λαμβάνοντας υπόψη, ιδίως, τα ειδικότερα γεωμορφολογικά στοιχεία και ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του φυσικού και δομημένου περιβάλλοντος της περιοχής. Στο πλαίσι ο εκπόνησης και θεσμοθέτησης των Τοπικών Χωρικών Σχεδίων, στις περιοχές που είναι καθορισμένος ο αιγιαλός, καθορίζεται και η γραμμή παραλίας με βάση τα ως άνω κριτήρια. Στις περιπτώσεις που κατά τη φάση εκπόνησης των Τ.Χ.Σ., έχει ήδη καθορισθεί η παραλία, αυτή ενσωματώνεται<br>
ως έχει.<br>
.</p>
<p>.<br>
<br>
Βλέπουμε λοιπον οτι η παραλια, σε αντιθεση με την γραμματικη και γεωλογικη ερμηνεια, <strong>δεν</strong> αντιμετωπιζεται ως ''η γη που ειναι διπλα στο αλμυρο νερο (παρα + αλς)<br>
.<br>
Ο 2971 τη γη ''διπλα στη θαλασσα'' την ονομαζει ''αιγιαλο'' και παραλια ονομαζει τη γη που ειναι ''<u>μετα</u> τον αιγιαλο'' δηλαδη <u>μετα απο τη γη που ειναι διπλα στο νερο</u>''<br>
.<br>
Έχουμε δηλαδη την εξης σειρα περιοχων :<br>
θαλασσα =&gt; αιγιαλος =&gt; παραλια<br>
.<br>
Επισης, οπως εχει παγιωθει απο την νομολογια :<br>
- ο αιγιαλος ειναι χωρος που <strong>δημιουργειται απο την ιδια τη φυση</strong> και <u>απο το κρατος απλα διαπιστωνονται με διαπιστωτικη πραξη τα ορια του</u>, δηλαδη τα ορια οπου φθανουν ''οι μεγαλύτερες και συνήθεις αναβάσεις των κυμάτων της''</p>
<p>.</p>
<p>- η παραλια, σε αντιθεση με τον αιγιαλο, <strong>δεν</strong> δημιουργειται απο την φυση, αλλα δημιουργειται, <strong>αν και οπου υπαρχει αναγκη</strong>, με κρατικη πραξη, <strong>η οποια δημοσιευται σε ΦΕΚ</strong><br>
.<br>
Επιπροσθετα, μια επεμβαση στον αιγιαλο τιμωρειται ακομα και αν δεν εχουν καθοριστει με διαπιστωτικη πραξη τα ορια του αιγιαλου, <u>αρκει να αποδειχθει οτι το σημειο που γινεται η επεμβαση, βρεχεται απο τις ''μεγαλύτερες και συνήθεις αναβάσεις των κυμάτων της''</u></p>
<p>.</p>
<p>Αντιθετως μια επεμβαση στο χωρο '' που προστιθεται στον αιγιαλο'', <strong>δεν</strong> τιμωρειται αν δεν υπαρχει η κρατικη πραξη με την οποια δημιουργηθηκε ''ζωνη παραλιας'' διοτι απο τη στιγμη που δεν δημιουργηθηκε, ειναι ζωνη ''ανυπαρκτη'' και κατα συνεπεια δεν μπορεις να καταπατησεις ή να επεμβεις παρανομα σε κατι που ''δεν υφισταται''.</p>
<p>.</p>
<p>Ο νομοθετης με τον ορισμο αιγιαλος αναφερεται σε κατι που εχει ηδη δημιουργηθει απο τη φυση, ενω με τον ορισμο ''παραλια'' αναφερεται σε κατι που δημιουργειται, αν υπαρχει αναγκη, απο τον κρατικο μηχανισμο.</p>
<p>.</p>
<p>Απο ποιες ακριβως διαταξεις προβλεπεται το ''αν υπαρχει αναγκη'' ?</p>
<p>.</p>
<p>Το άρθρο 7 παρ 1 λεει :</p>
<p>Η Επιτροπή του άρθρου 3 καθορίζει τη ζώνη παραλίας,<strong> </strong><u><strong>εφόσον κρίνεται απαραίτητο</strong> για να εξυπηρετηθεί ο σκοπός της παραγράφου 2 του άρθρου 1</u>.</p>
<p>.</p>
<p>Σκοπος της παρ 2 του αρθρου 1 ειναι :</p>
<p><u>η εξυπηρέτηση της επικοινωνίας της ξηράς με τη θάλασσα και αντίστροφα, καθώς και για τη διατήρηση και προστασία των ακτών από τη διάβρωση και γενικότερα την προστασία του αιγιαλού</u></p>
<p>.</p>
<p>Αν πχ εκει που τελειωνει ο αιγιαλος υφισταται δημοσιος δρομος, η επικοινωνια ξηρας - θαλασσας εξυπηρετειται ηδη οποτε δεν ειναι απαραιτητη η δημιουργια ειδικης ζωνης</p>
<p>.</p>
<p>Αν πχ ακριβως μετα τα ορια του αιγιαλου υπαρχει δημοσιο κτημα το οποιο χρησιμοποιειται ενεργα απο το δημοσιο χωρις να μπορει να το καταπατησει καποιος, ο αιγιαλος εχει ηδη την προστασια που θα του παρειχε μια δημιουργια ζωνης παραλιας</p>
<p>τα παραπανω ειναι απλα παραδειγματα</p>
<p>.</p>
<p>Απο ποιες ακριβως διαταξεις προβλεπεται η υπαρξη του ΦΕΚ ?<br>
.<br>
Το αρθρο 1 παρ 2 λεει : &nbsp;<br>
«Παραλία» είναι η ζώνη της ξηράς η οποία προστίθεται στον αιγιαλό, <strong>σύμφωνα με τα άρθρα 3 έως 10</strong></p>
<p>.</p>
<p>Προκειται δηλαδη για μια ζωνη ξηρας η οποια προστιθεται με συγκεκριμενο τροπο</p>
<p>.<br>
Επειδη τα άρθρα 3 εως 10 περιλαμβανουν πληθος τεχνικων λεπτομερειων για την διαδικασια καθορισμου, τα επιμαχα σημεια που προβλεπουν τα ΦΕΚ ειναι :<br>
<br>
Αρθρο 3 παρ 1<br>
Αρθρο 4 παρ 3,4,6,7 ( η 7 αντικαταστάθηκε με την παρ. 3 του άρθρου 27 του Ν. 4321/2015 )<br>
Αρθρο 5 παρ 5,6&nbsp; ( η 5 αντικαταστάθηκε με την παράγραφο 2 του άρθρου 113 Ν.3978/2011 )<br>
&nbsp;<br>
&nbsp;</p>

Υποβλήθηκε από spirosgiapros. Ημερομηνία: Τρί, 06/25/2019 - 00:55 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>Νικο μπορει ν το εχεις δει να το κανουν τα ΑΤ αλλα το θεμα ειναι αν επιβαλλει ποινη το δικαστηριο ή αν διαταζει μονο την βιαιη αποβολη.</p>
<p>Μηπως εφαρμοζουν σε περιπτωσεις που ο παραβατης αρνειται να εγκαταλειψει το χωρο οικειοθελως και μεσω της αυτοφωρης διαδικασιας προκαλουν την εκδοση δικαστικης αποφασης η οποια διατασσει την βιαια αποβολη μιας και οι αστυνομικες/λιμενικες υπηρεσιες δεν νομιμοποιουνται να προβουν σε βιαιη αποβολη προσωπων και πραγματων. ( Δεν μπορεις να γκρεμισεις εγκατεστημενη σκηνη, δεν μπορεις να τον απομακρυνεις δια σωματικης δυναμης, δεν μπορεις να απομακρυνεις (πχ με γερανοφορο) εγκατεστημενο τροχοσπιτο κλπ κλπ )</p>

Υποβλήθηκε από nik0s. Ημερομηνία: Τρί, 06/25/2019 - 01:46 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>Το αρ.3 παρ.4 του Ν.Δ.444/1970, μεταξύ άλλων, αναφέρει:'' Προς λιμένας και την χερσαίαν ζώνην αυτών εξομοιούνται οι κατά μήκος των ακτών χώροι εις ους: α) Ενεργείται προσόρμησις πλωτών μέσων.'' Οπότε, σε περίπτωση που πραγματοποιούνται προσορμήσεις πλωτών μέσων πολύ κοντά στην παραλία, έστω και χωρίς αποβίβαση επιβατών, έχουμε αρμοδιότητα του Λιμενικού Σώματος στην περιοχή; Ακόμα και αν δεν συντρέχει κάποια από τις υπόλοιπες περιπτώσεις (β,γ,δ) της παρ. 4;&nbsp;</p>

Υποβλήθηκε από spirosgiapros. Ημερομηνία: Τρί, 06/25/2019 - 09:34 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>Νικο καλημέρα</p>
<p>Σωστός ο προβληματισμός σου αλλα με τις εξης επισημανσεις</p>
<p>1. Αρχικά η προσόρμιση απαιτεί είσοδο σε όρμο και οχι προσεγγιση σε οποιαδήποτε ακτή</p>
<p>2. Τα σημεία της ξηράς που είναι επιτρεπτή η προσέγγιση δεν ειναι αοριστα αλλα καθορίζονται από το λιμεναρχειο συμφωνα με το αρθρο 141 του Ν187/1973, τον τοπικο κανονισμο λιμενα και τον τελωνειακο κωδικα</p>
<p>Πέραν των ανωτέρω, η εξομοιωση με λιμενα των χωρων του αρθρο 3 του Ν444/70 γινονται ομοιως με κρατικη πραξη η οποια δημοσιευεται σε ΦΕΚ και αυτο προβλεπεται απο τις ακολουθες διαταξεις :</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>Ν2971/2001</p>
<div>Αρθρο 28 Καθορισμός χώρων που εξομοιώνονται με Ζώνη λιμένα</div>
<div>&nbsp;</div>
<div>1. Ο καθορισμός των χώρων που εξομοιώνονται με Ζώνη λιμένα <strong>της&nbsp;</strong><strong>παραγράφου 4 του άρθρου 2 του Ν. 2575/1998</strong> (ΦΕΚ 23 Α`) γίνεται με απόφαση του οικείου φορέα διοίκησης και εκμετάλλευσης λιμένα κατόπιν</div>
<div>σύμφωνης γνώμης του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και του Υπουργείου Οικονομικών. Οι πιο πάνω γνώμες παρέχονται μέσα σε τρεις (3) μήνες από τη λήψη της απόφασης του αρμόδιου φορέα διοίκησης και εκμετάλλευσης</div>
<div>λιμένα, αλλά αν η προθεσμία αυτή&nbsp; περάσει άπρακτη, ο καθορισμός των χώρων του προηγούμενου εδαφίου γίνεται και χωρίς τις άνω γνώμες. <u>Με&nbsp;</u><u>κοινή απόφαση των Υπουργών Εμπορικής Ναυτιλίας και Οικονομικών</u></div>
<div><u>καθορίζονται οι λεπτομέρειες εφαρμογής της παραγράφου αυτής.</u></div>
<div>&nbsp;</div>
<div>&nbsp; 2. <strong>Η απόφαση του φορέα διοίκησης και εκμετάλλευσης λιμένα εγκρίνεται από τον Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας.</strong></div>
<div>&nbsp;</div>
<div>Το αρθρο αυτο λοιπον προβλεπει κρατικη πραξη εξομοιωσης για τους χωρους οι οποιοι αναφερονται στο αρθρο 2 παρ 4 του Ν2575 με διαδικασια που καθοριζεται με ΚΥΑ</div>
<div>&nbsp;</div>
<div>Οι χωροι αυτοι στους οποιους αναφερεται&nbsp;το αρθρο 2 παρ 4 του Ν2575 ειναι οι εξομοιουμενοι χωροι του αρθρου 3 του Ν444/70</div>
<div>&nbsp;</div>
<div>Αρθρο 2</div>
<div>4. Η παράγραφος 1 του άρθρου 7 του ν.δ/τος 2942/1954 (ΦΕΚ 211 Α`) αντικαθίσταται ως ακολούθως:</div>
<div>&nbsp;</div>
<div>&nbsp; "1. Η χρήση και εκμετάλλευση <u>των χώρων της "ζώνης λιμένος" και <strong>όσων&nbsp;</strong></u><strong><u>εξομοιώνονται με αυτούς με αυτούς σύμφωνα με το άρθρο 3 του ν.δ/τος&nbsp;</u></strong><u><strong>444/1970</strong> ( ΦΕΚ 38 Α`) </u>ανήκει στο Λιμενικό Ταμείο, το οποίο δικαιούται</div>
<div>να προβαίνει με αντάλλαγμα σε προσωρινές παραχωρήσεις της χρήσης προς φυσικά ή νομικά πρόσωπα με απόφαση της Λιμενικής Επιτροπής, που εγκρίνεται από το οικείο Γενικό Γραμματέα Περιφέρειας, μετά από σύμφωνη γνώμη του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού και του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας (Υ.Ε.Ν.). Εάν η παραχώρηση γίνεται για χρονική περίοδο μικρότερη του έτους και δεν συνδέεται με την εκτέλεση οποιασδήποτε</div>
<div>μορφής έργου μόνιμου χαρακτήρα, δεν απαιτείται η γνώμη αυτή".</div>
<div>&nbsp;</div>
<div>&nbsp;</div>
<div>Η ΚΥΑ που εχει εκδοθει σε εκτελεση της ανωτερω εξουσιοδοτησης ειναι η ακολουθη η οποια προβλεπει και δημοσιευση της εξομοιωσης σε ΦΕΚ</div>
<div>&nbsp;</div>
<div>Αριθ. 1028241 π.ε./2729 π.ε./Β0010&nbsp; &nbsp; (ΦΕΚ Β΄ 547/22.4.2005)</div>
<div>Αρθρο 1</div>
<div>1....</div>
<div>2.....</div>
<div>&nbsp;3. Η εγκριτική απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας <strong>δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως</strong>, μαζί με την απόφαση του φορέα διοίκησης και εκμετάλλευσης του λιμένα και το τοπογραφικό διάγραμμα που τη συνοδεύει.</div>
<p>&nbsp;</p>
<p>Οι μοναδικες περιπτωσεις που εχει αρμοδιοτητα το ΛΣ χωρις ο χωρος να ανηκει στην αρμοδιοτητα του ΛΣ με φεκ, ειναι οι περιπτωσεις που με νομο το ΛΣ ειναι αποκλειστικα καθ'υλην αρμοδιο. ( πχ να ελεγξει ενα ελαιοτριβειο στο βουνο αν τα αποβλητα του καταληγουν στη θαλασσα ή πχ ελεγχο σε ναυτικη εταιρεια στο κεντρο της Αθηνας με βαση την ναυτιλιακη νομοθεσια ή την ναυτεργατικη νομοθεσια )</p>

Υποβλήθηκε από danny manic. Ημερομηνία: Δευ, 07/01/2019 - 12:53 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>Η δικαιοδοσία στον αιγιαλό και την παραλία έχει περάσει πλέον στο Λιμενικό σώμα καθ' ύλην και κατα τόπο. Ας ενημερωθούν-κατανοήσουν το εν λόγω νομοθέτημα οι συνάδελφοι της ΕΛΑΣ διότι στην Χαλκιδική για παράδειγμα ελέγχουν μέχρι και τις ξαπλώστρες.....για πιο λόγο δεν γνωρίζω.....<br>
&nbsp;</p>

Υποβλήθηκε από spirosgiapros. Ημερομηνία: Δευ, 07/01/2019 - 13:06 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>Θα σου αναφερω περιπτωσεις κατα την οποια ειναι αρμοδια η ΕΛΑΣ για τις ξαπλωστρες</p>
<p>Οπως ανελυσα και στα προηγουμενα μηνυματα μου στο παρον θεμα, στον αιγιαλο-παραλια οι αρμοδιοτητες ειναι αυτες των μη περιφραγμενων περιοχων.</p>
<p>Στις μη περιφραγμενες περιοχες ο ελεγχος δημοσιων κεντρων και καταστηματων ΔΕΝ ανηκει στο Λιμενικο (ακομα και αν προεκτεινονται στη θαλασσα)</p>
<p>Αν καποιο καταστημα χρησιμοποιει νομιμα το χωρο και τοποθετει νομιμα τις ξαπλωστρες δεν υπαρχει παραβαση της νομοθεσιας αιγιαλου-παραλιας. Αν ομως στη νομοθεσια περι δημοσιων κεντρων και καταστηματων υπαρχει προβλεψη για συγκεκριμενο αριθμο ξαπλωστρων (το ιδιο ισχυει και για τραπεζοκαθισματα), τοτε ο ελεγχος αν τηρειται ο συγκεκριμενος ορος της νομοθεσιας ΔΕΝ ανηκει στο λιμενικο αλλα στην ΕΛΑΣ</p>
<p>Αλλο παραδειγμα ειναι οι αμετρητες περιπτωσεις που ΔΕΝ υπαρχει χαρακτηρισμενη παραλια με ΦΕΚ οπου οι ξαπλωστρες ειναι τοποθετημενες στην αμουδια μεν, αλλα εξω απο τη ζωνη του αιγιαλου δε.</p>
<p>Τα εχω αντιμετωπισει τα παραπανω και ο εισαγγελεας συμφωνησε μαζι μου και ενημερωθηκε η ΕΛΑΣ για ενεργειες&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>Ερωτηση : αν σε ενα ΚΥΕ στο κεντρο της Αθηνας ο καταστηματαρχης αλλαξει ολα τα καθισματα απο τα τραπεζοκαθισματα&nbsp; στον δημοσιο μισθωμενο υπαιθριο χωρο της επιχειρησης με ξαπλωστρες, τι θα κανει η ΕΛΑΣ ?</p>

Υποβλήθηκε από ΝΙΚΟΣ ΤΣΑΝΤΟΥΛΗΣ. Ημερομηνία: Πέμ, 07/04/2019 - 21:12 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>1) Όσον αφορα στην αστυνόμευση τροχαίας κίνησης στον Αιγιαλό-Παραλία έχει προβλεφθεί η έκδοση μιας Κ.Υ.Α. η οποία θα καθορίζει τον τρόπο βεβαίωσης των προστίμων κ.λπ. Από όσο γνωρίζω η εν λόγω Κ.Υ.Α. δεν έχει εκδοθεί. Κατά πόσο η έλλειψη αυτή επηρρεάζει το καθεστώς περί αρμοδιότητας του Λιμεναρχείου για την αστυνόμευση της τροχαίας σε αυτές τις περιοχές; Μήπως μέχρι να εκδοθεί αρμόδια για την βεβαίωση των προστίμων Κ.Ο.Κ. είναι η αστυνομία;</p>
<p>2) Όταν υπάρχει χαραγμένος Αιγιαλός και Παραλία αναμφισβήτητα στον Αιγιαλό επιλαμβάνεται το Λιμενικό. Όσον αφορά στην παραλία αυτή θα πρέπει να έχει κοινόχρηστη και ο μόνος τρόπος είναι να έχει συντελεστεί απαλλοτρίωση λόγω ρυμοτομίας. Επείδη ανά την Ελλάδα και ιδιαίτερα στα νησιά σχεδόν πουθενά δεν έχει συντελεστεί απαλλοτρίωση και επειδή είναι συχνό το φαινόμενο να προβάλλονται εμπράγματα δικαιώματα ιδιωτών στην καθορισμένη παραλία, βάσει της αναφερόμενης στο Ν.2971/01 διαδικασία περί απαλλοτρίωσης σχεδόν καμία τις καθορισμένες παραλίες (είτε πριν το 2001 είτε μετά) δεν έχει αποκτήσει κοινόχρηστο χαρακτήρα. Κατά συνέπεια και σε αυτή την περίπτωση στην μη κοινόχρηστη παραλία αρμοδιότητα δεν έχει το Λιμενικό αλλά η αστυνομία.</p>
<p>Θα ήθελα τις απόψεις σας. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.</p>

Υποβλήθηκε από spirosgiapros. Ημερομηνία: Παρ, 07/05/2019 - 11:56 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>1. Η προβλεψη ΚΥΑ στον νομο αφορα τις παραβασεις του Ν2971 και οχι τις παραβασεις του ΚΟΚ<br>
<br>
2. Το αν εχει συντελεστει απολλοτριωση λογω ρυμοτομιας δεν ειναι αντικειμενο που το εξεταζει το αστυνομικο/λιμενικο οργανο. Το οργανο εξεταζει μονο την υπαρξη ΦΕΚ το οποιο θα λεει οτι ''η ζωνη ταδε καθοριζεται ως ζωνη παραλιας'' . Χωρις αυτο το ΦΕΚ παραλια ΔΕΝ υφισταται και ας βλεπεις εσυ γεωλογικα αμετρητες εκτασεις αμμουδιας</p>

Υποβλήθηκε από spirosgiapros. Ημερομηνία: Παρ, 07/05/2019 - 13:32 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>Επίσης η φραση ''Όταν υπάρχει χαραγμένος Αιγιαλός και Παραλία αναμφισβήτητα στον Αιγιαλό επιλαμβάνεται το Λιμενικό.'' ειναι παντελως λανθασμενη διοτι παραπεμπει σε ολικη αρμοδιοτητα του ΛΣ το οποιο ειναι λαθος. Στο αιγιαλο και παραλια, αν δεν ειναι ταυτοχρονα λιμενας περιφρακτος, οι αρμοδιοτητες που ασκει το ΛΣ ειναι αυτες των αφρακτων περιοχων οι οποιες απο το 1970 ειναι διαφορετικες απο αυτες των περιφραγμενων.</p>

Υποβλήθηκε από ΝΙΚΟΣ ΤΣΑΝΤΟΥΛΗΣ. Ημερομηνία: Παρ, 07/05/2019 - 13:51 Μόνιμος σύνδεσμος

<p><span style="color: rgb(55, 58, 60); font-family: &quot;Open Sans&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; background-color: rgb(246, 246, 246);">Για τον έλεγχο της τροχαίας κίνησης και την εφαρμογή των διατάξεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) στον αιγιαλό και την παραλία εφαρμόζεται αναλόγως το πρώτο εδάφιο της περίπτωσης α΄ της παρ. 3 του άρθρου 2 του ν. 2575/1998 (Α΄ 23). Εφόσον τα ανωτέρω όργανα του Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ. διαπιστώσουν παραβάσεις του ν. 2971/2001, ιδίως δε αυθαίρετες επεμβάσεις και καταλήψεις των κοινοχρήστων χώρων του αιγιαλού και της παραλίας, υποχρεούνται να ενημερώνουν αμελλητί την αρμόδια κατά χωρική αρμοδιότητα Κτηματική Υπηρεσία, προκειμένου να λάβει όλα τα προβλεπόμενα από την κείμενη νομοθεσία μέτρα για την προστασία τους.</span><span style="background-color: rgb(246, 246, 246); color: rgb(55, 58, 60); font-family: &quot;Open Sans&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif;">Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Οικονομικών, Υποδομών και Μεταφορών και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, καθορίζεται η διαδικασία βεβαίωσης και επιβολής των διοικητικών προστίμων, η διαδικασία και οι δαπάνες της είσπραξης, η διαδικασία της απόδοσης και κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή της διάταξης του προηγούμενου εδαφίου».</span></p>
<p>Νομίζω από τους Υπουργούς που θα την υπογράψουν το αντικείμενο αναφοράς είναι η τροχαία. Γι αυτό ρωτάω τώρα που δεν εχει βγει ποιος ειναι αρμόδιος για θεματα τροχαίας.</p>
<p>Συμφωνώ λάθος η γενικολογία περί αρμοδιοτήτων στον Αιγιαλό.</p>

Υποβλήθηκε από ΝΙΚΟΣ ΤΣΑΝΤΟΥΛΗΣ. Ημερομηνία: Σάβ, 07/06/2019 - 22:19 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>Αν θελετε διαβαστε την εγκυκλιο του Λιμενικού Σώματος για θέματα Αιγιαλού-Παραλίας (ΑΔΑ: Ω8Α74653ΠΩ-Ο44) που κάνει μνεία στην παρ. Β1 ότι εφόσον&nbsp; η παραλία δεν έχει καταστεί κοινόχρηστη, τότε θα πρέπει να θεωρείται ως μη υλοποιημένη, δηλαδή πρακτικά δεν υφίσταται ζώνη παραλίας και συνακόλουθα αρμοδιότητα της Λιμενικής Αρχής επ'αυτής.</p>

Policenet.gr © | 2024 Όροι Χρήσης.
developed by Pixelthis