Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Posted by PPaulakos on Κυρ, 10/09/2016 - 18:00

Καλησπέρα.
Για αρχή η περιγραφή του ατυχήματος.

Μοτοσυκλέτα κινούμενη σε κεντρική επαρχιακή οδό, εκτός κατοικημένης περιοχής (έχουμε περάσει πινακίδα Π-18) αμέσως μετά απο κλειστή δεξιά στροφή όπου η ορατότητα εμποδίζεται απο κτήριο μικρής εκκλησίας, αντιλαμβάνεται περίπου στα 45 μέτρα μακριά, αυτοκίνητο να περιμένει στο δεξί άκρο του δρόμου.
Αυτόματα, κόβει ελαφρά ταχύτητα και παίρνει θέση προς το μέσον του δρόμου για γίνει πιο εύκολα ορατή και να προφυλαχθεί σε περίπτωση που το αυτοκίνητο επιχειρήσει να εισέλθει στην οδό.
Αφού διένυσε περίπου 20-25μέτρα αντιλήφθηκε το όχημα που περίμενε στην άκρη να ξεκινάει για να εισέλθει στην επαρχιακή οδό με κατέυθυνση προς τα αριστερά (προς την κατέυθυνση απόπου ερχόταν η μοτοσυκλέτα δηλαδή), αμέσως ξεκίνησε να φρενάρει και να στρίβει αριστερά προς το αντίθετο ρεύμα για να αποφύγει την σύγκρουση, αλλα τότε ήταν η στιγμή που έγινε αντιλιπτή απο το αυτοκίνητο που έμπαινε στον δρόμο, και ο οδηγός του επειδή κατα δήλωσή του αγχώθηκε, πάτησε γκάζι αντί για φρένο, με αποτέλεσμα να μπεί όλο το αυτοκίνητο μπροστά απο την μηχανή και να γίνει η σύγκρουση.

Σημειώνεται ότι η διασταύρωση δεν είναι σηματοδοτημενη, δεν υπάρχει προειδοποιητική πινακίδα επάνω στην επαρχιακή οδό ότι πλησιάζουμε σε διασταύρωση, ούτε υπάρχει ΣΤΟΠ σε κανέναν δρόμο απο τους δύο.
Επίσης ο δρόμος απ'όπου εισήλθε το αυτοκίνητο στην επαρχιακή οδό είναι αγροτική οδός, που σε ένα μικρό κομάτι του έχουν ρίξει τσιμέντο (το αυτοκίνητο εξήλθε απο το κομάτι που είχε χώμα) και είναι ελαφρά υπερυψωμένη σε σχέση με την επαρχιακή οδό, με αποτέλεσμα επειδή "κρύβεται" και πίσω απο το κτίσμα της εκκλησίας, να είναι εντελώς αόρατη η απόληξη της οδού επάνω στο οδόστρωμα.

Οι απορίες τώρα για όποιον γνωρίζει, και τον ευχαριστω:

Υπάρχουν 3 κατοικίες μακριά απο το σημείο του ατυχήματος (220 μέτρα, 340 μέτρα, και 370 μέτρα αντίστοιχα) χωρίς αυτές να είναι εμφανείς απο το σημείο του ατυχήματος.
Δεδομένου και της πινακίδας που περάσαμε για το τέλος κατοικημένης περιοχής (Π-18) η περιοχή σαν τί θεωρείται?
Κατοικημένη ή όχι?
και δεδομένου ότι σε επαρχιακό δίκτυο (εκτός κατοικημένης περιοχής) το όριο ταχύτητας είναι 90χλμ/ώρα, τι όριο ταχύτητας έχει ο δρόμος?

Ο αγροτικός δρόμος που εξήλθε το αυτοκίνητο, μπορεί να θεωρηθεί διασταύρωση χωρίς σήμανση, με προτεραιότητα αυτού που έρχεται απο δεξιά, παρόλο που το αυτοκίνητο εξήλθε απο κομάτι που ήταν χωματόδρομος? (σημ. ο αγροτικός δρόμος οδηγεί σε χωράφια, το μόνο που υπάρχει απο κτίσμα είναι μια αγροτική εγκατάσταση που βρίσκεται 20 μέτρα μακριά απο την "διασταύρωση" και για δική της εξυπηρέτηση έχει ρίξει στα κομάτια με λακούβες και πέτρες κομάτια τσιμέντου)

Απο πού μπορώ να βρώ κάποια βεβαίωση για την προτεραιότητα στο συγκεκριμένο σημείο? για το όριο ταχύτητας?
Απο τις δημοτικές τεχνικές υπηρεσίες ή το υπουργείο συγκοινωνιών ίσως?
Ο δρόμος θεωρείται χωματόδρομος ή τσιμεντοστρωμένος? και αν θεωρείται τσιμεντοστρωμένος, τότε το αυτοκίνητο που βγήκε απο το κομάτι του δρόμου με χώμα, απο τί δρόμο θεωρούμε ότι εξήλθε?
Που κάνω καταγγελία για τις πινακίδες σημανσης που λείπουν? (π.χ. Κ-29δ) ή ενός σήματος ΣΤΟΠ που αν υπήρχε θα ξεδιάλυνε τα πράγματα?


Να συμπληρώσω ότι στο σημείο έχει ξανασυμβεί παρόμοιο ατύχημα, και στατιστικά θα ξανασυμβεί, καθώς η ύπαρξη της εκκλησίας και μιας παράνομης επέκτασης που φτάνει 5cm απο το οδόστρωμα εμποδίζει εντελώς την ορατότητα.
Ποιά η γνώμη σας γι'άυτό? μπορώ να απευθυνθώ κάπου ώστε έστω να φύγει η κατασκευή αυτή για να βελτιωθεί η ορατότητα, για να μην έχουμε άλλα θύματα?

Ευχαριστώ προκαταβολικά.

Greek

Υποβλήθηκε από fox1. Ημερομηνία: Τρί, 10/11/2016 - 14:49 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>Έχεις ήδη απαντήσει φίλε μου στις ερωτήσεις.</p>
<p>&nbsp; &nbsp; Η κατοικημένη περιοχή ορίζεται από τις πινακίδες (αρχή και τέλος αυτής) όταν αυτές υπάρχουν. Άσχετο αν υπάρχουν κατοικίες μετά τη λήξη της κατοικημένης, βάσει της πινακίδας. Εγώ ως οδηγός πληροφορούμαι από τις πινακίδες του ΚΟΚ πότε ξεκινά και τελειώνει η κατοικημένη περιοχή, ώστε να ρυθμίσω κατάλληλα την ταχύτητά μου.&nbsp;</p>
<p>&nbsp; &nbsp; Όριο ταχύτας, όπως λες, 90 χ/ω, αν δεν περιορίζεται από άλλη πινακίδα και είμαστε σε επαρχιακό δίκτυο. Άρθρο 20 παρ.2 ΚΟΚ (για ιχε και μοτ/τες μεγαλύτερες 125cc)</p>
<p>&nbsp; &nbsp; Όχημα που κινείται σε ασφάλτινη οδό έχει πάντα προτεραιότητα σε σχέση με "Aυτoύς πoυ εισέρχoνται σε oδό από χωματόδρoμo, μoνoπάτια, παρόδιo ιδιoκτησία, χώρo στάθμευσης και σταθμoύς ανεφoδιασμoύ και εξυπηρέτησης που oφείλoυν να παραχωρoύν πρoτεραιότητα σε αυτoύς πoυ κινoύνται στην oδό " Αρθρ. 26 παρ5-β ΚΟΚ. Δεν ισχύει σε αυτή την περίπτωση η εκ των δεξιών προτεραιότητα.</p>
<p>&nbsp; &nbsp; Δε χρειάζεται καμία βεβαίωση για το ποιος έχει προτεραιότητα ή πόσο είναι το όριο ταχύτητας. Για αυτά σου απάντησε ήδη ο ΚΟΚ.</p>
<p>&nbsp; &nbsp; Είτε χώμα είτε τσιμέντο, ο δρόμος είναι δευτερεύων από άποψης προτεραιότητας σε σχέση με την άσφαλτο. Για την αυτοψία σου γράψε χώματινος, αφού υποθέτω είναι σε μεγαλύτερο βαθμό από χώμα και γράψε στις παρατηρήσεις ότι στην ένωση με την ασφάλτινη οδό γίνεται τσιμεντένιος. Βάλε και μια φωτό.</p>
<p>&nbsp; &nbsp; Τι καταγγελία να κάνεις για πινακίδες; Αν είσαι εμπλεκόμενος το αναφέρεις στην κατάθεσή σου. Αν ενεργείς αυτοψία δε χρειάζεται σε καλύπτει ο ΚΟΚ. Αν θες από μόνος σου κάνε αναφορά στην υπηρεσία σου που θα την προωθήσει κατάλληλα.</p>
<p>&nbsp; &nbsp; Σχετικά με την ορατότητα αν περιορίζεται το αναφέρεις στην αυτοψία σου. Αρμόδιος μετά ο εισαγγελέας. Αν είσαι εμπλεκόμενος το αναφέρεις στην καταθεσή σου. Πάλι ο εισαγγελέας επιλαμβάνεται. Φωτογραφία πάντα βοηθά.</p>
<p>&nbsp; &nbsp;Αν πάντως η ορατότητα περιορίζεται, όπως συμβαίνει πολλες φορές στην πραγματικότα, ο οδηγός υποχρεούται να ρυθμίζει κατάλληλα την ταχύτητά του, ώστε να είναι σε θέση να αντιμετωπίσει τα πάντα που θα συναντήσει στο δρόμο του.</p>

Υποβλήθηκε από PPaulakos. Ημερομηνία: Τετ, 10/12/2016 - 12:43 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>Σε ευχαριστώ για την απάντησή σου.<br>
<br>
Για να γίνω πιο σαφής, εγώ είμαι ο εμπλεκόμενος που κινούνταν στην ασφάλτινη οδό.<br>
Το πρόβλημά μου είναι ότι στο σχεδιάγραμμα του ατυχήματος, η πινακίδα Π-18 (τέλος κατοικημένης) δεν ήταν καταγεγραμένη.<br>
Ανέφερα την παράλειψη, και συμπληρώθηκε επιπλέον αναφορά που την περιελάμβανε<br>
Παρόλαυτά όμως, αναφέρονται σαν όριο ταχύτητας τα 50χλμ λόγω κατοικημένης περιοχής επειδή "κατοικίες υφίστανται εκατέρωθεν της επαρχιακής οδου" παρόλο που βρισκόματε εκτός κατοικημένης λόγω πινακίδας, και οι κατοικίες δέν φαίνονται απο το σημείο!<br>
Για την ταχύτητα δεν ανυσηχώ ιδιαίτερα, καθώς τα στοιχεία αποδυκνείουν ότι ήμουν κανονικά νόμιμος -ακόμα και για κατοικημένη περιοχή-&nbsp; απλά θέλω να είμαι καλυμένος για κάθε περίπτωση, επειδή όλο αυτό θα πάει δικαστικώς.<br>
Περισσότερο θέλω να μάθω και για δική μου γνώση, μέχρι πού φτάνουν οι κατοικημένες περιοχές, γιατί μου φαίνεται πραγματικά πολύ παράξενο το όριο των 50χλμ επειδή υπάρχουν "παρόδιες ιδιοκτησίες" οι οποίες μάλιστα δεν φαίνονται κάν! (οπότε πώς θα καταλάβει ο κάθε οδηγός αν πράγματι τελείωσε η κατοικημένη περιοχή?)<br>
Και η παραπάνω περίπτωση βρίσκεται σε επαρχιακό δίκτυο που υπάρχουν μόνο χωράφια, οπότε είναι εύκολο να βρούμε ότι ισχύουν τα 90χλμ, τί γίνεται όμως αν βρισκόμαστε σε επαρχιακό με σπίτια κάθε 20 μέτρα, που χτίστηκαν ΜΕΤΑ την τοποθέτηση της Π-18 που τα ορίζει εκτός κατοικημένης? ισχύει ο ίδιος νόμος του Κ.Ο.Κ? μπορούμε να τρέχουμε με 90χλμ? (εφόσον δεν ορίζεται διαφορετικό όριο με άλλη πινακίδα πάντα!)<br>
<br>
Επίσης ενώ ο χωματόδρομος έχει μπαλώματα τσιμέντου που ένα κομάτι αυτών καταλήγει στην ένωση με την ασφάλτινη οδό, ο δρόμος καταγράφηκε σαν "τσιμεντόδρομος" και στο άρθρο Αρθρ. 26 παρ5 (εκεί ανέτρεξα και εγώ) κάνει λόγο μόνο για χωματόδρομο και όχι τσιμεντόδρομο!<br>
Αν το πάρουμε εντελώς κατα γράμμα του Κ.Ο.Κ. σύμφωνα με την αυτοψία, είχε προτεραιότητα το αυτοκίνητο!<br>
Γιαυτό χρειάζομαι κάποιου είδους έντυπη διευκρίνηση/βεβαίωση που να αναλύει ακόμα περισσότερο τον νόμο σχετικά με την προτεραιότητα όσον αφορά τουλάχιστον τους τσιμεντόδρομους.<br>
π.χ. αυτό που αναφέρεις "Είτε χώμα είτε τσιμέντο, ο δρόμος είναι δευτερεύων από άποψης προτεραιότητας σε σχέση με την άσφαλτο." αναφέρεται γραπτώς σε κάποια οδηγία ή νόμο?<br>
<br>
Αυτό που θέλω με τις πινακίδες, είναι να υπάρχει τουλάχιστον μια προειδοποίηση για την επικινδυνότητα του σημείου, και αν είναι δυνατόν μια βελτίωση στο κομάτι της ορατότητας, ώστε να μην βρεθούν και άλλοι στην θέση μου.<br>
Ενας μεγάλος καθρέφτης, ένα ΣΤΟΠ, μια προειδοποιητική για επερχόμενη διασταύρωση (Κ29-δ) ένα θαυμαστικό...<br>
Η διασταύρωση με τον χωματόδρομο, λόγω του ότι βρίσκεται στην ουσία πίσω απο την εκκλησία, και έχει και μια υψομετρική διαφορά 2-3 μέτρων, είναι αόρατη μέχρι να την προσπεράσεις, εγώ την έμαθα με τον δύσκολο τρόπο...<br>
Ψάχνω στην ουσία, σε ποιά υπηρεσία να κάνω μια αίτηση/καταγγελία/αναφορά για να μπούν έστω πινακίδες στο σημείο, γιατί αν μείνει έτσι θα μπούν σίγουρα μικρά εκκλησάκια!</p>

Υποβλήθηκε από fox1. Ημερομηνία: Πέμ, 10/13/2016 - 14:55 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>&nbsp; &nbsp; Επειδή μάλλον υποθέτω είσαι ιδιώτης και όχι αστυνομικός, για να μπορέσω να σου απαντήσω πες μου αν για το ατύχημα συντάχθηκε Δελτίο Οδικού Τροχαίου Ατυχήματος Υλικών Ζημιών και πήρε ο κάθε εμπλεκόμενος από ένα αντίγραφο ή σχηματίστηκε δικογραφία &nbsp;(Δηλ. θα κληθείς εσύ και ο άλλος οδηγός να δώσετε ένορκες καταθέσεις, συντάχθηκε αυτοψία και σχεδιάγραμμα από την τροχαία κοκ).</p>

Υποβλήθηκε από PPaulakos. Ημερομηνία: Πέμ, 10/13/2016 - 22:19 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>Ναι, ιδιώτης είμαι.<br>
Απλά ρωτάω για τα παραπάνω, γιατί στην περιοχή μου κανείς δεν ξέρει να μου απαντήσει, και όπως είπα, στο σχεδιάγραμμα υπάρχουν παραλείψεις (πινακίδα Π-18 που έλειπε) και λάθη (ενώ βρισκόμαστε εκτός κατοικημένης περιοχής, δεν καταγράφεται κατ'αυτόν τον τρόπο στην έκθεση και το σχεδιάγραμμα)<br>
<br>
Συντάχθηκε έκθεση αυτοψίας τροχαίου ατυχήματος, σχεδιάγραμμα,&nbsp; καταγράφηκε στο βιβλίο συμβάντων, και δόθηκαν ένορκες καταθέσεις και απο τους δύο οδηγούς.<br>
Επειδή υπήρξε τραυματισμός, αλλα και επειδή το ζήτησα κι εγώ (ζήτησα την ποινική δίωξη) συντάχθηκε και δικογραφία.</p>

Υποβλήθηκε από spirosgiapros. Ημερομηνία: Παρ, 10/14/2016 - 13:04 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>Διάβασε τα ακόλουθα στον ΚΟΚ</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>--άρθρο 2 με έμφαση στους ακόλουθους ορισμούς</p>
<p>&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;Iσόπεδoς oδικός κόμβoς:</p>
<p>&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;Kατoικημένη περιoχή&nbsp;</p>
<p>&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;Oδός:</p>
<p>&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;Oδός εξυπηρέτησης παρoδίων:</p>
<p>&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;Οδός προτεραιότητας:</p>
<p>-- άρθρο 4 με έμφαση στην παρ 4 και στις πινακιδες&nbsp;</p>
<p>&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;Π-17 &nbsp;Π-18 και την διευκρινιση τους &nbsp;</p>
<p>&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;Π-58 &nbsp; Π-59 &nbsp;</p>
<p>--Άρθρo 12 παρ 1</p>
<p>--άρθρο 20 παρ 1 και 2</p>
<p>--άρθρο 21</p>
<p>--άρθρο 26παρ1 και 5 (έμφαση στο σημειο β)</p>

Υποβλήθηκε από PPaulakos. Ημερομηνία: Παρ, 10/14/2016 - 22:14 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>Σε ευχαριστώ για τον κόπο σου.<br>
Αυτό περι οδού προτεραιότητας δεν το γνώριζα, αλλα και πάλι, εφόσον δεν υπάρχει καμμία σχετική σήμανση, πώς μπορεί ο ασφαλτόδρομος να είναι οδός προτεραιότητας ως προς τον "τσιμεντόδρομο"?<br>
Υπάρχει κάπου σχετική αναφορά στον Κ.Ο.Κ.?<br>
<br>
Εφόσον έχει καταγραφεί "επισήμως" ότι ο δρόμος δεν είναι χωματόδρομος αλλα τσιμεντόδρομος (Αρα τυπικά δεν ισχύει το άρθρο 26, παρ5.β) και το όριο ταχύτητας (παρόλο που εκδόθηκε διορθωτικό έγγραφο προς τον εισαγγελέα) αναφέρεται σαν 50χλμ/ώρα λόγω κατοικημένης περιοχής, αγνοώντας το άρθρο4 περι Π-17 και Π-18 εγώ τι μπορώ να κάνω για να βρώ άκρη?<br>
<br>
Στο Α.Τ. της περιοχής αγνοούν επιδεικτικά το άρθρο 26 περί χωματόδρομου, και το άρθρο 4 περί πινακίδας Π-18 (για την οποία αν δεν επέμεινα να συνταχθεί νέο σχεδιάγραμμα, δεν θα αναφερόταν πουθενά η ύπαρξή της)<br>
<br>
Ψάχνω μια υπηρεσία, να μου δώσει γραπτώς το τί ισχύει στο παραπάνω σημείο (στην ουσία να διαψεύσει την αναφορά της τροχαίας) πόσο είναι το όριο ταχύτητας και ποιός περνάει πρώτος τον δρόμο, και γιατί.</p>

Υποβλήθηκε από fox1. Ημερομηνία: Σάβ, 10/15/2016 - 02:43 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>&nbsp; &nbsp; Αφού λοιπόν σχηματίστηκε δικογραφία για τον τραυματισμό σου, αυτή θα διαβιβαστεί στον εισαγγελέα και εν τέλει στο ακροατήριο. Οπότε ορίζεις και δικηγόρο για να στηρίξει την υπόθεσή σου.</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp; &nbsp; Τώρα, ο τόπος και οι συνθήκες του κάθε ατυχήματος έχουν κάθε φορά την ιδιαιτερότητά τους. Παρ' όλα αυτά, σωστά όπως έχεις αναφέρει ισχύει ότι η κατοικημένη περιοχή, όταν υπάρχει πληροφοριακή πινακίδα αρχής και λήξης αυτής προσδιορίζεται σαφώς και έχει ανώτατο όριο ταχύτητας 50 χ/ω, εκτός και αν ορίζεται διαφορετικά από άλλη πινακίδα (<strong>Άρθρο 20 ΚΟΚ</strong>). Δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως κατοικημένη περιοχή μετά το τέλος αυτής (πινακίδας Π-18), άσχετα αν υπάρχουν ή όχι κατοικίες (<strong>κοινή λογική ότι ο νόμος -ο ΚΟΚ- υπερτερεί</strong>).</p>
<p>&nbsp; &nbsp; Αν όμως <strong>δεν υπάρχει</strong> Π-18, τότε μπορεί ο αστυνομικός να χαρακτηρίσει κατά την κρίση του και την κοινή λογική (ανάλογα με το σημείο ή αν έγινε επέκταση της κατοικημένης σε προγενέστερο χρόνο ή αν υπάρχουν οδοί) το σημείο ως κατοικημένη περιοχή ή να ζητήσει το χαρακτηρισμό της -σε περίπτωση αμφιβολίας - από δημοτική ή νομαρχιακή αρχή και άλλες ιδιαίτερες περιπτώσεις.</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp; &nbsp; Τώρα, στην περίπτωσή σου -ως προς τον χαρακτηρισμό της περιοχής κατοικημένης στην αυτοψία- δεν μπορώ να σου απαντήσω (όχι μόνο εγώ αλλά και άλλοι συνάδελφοί μου) με ποιο σκεπτικό έγινε, γιατί αγνοούμε δεδομένα. Από ότι ήδη όμως ανέφερες, δεν σε επηρεάζει στο θέμα της ταχύτητας, οπότε όλα τα παραπάνω θα τα έχεις ως "α<span style="background-color: rgb(255, 255, 255); color: rgb(106, 106, 106); font-family: arial, sans-serif; font-size: small; font-weight: bold;">καδημαϊκή γνώση</span>". Αν πάλι σε ενδιαφέρει το τυπικό του χαρακτηρισμού της οδού και το όριο ταχύτητας, ρωτάς το δικηγόρο σου (που θα έχει πλήρη γνώση της δικογραφίας και της αναφοράς σου) και σε κατευθύνει κατάλληλα. Εγώ δε μπορώ να σου δώσω νομική συμβουλή, γιατί δεν είμαι δικηγόρος αλλά και ούτε μπορώ να σε βοηθήσω παραπάνω χωρίς να έχω ακριβή γνώση της υπόθεσης.</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp; &nbsp; Σχετικά με το τσιμεντόδρομο,που είναι και το ουσιαστικό, γιατί αυτό θα καθορίσει σε μεγάλο βαθμό την υπαιτιότητα στο ατύχημα. Πράγματι στο Αρθρ. 26 παρ. 5-β ΚΟΚ δεν αναφέρει ρητά ότι ο τσιμεντόδρομος υπολείπεται σε προτεραιότητα από την άσφαλτο. Ήδη όμως ανέφερες, ότι η οδός που εξήλθε το όχημα οδηγεί σε χωράφια. &nbsp;Αυτό σημαίνει ότι είναι οδός εξυπηρέτησης παροδίων ιδιοκτησιών και εμπίπτει στο άρθρο 26 παρ 5-β ΚΟΚ στις περιπτώσεις που δεν ισχύει η εκ δεξιών προτεραιότητα " αυτοί που εισέρχονται σε οδό από παρόδια ιδιοκτησία". Εξάλλου, από την ερμηνεία του ΚΟΚ σε υποθέσεις ατυχημάτων κατά τη κοινή πρακτική, η άσφαλτος είναι το υλικό που χρησιμοπείται για την κατασκευή των δρόμων από το κράτος. Τσιμεντόδρομοι, χωματόδρομοι, χαλικόδρομοι θεωρούνται ιδιοκατασκευές και εν πάσει περιπτώση εξυπηρετούν κατά γενικό κανόνα παρόδιες ιδιοκτησίες (<strong>νομολογία αποφάσεων</strong>).</p>
<p>&nbsp; &nbsp; Αυτό (ότι ο δρόμος οδηγεί σε χωράφια) θα μπορούσες να το αναφέρεις στην κατάθεσή σου και να εγχειρίσεις φωτό του σημείου ή μία βεβαίωση από το δήμο ή τη νομαρχία ότι πρόκειται για οδό που οδηγεί σε χωράφια (παρόδιες ιδιοκτησίες δηλαδή) ή να σε κατευθύνει και να σε ηρεμήσει περισσότερο ο δικηγόρος σου.</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp; &nbsp; Προσωπικά πιστεύω ότι δεν υπάρχει λόγος να αγχώνεσαι. Απλά υποθέτω είναι η πρώτη σου φορά σε ατύχημα και τα ψάχνεις λίγο παραπάνω. Πίστεψέ με το δικαστήριο (αν φτάσεις μέχρι εκεί) δε θα ασχοληθεί πάνω από 5 λεπτά με την υπόθεσή σου. Για να ηρεμήσεις όμως μίλα με ένα δικηγόρο, για να σου εξηγήσει αναλυτικά τι μπορεί να γίνει με τις απορίες σου ή να σε βοηθήσει με την κατάθεσή σου κλπ</p>

Υποβλήθηκε από spirosgiapros. Ημερομηνία: Σάβ, 10/15/2016 - 20:25 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>1. Το γεγονος οτι συνταχθηκε συμπληρωματικο εγγραφο που προσθετει αναφορα για την Π18 επιβεβαιωνει οτι η αυτοψια πασχει.</p>
<p>2. Το γεγονος οτι η αυτοψια πασχει σε συνδυασμο (α) με την προσθετη αναφορα για την Π18 και (β) τον ορισμο του ΚΟΚ περι κατοικημενης περιοχης, καταριπτει το οριο ταχυτητας &nbsp;των 50</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>3. Η κατοικημενη περιοχη ειναι νομικη εννοια και θεωρειται ως τετοια αν συντρεχουν οι προυποθεσεις του νομικου ορισμου της.&nbsp;<span style="line-height: 1.5;">Το οτι υπαρχουν σπιτια εκατερωθεν δεν αποδεικνυει οτι ειναι κατοικημενη περιοχη. Ο νομος εχει επεμβει και εχει καθορισει το τι ειναι κατοικημενη περιοχη με συγκεκριμενο ορισμο και δεν επαφιεται στην κριση του εκαστοτε επιληφθεντος αστυνομικου. Ο δικηγορος σου μπορει να την ακυρωσει στο δικαστηριο</span></p>
<p>&nbsp;</p>
<p>4. Δεν υπαρχουν ουτε για σενα ουτε για τον αλλο οδηγο πινακιδες που να προειδοποιουν η να αναγγελουν κινδυνο περι διασταυρωσης οπου εχει προτεραιοτητα ο αλλος (πχ Κ26 εως Κ29δ) ουτε ρυθμιστικες προτεραιοτητας για οποιονδηποτε (Ρ3-Ρ4) αρα ισχυει ο κανονας οτι ο εισερχομενος απο δευτερευον δρομο παραχωρει προτεραιοτητα. (φανταζεσαι να ειχες τετοιες εξοδους απο παροδιες ιδιοκτησιες καθε 20 μετρα ? αν ισχυε το αντιθετο θα επρεπε καθε 20 μετρα να σταματας) Επισης δεν ειναι δυνατον ο οποιοσδηποτε να ανοιγει δρομο και να τον παντρευει με υπαρχουσα οδο και να αποκτα προτεραιοτητα επειδη δεν υπαρχουν πινακιδες.&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>5. Το 26β δεν μιλαει μονο για χωματοδρομους αλλα και για μονοπατια και για παροδιες ιδιοκτησιες</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>6. Βγαλε μονος σου φωτογραφικο υλικο της περιοχης και κατοψη απο το googlemaps&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>7. Επισης ψαξε αν οντως ειναι οδος η εξοδος απο τα χωραφια. Αν οδηγει μονο σε χωραφια πιθανοτατα να ειναι ιδιωτικη εκταση που λογω συνεχων περασματων οχηματων εχει σχηματισει δρομο. Ψαξε αν χρησιμοποιειται για δημοσια κυκλοφορια η αν ειναι ιδιωτικη εκταση που δεν εχει προορισμο την δημοσια κυκλοφορια.</p>
<p>&nbsp;</p>

Υποβλήθηκε από PPaulakos. Ημερομηνία: Κυρ, 10/16/2016 - 19:31 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.<br>
<br>
Αν κατάλαβα καλά, η μόνη πιθανότητα που έχω να βγάλω άκρη είναι να αποδείξω ότι ο δρόμος οδηγεί σε παρόδιες ιδιοκτησίες (χωράφια), και το τσιμέντο έπεσε απο την αγροτική εγκατάσταση που βρίσκεται 20 μέτρα απο το ασφάλτινο οδόστρωμα για δική της εξυπηρέτηση (άρα ο δρόμος αυτόματα δέν "αναβαθμίζεται" σε δρόμο προτεραιότητας, αλλα παραμένει αγροτικός χωματόδρομος που εξηπηρετεί παρόδιες ιδιοκτησίες).<br>
Για το όριο ταχύτητας όπως είπα δεν με απασχολεί, απλά -όπως σωστά αναφέρεται- θα ήθελα για "ακαδημαϊκή γνώση" περισσότερο, να καταλάβω με ποιό σκεπτικό η περιοχή εξεκολουθεί να θεωρείται κατοικημένη μετά την Π-18!<br>
<br>
Φωτογραφίες και βίντεο απο την ημέρα του ατυχήματος υπάρχουν πολλά, οπότε το ότι πρόκειται για χωματόδρομο μπορώ εύκολα να το αποδείξω, όπως και το ότι ο δρόμος οδηγεί σε χωράφια.<br>
<br>
Σήμερα έμαθα ότι πρίν μια εβδομάδα έγινε και άλλο ατύχημα με παρόμοιο τρόπο, ακόμα μια μηχανή έπεσε επάνω σε εξερχόμενο αυτοκίνητο.<br>
<br>
Επειδή το να πάω απο μόνος μου και να βάλω κυκλοφοριακές πινακίδες στο σημείο, ξέρω ότι διώκεται και απαγορεύεται απο τον Κ.Ο.Κ.<br>
Πείτε μου, πού να πάω ώστε να μπεί σήμανση και να γκρεμιστεί ο εξώστης της εκκλησίας που εμποδίζει την ορατότητα; είναι η τροχαία υπεύθυνη; ο Δήμος; το υπουργείο συγκοινωνιών;<br>
Όπως είπα και στα προηγούμενα post, θέλω να βελτιωθεί ο δρόμος, εγώ την γλύτωσα, ο επόμενος την γλύτωσε, μπορεί όμως κάποιος άλλος να μην σηκωθεί ποτέ απο τον δρόμο!</p>

Policenet.gr © | 2024 Όροι Χρήσης.
developed by Pixelthis