Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Posted by vagts on Τρί, 11/05/2019 - 21:56

ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΣΕ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΦΟΡΑ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΝΟΜΟ? ΕΧΕΙ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.

Greek

Υποβλήθηκε από sylvester79. Ημερομηνία: Πέμ, 11/21/2019 - 14:23 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>Αν εντοπισθεί πρώτα το που θα επιβληθεί το πρόστιμο (σε ποιό έντυπο), ίσως απαντηθεί και το θέμα σου συνάδελφε. Διαβάζω οτι έχουν επιβληθεί ήδη λέει 57 πρόστιμα για κάπνισμα και αναρωτιέμαι άπειρα αλλά δεν θέλω να γράψω αλλα εδώ γιατί είναι δημόσιες οι αναρτήσεις. Anyway, το προστιμο πληρώνεται με eΠαράβολο, με φορεα το Υπουργείο Υγείας . Το ποιός το δεσμέυει κλπ είναι ένα ζήτημα. Λογικά οι Διευθύνσεις Δημόσιας Υγείας? Who knows.....</p>
<p>Απο περιέργεια, σε τι έντυπο βεβαιώσατε το πρόστμο?</p>

Υποβλήθηκε από spirosgiapros. Ημερομηνία: Πέμ, 11/21/2019 - 17:17 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>ΥΑ Δ2β//2019&nbsp;(ΥΑ&nbsp;Δ2β/Γ.Π.οικ. 80727&nbsp;ΦΕΚ&nbsp;Β&nbsp;4177&nbsp;2019):&nbsp;Οργανα, έλεγχος πιστοποίησης παραβάσεων, πρόστιμα σχετ. με απαγόρευση καπνίσματος Ν. 3868/2010</p>

Υποβλήθηκε από sylvester79. Ημερομηνία: Παρ, 11/22/2019 - 12:39 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>Με την ευκαιρία ,&nbsp; (διαπιστώσεις κλπ σε βάθος χρόνου):</p>
<p>Η Υπουργική Απόφαση που παραθέτει ο Σπύρος, αφορά <strong>ΜΟΝΟ </strong>στην ολική απαγόρευση του <strong>καπνίσματος </strong>- διαφοροποιείται σημαντικά ως προς αυτό με την προϋπάρχουσα 104720 καθώς αυτή ρύθμιζε <strong>όλα </strong>τα θέματα του 3730/2008, όπως το αλκοόλ αλλά και η πώληση προϊόντων καπνού (διαφήμιση κλπ).</p>
<p>Περί του θέματος της επιβολής προστίμων θα γράψω μόνο οτι αναφερόμαστε σε δύο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ υπουργικές αποφάσεις που ρυθμίζουν ΕΝ ΜΕΡΕΙ τα ίδια θέματα με ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ τρόπο. Μέσα στα θέματα αυτά που ρυθμίζουν συμπεριλαμβάνεται ρύθμιση για τον τρόπο επιβολής - τριπλότυπο έντυπο (έκαστη ρυθμίζει το θέμα με διαφορετικό τρόπο). Οπότε το τι εφαρμόζεται έξω αυτή τη στιγμή το αφήνω ασχολίαστο προς το παρόν.</p>
<p>Η 80727 όπως και η 104720 επιμένουν να τιτλοφορούνται ως ρυθμίζουσες&nbsp; τις λεπτομέρειες εφαρμογής του νόμου 3868/10, ενώ ο κύριος νόμος που αφορά την απαγόρευση του καπνίσματος (Προστασία ανηλίκων από τον καπνό και τα αλκοολούχα ποτά και άλλες διατάξεις.) είναι ο 3730/2008 (τον οποίο ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙ ο 3868/10).</p>
<p>Ο νόμος 3730/08 χωρίζεται σε δύο σκέλη:</p>
<p>1. Το σκέλος που αφορά στην <strong>κατανάλωση-χρήση προϊόντων καπνού καθώς και στην πώληση αυτών </strong>(άρθρα 2,3)</p>
<p>2. το σκέλος που ρυθμίζει τη "<strong>σχέση" αλκοόλ και ανηλίκων</strong> (καθώς και την είσοδο και παραμονή σε κέντρα διασκέδασης κλπ.(άρθρα 4,5)</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>Με τις τελευταίες τροποποιήσεις που έγιναν εκτός των άλλων αλλαγών, επιχειρήθηκε να επεκταθεί η αρμοδιότητα της <strong>ολικής απαγόρευσης του καπνίσματος </strong>ΚΑΙ στην αστυνομία. Και ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό έγινε με τις τροποποιήσεις. Τροποποιήθηκαν οι αρμόδιες αρχές του πρώτου σκέλους του νόμου που αφορά στο κάπνισμα, διατηρήθηκαν ως είχαν οι αρμόδιες αρχές στο δεύτερο σκέλος του νόμου που αφορά στο αλκοόλ.</p>
<p>Η Νέα υπουργική απόφαση 80727 καταργεί κάθε άλλη υπουργική απόφαση και εγκύκλιο που ρυθμίζει διαφορετικά τα θέματα που αυτή ρυθμίζει.</p>
<p>Αυτό ενδεχομένως να σημαίνει δύο πράγματα (ή το ένα ή το άλλο):</p>
<p>1. Η 104720 <strong>καταργείται εξολοκλήρου</strong>, συνεπώς μένει ξεκρέμαστο το θέμα των προστίμων για το αλκοόλ , πώληση τσιγάρων, διαφήμιση και είσοδο ανηλίκων σε κέντρα διασκέδασης κλπ</p>
<p>2. Η 104720 <strong>καταργείται εν μέρει </strong>και μόνο ως προς το κομμάτι αυτής που αφορά την ολική απαγόρευση του καπνίσματος.</p>
<p>(<em>όπως και να έχει απολύτως σαφής, <strong>η πρόβλεψη των καταργούμενων διατάξεων</strong>, ως έχει διατυπωθεί στην 80727, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.</em>)</p>
<p><strong>Στην πρώτη περίπτωση </strong>το αποτέλεσμα είναι αυτό που όλοι αντιλαμβανόμαστε. Αλκοόλ, πώληση τσιγάρων, είσοδος ανηλίκων ως προς τα πρόστιμα δεν ρυθμίζονται ως προς την κλιμάκωση των προστίμων κλπ ούτε και μπορεί κανείς να βγάλει συμπέρασμα απο τον ίδιο τον 3730/2008 πως ακριβώς κλιμακώνονται τα πρόστιμα σε σχέση με την υποτροπή όταν σου λέει οτι "πρόστιμο από 500 εως 10000 ευρώ" , με αποτέλεσμα να μη γνωρίζεις ποιό θα είναι το πρόστιμο π.χ. στην τέταρτη εξ υποτροπής παράβαση.</p>
<p><strong>Στη δέυτερη περίπτωση </strong>και επειδή η 104720 ΔΕΝ περιλαμβάνει την ελληνική αστυνομία στα αρμόδια για την εφαρμογή της όργανα:</p>
<p><strong>Όπου υφίσταται Δημοτική Αστυνομία </strong>η αρμοδιότητα ελέγχου και επιβολής προστίμων που αφορούν στο αλκοόλ-ανηλίκους-είσοδο σε κέντρα διασκέδασης κλπ ανήκει αποκλειστικά σε αυτήν και το Υπουργείο Υγείας θα πρέπει να συνεχίσει να εκδίδει ΚΑΙ τα μπλοκ της 104720 για να μπορεί να συνεχίσει να εφαρμόζεται η 104720.</p>
<p><strong>Όπου δεν υφίσταται Δημοτική Αστυνομία </strong>η αρμοδιότητα ελέγχου και επιβολής των ανωτέρω προστίμων ανήκει στην Ελλ. Αστυνομία (τμήματα ασφαλείας) η οποία θα πρέπει να προμηθευτεί τα μπλοκ (όπου δεν υπάρχουν τετοια) της 104720.</p>

Υποβλήθηκε από spirosgiapros. Ημερομηνία: Κυρ, 11/24/2019 - 15:41 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>Απορία</p>
<p>Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 12 του άρθρου 43 του Ν.4025/2011 όπως προστέθηκε με την παρ. 4 του άρθρου 58 του Ν.4075/2012 :</p>
<p>'' Οι παραβάσεις των διατάξεων του υγειονομικού κανονισμού και όλες οι παραβάσεις των διατάξεων όλων των υγειονομικών διατάξεων, που εκδίδονται κατ΄ εφαρμογή του άρθρου 1 του Α.Ν. 2520/1940&nbsp; ή κατ΄ εξουσιοδότηση άλλου νόμου, τιμωρούνται με φυλάκιση μέχρι ενός έτους ή χρηματική ποινή τουλάχιστον 2.000 ευρώ, εκτός αν από άλλες διατάξεις τιμωρούνται βαρύτερα''</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>Υπάρχει κάποια πρόβλεψη να απαλλάσσεται η νομοθεσια περι καπνισματος απο τις ποινικές κυρώσεις ?</p>

Υποβλήθηκε από sylvester79. Ημερομηνία: Δευ, 11/25/2019 - 15:21 Μόνιμος σύνδεσμος

<p>Σπύρο νομίζω οτι ο λόγος που η νομοθεσία του καπνίσματος (και αλκοόλ) χτίστηκε πάνω σε ΝΟΜΟ και ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ και όχι σε ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ενδεχομένως να σχετίζεται με την απορία σου.</p>
<p>'' Οι παραβάσεις των <strong>διατάξεων </strong>του <strong>υγειονομικού κανονισμού </strong>και όλες οι παραβάσεις <strong>των διατάξεων </strong>όλων των <strong>υγειονομικών διατάξεων</strong>, που εκδίδονται κατ΄ εφαρμογή του άρθρου 1 του Α.Ν. 2520/1940&nbsp; ή κατ΄ εξουσιοδότηση άλλου νόμου, τιμωρούνται με φυλάκιση μέχρι ενός έτους ή χρηματική ποινή τουλάχιστον 2.000 ευρώ"</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>Η διάταξη αυτή αναφέρεται αποκλειστικά στις</p>
<p>Διατάξεις του Υγειονομικού Κανονισμού</p>
<p>Διατάξεις των <strong>Υγειονομικών Διατάξεων</strong></p>
<p>και όχι στις διατάξεις νόμων που ενδεχομένως να έχουν λάβει υπόψη τους τον 2520 κλπ.</p>
<p>&nbsp;Στη συγκεκριμένη περίπτωση η πρόβλεψη δεν αναφέρεται σε διατάξεις νόμων αλλά υγειονομικών διατάξεων.</p>
<p>Ο νόμος δεν είναι υγειονομική διάταξη, η δε υγειονομική διάταξη, είναι μια Υπουργική Απόφαση.</p>
<p>H σχετική εξουσιοδότηση του άρθρου που αναφέρεις περιορίζεται σε συγκεκριμένα θέματα : (παράγραφος 1 άρθρου 43 του 4025) "<span id="msgfield">Ο Υπουργός Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης εκδίδει υγειονομικές διατάξεις με άμεσα εκτελεστό χαρακτήρα για την προστασία της δημόσιας υγείας <strong>για θέματα που αφορούν στην υγιεινή και καθαριότητα καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, νοσοκομείων, ιδιωτικών κλινικών και εν γένει νοσηλευτικών ιδρυμάτων, καθώς και για την αντιμετώπιση κινδύνου προερχόμενου από μεταδοτικά νοσήματα ή μικροβιολογικές μολύνσεις</strong>. Ρητά ορίζεται πως η αρμοδιότητα έκδοσης υγειονομικών διατάξεων δεν υπεισέρχεται και δεν αφορά τη διαδικασία αδειοδότησης των ανωτέρω φορέων, όπως αυτό προσδιορίζεται από το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο."</span></p>
<p><span>Η υγειονομική διάταξη Α5-3010 η οποία προβλέπει τη διαδικασία της ηχομέτρησης αν και τροποποιήθηκε ως προς τα αρμόδια όργανα και τις κυρώσεις το 2012 (μετά την ισχύ του 4025 και δεδομένης της ισχύος του 2520), αναφέρει ρητά συγκεκριμένη ποινή χωρίς καμία αναφορά στον 4025 ή τον 2520 αλλά και ορίζει ρητά τα αρμόδια όργανα παρά το ότι κατά την τροποποίηση ισχύει ήδη το άρθρο 43 του 4025, χωρίς να κάνει καμία αναφορά ή παραπομπή στις ήδη ισχύουσες διατάξεις ως προς τα θέματα αυτά. (δεν εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 43-ν4025)</span></p>
<p><span>Αντιθέτως η νέα υγειονομική διάταξη (47829-2017) που αφορά στα κατ/τα υγ. ενδιαφέροντος ως προς τις ποινικές κυρώσεις παραπέμπει απευθείας στη διάταξη του άρθρου 43 του 4025 χωρίς να προβλέπει κάτι ειδικότερο και διαφοροποιείται ως προς τις προβλέψεις του 4025 μόνο στο θέμα των αρμοδίων για την εφαρμογή της. (εμπίπτει στο<span> πεδίο εφαρμογής του άρθρου 43-ν4025)</span></span></p>
<p><span>Θεωρώ λοιπόν οτι οποιαδήποτε διάταξη εκδίδεται και εμπίπτει στο πλαίσιο της παραγράφου 1 του 43 του Ν. 4025 είναι υγειονομική διάταξη που διέπεται απο τις υπόλοιπες διατάξεις περί αρμοδίων οργάνων και ποινικών κυρώσεων του ίδιου άρθρου. Όλες οι υπόλοιπες, είναι υγειονομικές διατάξεις ως προς το σκοπό τους αλλά δεν εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 43 του Ν. 4025 λόγω του ιδίου του σκοπού τους που ξεφεύγει απο τα όρια της παραγράφου 1 του άρθρου 43.</span></p>
<p><span>Αν τα διαβάσω ξανά αυτά που έγραψα ούτε κι εγώ δεν θα καταλάβω απολύτως τι έγραψα αλλά την ώρα που τα έγραφα τα καταλάβαινα. :)))))</span></p>

Policenet.gr © | 2024 Όροι Χρήσης.
developed by Pixelthis