Σφράγιση καταστήματος και προθεσμίες

3 posts / 0 new
Τελευταία δημοσίευση
Offline
Τελευταία Επίσκεψη: Πριν από 2 εβδομάδες 20 ώρες
Hero
Εγγραφή από: 05/12/2013 - 06:40
Δημοσιεύσεις: 10
Βαθμοί: 149
Σφράγιση καταστήματος και προθεσμίες

Σας χαιρετώ όλους.
Μπαίνω απευθείας στο θεμα. Μετά από τρεις μηνύσεις σε κυε ξεκίνησε ή διαδικασία όπως την εφαρμοζω εδώ και δύο χρόνια, ήτοι: Δεύτερα 20 Ιουλιου εκδόθηκε και επιδόθηκε η κλήση σε ακρόαση. Σαββατο 25 Ιουνιου έληξε το πενθήμερο το οποίο μέτρησε από την ημερομηνία και ώρα επίδοσης της κλήσης σε ακρόαση. Κατόπιν την ίδια ημέρα (Σαββατο) εκδόθηκε και επιδόθηκε η απόφαση σφραγισης με την οποία του δώσαμε δέκα μέρες για την απομάκρυνση των ευπαθών. Σημειωτέον, ΔΕΝ υπέβαλε αντιρρήσεις ως προς το χρόνο σφραγισης. Στη συνέχεια επικοινώνησε ο δικηγόρος του αναφέροντας τα εξής: ή όλη διαδικασία είναι άκυρη γιατί δεν τηρήθηκαν οι προβλεπόμενες από το νόμο προθεσμίες. 1. Ή επίδοση της κλήσης σε ακρόαση έγινε σε ημέρα αργίας άρα είναι άκυρη, 2. Ή προθεσμίες μετράνε από την επόμενη ημέρα της επίδοσης άρα το πενθήμερο έπρεπε να λήξει μία μέρα αργότερα, 3. Το δεκαήμερο και το πενθήμερο αναφέρεται σε εργάσιμες ημέρες άρα ή σφράγιση δεν γίνεται σύμφωνα με τις χορηγηθεισες ημέρες (δηλαδή δέκα εργάσιμες και όχι δέκα ημερολογιακές) 4. Συνέπεια των ανωτέρω δεν του δόθηκε το δικαίωμα της ένστασης όπως προβλέπεται άρα πρέπει να ακυρωθεί όλη ή διαδικασία και να ξεκινήσει από την αρχή...5. οι αργίες δεν προσμετρώνται γιατί κατά τις ημέρες αργίας δεν έχει πρόσβαση στον διοικητή της υπηρεσίας για να ασκήσει το δικαίωμα του της ένστασης.
Εγώ μιλησα με την πρόεδρο του διοικητικού πρωτοδικείου και μου είπε εν συντομία πως όσον φορά τουλάχιστον το θέμα της επίδοσης εφόσον παρέλαβε τα έγγραφα δεν υπάρχει κανένα θεμα. Κατά τα λοιπά θέμα ακύρωσης δεν υπάρχει. Ή απόφαση είναι ισχυρή, δεν τίθεται θέμα ακυρότητας. Εφαρμόζεται κανονικά. Το θέμα όμως νομίζω πως έχει ουσία και βάση και πρέπει να ξεκαθαριστεί. Τι εννοούμε πενταημερο; Τι εννοούμε δεκαήμερο; μετράνε οι αργίες; Κάνουμε κοινοποίηση της απόφασης σφραγισης και της κλήσης σε ακρόαση σε ημέρα αργίας; Αν οι τέσσερις μέρες της προθεσμίας για αντιρρήσεις είναι εργάσιμες και ή πέμπτη σαββατο οι μέρες γίνονται αυτοδικαίως εφτά; (Δηλαδή πάει το πενθήμερο μέχρι τη δεύτερα;) Αν το πενθήμερο λήγει παρασκευή απόφαση σφραγισης του επιδίδεται τη δευτερα επειδή ακολουθεί σαββατοκύριακο (άρα αργίες); Εγώ τόσο καιρό βασίζονται στις διαταγές και τα υποδείγματα του αρχηγείου όπου γίνεται αναφορά σε ημέρες χωρίς να γίνεται διάκριση σε εργάσιμες (άρα ημερολογιακές). Τι γνωρίζετε;

Offline
Τελευταία Επίσκεψη: Πριν από 1ημέρα 7 ώρες
Hero
Εγγραφή από: 29/06/2016 - 18:15
Δημοσιεύσεις: 4
Βαθμοί: 395
Αν η επίδοση προβλέπεται να

Αν η επίδοση προβλέπεται να γίνει σύμφωνα με τον Κώδικα Διοικητικής Δικονομίας, τότε :
 
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ'
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Άρθρο 47
1. Με την επιφύλαξη των οριζομένων στην παρ. 3, η επίδοση επιτρέπεται οπουδήποτε και οποτεδήποτε βρεθεί το πρόσωπο προς το οποίο αυτή μπορεί να γίνει. Αν η επίδοση διενεργηθεί σε τόπο ή χρόνο άλλο από εκείνον που προβλέπεται για κάθε περίπτωση, είναι άκυρη μόνο αν δεν συναινεί το πρόσωπο προς το οποίο αυτή γίνεται. Το ίδιο ισχύει και όταν η επίδοση διενεργείται σε ημέρα αργίας ή κατά τη διάρκεια της νύκτας, η οποία και θεωρείται ότι διαρκεί από τις επτά (7) το βράδυ ως τις επτά (7) το πρωί. Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις, η συναίνεση πρέπει να μνημονεύεται στην έκθεση.

Offline
Τελευταία Επίσκεψη: Πριν από 2 εβδομάδες 20 ώρες
Hero
Εγγραφή από: 05/12/2013 - 06:40
Δημοσιεύσεις: 10
Βαθμοί: 149
Σωστό. Πλην όμως μετά από

Σωστό. Πλην όμως μετά από αρκετό ψάξιμο και επικοινωνία με υπηρεσίες του αρχηγείου καταληγω στο εξής μπέρδεμα: είναι κλήση σε ακρόαση ή εγγραφή ενημερωση; αν είναι κλήση σε ακρόαση η πρώτη ενέργεια που κάνουμε (αναφορικά με τις αντιρρήσεις του ως προς το χρόνο σφραγισης κλπ) πράγματι ισχύουν οι προθεσμίες όπως προβλέπονται από το άρθρο 60 του κώδικα διοικ. Δικονομίας. Αν είναι απλή ενημερωση δεν ισχύουν γιατί δεν προβλεπεται από νόμο ή δικαστική απόφαση ή προθεσμία που δίνουμε. Είναι κατά την άποψή μου προβληματική η διαδικασία και θα πάω σε ερώτημα καθώς κατά την άποψή μου παράγει ουσιαστικά εν δυνάμει εφεσιβλητες και ακυρωτεες διοικητικές πράξεις. Αν είναι κλήση σε ακρόαση το πρώτο έγγραφο που κάνουμε μετά τη συμπλήρωση των τριών μηνύσεων (σχετικό υπόδειγμα μας έχει σταλεί από το αρχηγείο), τότε διαβάστε τι λέει το άρθρο 6 του κώδικα διοικητικής διαδικασίας και βγαλτε τα συμπεράσματα σας ως προς το αν αυτό το έντυπο ακολουθεί τον τύπο και την ουσία της κλήσης σε ακρόαση. Θα επανέλθουμε όταν εν τέλει το ξεκαθαρίσω. Εν τέλει δεν ήταν τόσο απλό το θεμα που να περιορίζεται απλά στο ποτέ επιδίδεται και από πότε μετράμε μέχρι πότε. Είναι πιο σύνθετο και πιο ουσιαστικό.

Σε σύνδεση τώρα

Είναι εδώ αυτή τη στιγμή 0 χρήστες.