Χρήση του φάρου περιπολικού νύχτα χωρίς λόγο

13 posts / 0 new
Τελευταία δημοσίευση
Offline
Τελευταία Επίσκεψη: Πριν από 8 μήνες 2 εβδομάδες
Member
Εγγραφή από: 07/10/2016 - 23:51
Δημοσιεύσεις: 3
Βαθμοί: 14
Χρήση του φάρου περιπολικού νύχτα χωρίς λόγο

Καλησπέρα.
Αρκετά συχνά, οδηγώντας, έχω διασταυρωθεί και δυστηχώς ακολουθήσει και την ίδια πορεία με περιπολικό τοπικού Α.Τ. τις βραδυνές ώρες με τον φάρο αναμένο (χωρίς να πηγαίνει σε περιστατικό)
Το πρόβλημα είναι η ένταση του φάρου, που είναι άκρως ενοχλητική και προκαλεί θάμβωση πολύ μεγαλύτερη και απο τα μεγάλα φώτα των αντίθετα ερχόμενων οχημάτων.
Δεν είχα σκοπό να ασχοληθώ και πολύ, μέχρι που ένα βράδυ με ψιλόβροχο διασταυρωθήκαμε σε μια στροφή και στην κυριολεξία έχασα τον δρόμο!
Αυτή η πρακτική δεν παραβαίνει το άρθρο 36 του ΚΟΚ με τους κανόνες χρήσης φώτων και την αποφυγή οποιασδήποτε όχλησης απο τους οδηγούς οχημάτων;
Ο φάρος αυτός δεν έχει ρύθμιση ή προδιαγραφές για μικρότερη ένταση τη νύχτα; τι μπορώ να κάνω για να σταματήσει επιτέλους ο κινούμενος κίνδυνος να κάνει άσκοπη χρήση του φάρου;
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
 

Offline
Τελευταία Επίσκεψη: Πριν από 3 μήνες 3 εβδομάδες
Elite Member
Εγγραφή από: 26/04/2016 - 12:23
Δημοσιεύσεις: 4
Βαθμοί: 49
?

Να σταματήσει ο κίνδυνος? Ρε μας δουλεύετε? Την μια δεν υπάρχουν περιπολικά την αλλη σας πειράζουν οι φάροι... να κοιτάς δεξιά όταν περνάει το περιπολικό..ελεος το ακούσαμε και αυτό.

Offline
Τελευταία Επίσκεψη: Πριν από 8 μήνες 2 εβδομάδες
Member
Εγγραφή από: 07/10/2016 - 23:51
Δημοσιεύσεις: 3
Βαθμοί: 14
Φίλε ανώνυμε, ή κάνεις πως

Φίλε ανώνυμε, ή κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις ή είσαι χαζός.
Δεν με ενοχλεί να κάνει περιπολία το περιπολικό, νιώσε τι έγραψα!
Με ενοχλεί να έχει τον φάρο αναμένο νύχτα και χωρίς κάποιο προφανή λόγο γιατί προκαλεί θάμφωση και επικίνδυνες συνθήκες.
Ο ΚΟΚ έχει άρθρα που απαγορεύουν την θάμβωση, απαγορεύει να κυκλοφορείς με την μεγάλη σκάλα, απαγορεύει να χρησιμοποιείς φώτα λευκής ή μπλέ απόχρωσης (xenon κτλ) χωρίς το αυτοκίνητο να διαθέτει τους κατάλληλους καθρέφτες, οπότε δεν μπορεί ο ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ αυτός τύπος να κυκλοφορεί νύχτα και να στραβώνει κόσμο, γκέγκε;
Έχεις σκεφτεί πώς σκατά βλέπουν τα δίκυκλα νύχτα και με βροχή με το εκτυφλωτικό μπλέ φώς του φάρου να τους θαμπώνει, τα κράνη δεν έχουν υαλοκαθαριστήρες ξέρεις!
Διαφορετικά πές μου ότι είναι και νόμιμος και καλά κάνει, να πάρω κι εγώ ένα κινέζικο μώβ λέϊζερ 2000mW να δούμε ποιός θα στραβώνει τον άλλον περισσότερο!

Κάτι ουσιώδες σε αυτό που ρωτάω έχεις να πείς, ή απλά μπήκες να πείς την άσχετη γνώμη απο τον καναπέ σου;
 

Offline
Τελευταία Επίσκεψη: Πριν από 1 εβδομάδα 5 ημέρες
Hero
Εγγραφή από: 29/06/2016 - 18:15
Δημοσιεύσεις: 3
Βαθμοί: 309
Καλή σου μέρα

Καλή σου μέρα
Κυριος προορισμός του συγκεκριμένου φορουμ είναι η ανταλλαγη γνώσεων-αποψεων μεταξυ ενστόλων, οπότε το να καλείς άσχετο εναν ενστολο είναι απλά άτοπο
 
 
Πάμε επί της ουσιας
Με ενοχλεί να έχει τον φάρο αναμένο νύχτα και χωρίς κάποιο προφανή λόγο γιατί προκαλεί θάμφωση και επικίνδυνες συνθήκες.
Έχεις σκεφτεί πώς σκατά βλέπουν τα δίκυκλα νύχτα και με βροχή με το εκτυφλωτικό μπλέ φώς του φάρου να τους θαμπώνει, τα κράνη δεν έχουν υαλοκαθαριστήρες ξέρεις!

 
 
Το εκτυφλωτικό μπλε φως του φαρου παραμενει το ίδιο είτε είναι προφανής ο λόγος χρήσης του είτε όχι. Οποτε το επιχείρημα ''πως βλέπουν τα δικυκλα κλπ κλπ'' ειναι ατοπο και η μοναδικη απαντηση ειναι ''οπως θα εβλεπαν αν υπηρχε προφανης λογος χρησης φαρου''
 
Αυτο που στην ουσία μένει είναι η προσωπική σου ενόχληση το να εχει αναμμενο φαρο τη νυχτα χωρις προφανη λογο. Λυπαμαι αλλα το αν δεν ειναι προφανης σε εσενα ο λόγος χρήσης του δεν σημαίνει οτι χρησιμοποιειται ο φαρος ασκοπα. Ουτε εισαι σε θεση να κρινεις αν και ποτε υπαρχει λογος να χρησιμοποιειται
 
Ο ΚΟΚ έχει άρθρα που απαγορεύουν την θάμβωση, απαγορεύει να κυκλοφορείς με την μεγάλη σκάλα, απαγορεύει να χρησιμοποιείς φώτα λευκής ή μπλέ απόχρωσης (xenon κτλ) χωρίς το αυτοκίνητο να διαθέτει τους κατάλληλους καθρέφτες, οπότε δεν μπορεί ο ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ αυτός τύπος να κυκλοφορεί νύχτα και να στραβώνει κόσμο, γκέγκε;
 
Οι απαγορευσεις που αναφερεις ειναι παντελως ΑΣΧΕΤΕΣ με το φαρο
Λυπαμαι αλλα επικινδυνος εισαι εσυ, διοτι πρωτον δεν προσαρμοζεσαι στις διαταξεις του κοκ που θα παραθεσω παρακατω και δευτερον διοτι στραβωνεσαι απο φαρο. Οι φαροι ειναι φτιαγμενοι με τροπο που μπορεις να του κοιτας για πολλη ωρα και τα εγκεκριμενου τυπου κρανη εχουν μασκα αντιθαμβωτικη απο φαρους. Αν ηταν ετσι οπως τα λες σε καθε ομαδικη καταδιωξη ολοι οι μοτοσυκλετιστες της αστυνομιας θα επεφταν λογω θαμβωσης απο τους φαρους των λοιπων μοτοσυκλετων-οχηματων. Αν εχεις νορμαλ κρανος μαλλον εχεις θεμα με τα ματια σου
 
ας δούμε τωρα ποιες διατάξεις παραβιάζεις με την οδηγηση σου οπως ΕΣΥ την περιγραφεις
- Οι Οδηγοί υποχρεούνται να οδηγούν με σύνεση και με διαρκώς τεταμένη την προσοχή,
- Ο οδηγός οφείλει δε κατά το χρόνο της οδήγησης να είναι σε θέση να ελέγχει το όχημα του.
- ο οδηγός επιβάλλεται να ρυθμίζει την ταχύτητα του οχήματός του λαμβάνων συνεχώς υπόψη του τις επικρατούσες συνθήκες και τις συνθήκες κυκλοφορίας, κατά τρόπον ώστε να είναι σε θέση να διακόψει την πορεία του οχήματός του
- ο οδηγός  υποχρεούται επίσης να μειώνει την ταχύτητα του οχήματός του και, σε περίπτωση ανάγκης, να διακόπτει την πορεία του, όταν οι περιστάσεις το επιβάλλουν.
- ο οδηγός επιβάλλεται να μειώνει την ταχύτητα του οχήματός του
--- σε τμήματα της οδού με περιορισμένο πεδίο ορατότητας
--- κατά τις νυκτερινές ώρες
--- αν κατά τη διέλευσή του η διασταύρωσή του με όλλα οχήματα καθίσταται δυσχερής
--- ως και σε κάθε άλλη ειδική περίπτωση, που επιβάλλεται μετριασμός ταχύτητας
- Αυτοί που χρησιμοποιούν την οδό, όταν ειδοποιούνται με τις συσκευές φωτεινής προειδοποίησης, ότι πλησιάζει όχημα άμεσης ανάγκης υποχρεούνται να αφήνουν χώρο, κινούμενοι προς τα δεξιά της οδού, για να διέλθει το όχημα αυτό και σε περίπτωση ανάγκης να σταματούν. Ως οχήματα άμεσης ανάγκης, για την εφαρμογή της διάταξης αυτής, θεωρούνται τα οχήματα που φέρουν ειδικά πρόσθετα μπλε ή ερυθρά φώτα.
 
να πάρω κι εγώ ένα κινέζικο μώβ λέϊζερ 2000mW να δούμε ποιός θα στραβώνει τον άλλον περισσότερο!
Πάμε τώρα στα κινεζικα φώτα λειζερ που λες να βάλεις και να στραβώνεις κόσμο
Σύμφωνα με τον ΚΟΚ δεν επιτρέπεται σε όχημα να έχει φώτα διαφορετικού χρώματος από
αυτά που ορίζονται κατά περίπτωση
Τα φώτα που επικαλείσαι λοιπόν δεν έχουν οριστεί σε καμία περίπτωση να χρησιμοποιούνται από όχημα
 
 
Πάμε τώρα στους φαρους
- ο φαρος χρησιμοποιειται οταν δικαιολογειται εκ του κατεπείγοντος της αποστολής
- το κατεπειγον της αποστολης δεν κρινεται απο την ταχυτητα του οχηματος αλλα απο τον χρονο που απαιτειται να μεταβει απο τον τοπο Α στον τοπο Β
- η χρηση φαρου δεν σημαινει παντα ''καντε στην ακρη τρεχω'' αλλα και ''το νου σας εχω προτεραιοτητα'' διοτι με την ειδοποίηση με φαρο ή σειρηνα το περιπολικο εχει προτεραιοτητα εναντι ολων των οχηματων
- Αν παραλληλα δεν δημιουργει κινδυνο για λοιπους χρηστες τις οδου, ο οδηγος του οχηματος αμεσης αναγκης απαλλασεται απο τις υποχρεωσεις του μισου ΚΟΚ με εξαιρεση τους μονοδρομους και τα σηματα τροχονομων
 
Εν κατακλείδι
Αν προσαρμόζεις την οδήγηση σου στις εκαστοτε συνθηκες κυκλοφοριας και καιρού (μιλησες για κρανη σε βροχη χωρις υαλοκαθαριστηρες), φυσιολογικη οραση και εχεις εγκεκριμενου τυπου κρανος κανενας φαρος δεν θα σε ενοχλησει

Offline
Τελευταία Επίσκεψη: Πριν από 8 μήνες 2 εβδομάδες
Member
Εγγραφή από: 07/10/2016 - 23:51
Δημοσιεύσεις: 3
Βαθμοί: 14
Καλησπέρα

Καλησπέρα
Βλέπω ότι κάνατε πολλές υποθέσεις και μάλιστα είστε και σίγουρος γιαυτές.
Λυπάμαι λοιπόν που δεν έγραψα αναλυτικά ότι σαφώς και δεν κάθομαι πίσω του να με τυφλώνει όταν τυχαίνει να είμαστε στο ίδιο ρεύμα, ή ότι φυσικά και μειώνω ταχύτητα όταν βλέπω ότι κάτι εκτυφλωτικό χρώματος μπλέ να έρχεται πίσω απο την στροφή.
Όπως επίσης ότι οι περιπολίες γίνονται σε επαρχιακή περιοχή χωρίς κανέναν άλλο φωτισμό στον δρόμο να βοηθάει στο να δείς αντικείμενα σε απόσταση αφού αναγκαστικά χαμηλώνεις και τα φώτα για να μην... τον τυφλώσεις!
Όπως επίσης ότι οι ζελατίνες στα κράνη για βραδυνή οδήγηση απαγορεύεται να είναι φιμέ ή σκουρόχρωμες (ώστε να προστατεύουν όπως λέτε απο τα εκτυφλωτικά φώτα) αλλα πρέπει να είναι λευκές ή κίτρινο/πορτοκαλί, κάτι που δεν φιλτράρει και τόσο το μπλέ φώς, και ειδικά όταν έχουν σταγόνες νερό επάνω το φώς διαθλάται και η θάμφωση γίνεται ακόμα χειρότερη ειδικά όταν ο δρόμος δεν έχει φωτισμο και είναι σκοτεινός.
Λυπάμαι λοιπόν που θεώρησα τα παραπάνω αυτονόητα, και θέλησα να περιγράψω την ερώτησή μου όσο πιο σύντομα και περιεκτικά γινόταν.
Επίσης λυπάμαι που δεν καταλάβατε την ειρωνία στην απάντησή μου στον άξεστο ανώνυμο παραπάνω για το λέιζερ, όπως και επίσης ότι το λέιζερ δεν είναι... λάμπα για φώς που μπαίνει σε οχήματα.
Τα περι δικών μου παραβάσεων ΚΟΚ, ότι δεν έχω "τεταμένη την προσοχή" για "μείωση της ταχύτητας" ότι "δεν ελέγχω το όχημά μου" κτλ, είναι τουλάχιστον άστοχα έως αστεία, σοβαρά τώρα όλα αυτά τα συμπεράνατε απο το ότι υπο συγκεκριμένες συνθήκες με ενοχλεί ο μπλέ φάρος;
Τέλος, εγώ μπορεί να μην ξέρω σίγουρα αν το συγκεκριμένο περιπολικό έχει λόγο που ανάβει τον φάρο συνεχώς όταν κινείται στα βουνά και τα λαγκάδια αλλα τον σβήνει όταν περνάει απο κατοικημένη περιοχή, αλλα δεν το ξέρετε ούτε κι εσείς, οπότε με το να υποθέτετε ότι έχω άδικο και με το να γράφετε δικά σας υποθετικά σενάρια και λανθασμένες γνώσεις περι κράνους και λέιζερ, στην ουσία δεν μου απαντάτε.
Θα σταθώ στην παρακάτω δήλωσή σας: Οι φαροι ειναι φτιαγμενοι με τροπο που μπορεις να του κοιτας για πολλη ωρα.
Σοβαρά; ε τότε το ίδιο είναι και η μεγάλη σκάλα των φώτων, τα προβολάκια ομίχλης, τα μώβ λέιζερ και ο Ήλιος!

Ακόμα πάντως περιμένω μια κανονική απάντηση, και επειδή βλέπω ότι η πρώτη μου ερώτηση δεν ήταν αρκετά σύντομη και περιεκτική να την κάνω πιο απλή:
Εάν το περιπολικό ΔΕΝ έχει συμβάν μπορεί να κυκλοφορεί με ανοιχτό φάρο;
Οι προδιαγραφές των φάρων και η φωτεινότητα απο ποιόν αποφασίστηκε και ελέγθηκε; Έχουν ή όχι επιλογή για μειωμένη φωτεινότητα τις βραδυνές ώρες;
Η απλή περιπολία με ανοιχτό φάρο είναι κάτι που συνηθίζεται;

Να ενημερώσω ότι οι απαντήσεις θα δημοσιευτούν σε σελίδες και blog σχετικές με την οδική ασφάλεια, όπως και βίντεο του εν λόγω περιπολικού, οπότε θα παρακαλέσω όποιον γνωρίζει να με διαφωτίσει για το θέμα.
Ευχαριστώ.

Offline
Τελευταία Επίσκεψη: Πριν από 1 εβδομάδα 5 ημέρες
Hero
Εγγραφή από: 29/06/2016 - 18:15
Δημοσιεύσεις: 3
Βαθμοί: 309
Αυτή η πρακτική δεν

Αυτή η πρακτική δεν παραβαίνει το άρθρο 36 του ΚΟΚ με τους κανόνες χρήσης φώτων και την αποφυγή οποιασδήποτε όχλησης απο τους οδηγούς οχημάτων;

Όχι διότι ο φαρος δεν ειναι φως εντοπισμου θεσης

Ο φάρος αυτός δεν έχει ρύθμιση ή προδιαγραφές για μικρότερη ένταση τη νύχτα;

Όσα οχήματα με φάρο έχω οδηγήσει δεν υπάρχει ρύθμιση

τι μπορώ να κάνω για να σταματήσει επιτέλους ο κινούμενος κίνδυνος να κάνει άσκοπη χρήση του φάρου;

η χρήση ενός φάρου (σκόπιμη ή άσκοπη, νόμιμη η πράνομη) ΔΕΝ εξαρτάται απο εξωυπηρεσιακά πρόσωπα

Βλέπω ότι κάνατε πολλές υποθέσεις και μάλιστα είστε και σίγουρος γιαυτές.

Καμία απολύτως υπόθεση. Απλώς υπήγαγα τα γραφόμενά σας στις διατάξεις του κόκ

Όπως επίσης ότι οι περιπολίες γίνονται σε επαρχιακή περιοχή

ασήμαντη λεπτομέρεια, δεν αλλάζει κάτι

χωρίς κανέναν άλλο φωτισμό στον δρόμο να βοηθάει στο να δείς αντικείμενα σε απόσταση αφού αναγκαστικά χαμηλώνεις και τα φώτα για να μην... τον τυφλώσεις!

άρα προσαρμόζεσαι στις συνθήκες και οδηγείς με ταχύτητα που σου επιτρέπει να βλέπεις τα πάντα με τα φώτα του οχήματος που υπάρχουν για αυτόν ακριβώς το λόγο

Όπως επίσης ότι οι ζελατίνες στα κράνη για βραδυνή οδήγηση απαγορεύεται να είναι φιμέ ή σκουρόχρωμες

δεν ανέφερα σε κανένα απολυτως σημείο οτιδήποτε για φιμε η σκουρόχρωμες ζελατίνες

όπως και επίσης ότι το λέιζερ δεν είναι... λάμπα για φώς που μπαίνει σε οχήματα.

δεν μιλησα για λαμπα και η διαταξη που παρεθεσα αναφερεται σε φωτα

το λειζερ (σαν συσκευη και οχι σαν τεχνολογια) ειναι συσκευη παραγωγης φωτος

Τα περι δικών μου παραβάσεων ΚΟΚ, ότι δεν έχω "τεταμένη την προσοχή" για "μείωση της ταχύτητας" ότι "δεν ελέγχω το όχημά μου" κτλ, είναι τουλάχιστον άστοχα έως αστεία, σοβαρά τώρα όλα αυτά τα συμπεράνατε απο το ότι υπο συγκεκριμένες συνθήκες με ενοχλεί ο μπλέ φάρος;

τα συμπερανα απο το
''ένα βράδυ με ψιλόβροχο διασταυρωθήκαμε σε μια στροφή και στην κυριολεξία έχασα τον δρόμο!''

το τι θεωρειτε αστεια εχει να κανει με εσας και την αισθηση του χιουμορ σας και οχι με εμενα

Οι φαροι ειναι φτιαγμενοι με τροπο που μπορεις να του κοιτας για πολλη ωρα.
Σοβαρά; ε τότε το ίδιο είναι και η μεγάλη σκάλα των φώτων, τα προβολάκια ομίχλης, τα μώβ λέιζερ και ο Ήλιος!

Ναι σοβαρα ! Οι φαροι ναι, τα υπολοιπα που αναφερετε οχι

Εσεις ηρθατε αντιμετωπος με τις δεσμες φωτος ενος φαρου καποιες στιγμες στη ζωη σας

Εμεις ερχομαστε αντιμετωποι πολλες φορες καθημερινα και μαλιστα σε αποσταση ενος μετρου οποτε επιτρεψτε μας να ξερουμε ΕΜΕΙΣ τι αντεχουμε να κοιταμε και τι οχι

Οπως ανεφερα και στην προηγουμενη απαντηση μου

Αν ηταν ετσι οπως τα λες σε καθε ομαδικη καταδιωξη ολοι οι μοτοσυκλετιστες της αστυνομιας θα επεφταν λογω θαμβωσης απο τους φαρους των λοιπων μοτοσυκλετων-οχηματων.

Ειναι περιττο να αναφερθω σε περιπτωση που πληρωμα οχηματος στεκεται ορθιο πισω απο την ανοιχτη πορτα σε αποσταση ενος μετρου απο τον φαρο σε περιπτωσεις ελεγχου οχηματος

Ακόμα πάντως περιμένω μια κανονική απάντηση, και επειδή βλέπω ότι η πρώτη μου ερώτηση δεν ήταν αρκετά σύντομη και περιεκτική να την κάνω πιο απλή:

Οι απαντησεις εχουν δοθει σε ολα αλλα ειτε δεν καταλαβαινετε είτε θελετε να δωσετε αλλο νοημα στα λογια μας

Εάν το περιπολικό ΔΕΝ έχει συμβάν μπορεί να κυκλοφορεί με ανοιχτό φάρο;

ΝΑΙ. δεν ειναι το συμβαν το κριτηριο ενεργοποιησης του φαρου. δειτε με προσοχη τις λεξεις της προηγουμενης απαντησης μου

Οι προδιαγραφές των φάρων και η φωτεινότητα απο ποιόν αποφασίστηκε και ελέγθηκε;

Διευθυνση τεχνικων υπηρεσιων του καθε σωματος σε συνεργασια με το υπουργειο μεταφορων και επιτροπες παραλαβης του εκαστοτε διαγωνισμου

Έχουν ή όχι επιλογή για μειωμένη φωτεινότητα τις βραδυνές ώρες;

Οσα οχηματα εχω οδηγησει ΟΧΙ

Η απλή περιπολία με ανοιχτό φάρο είναι κάτι που συνηθίζεται;

Δεν κραταμε τετοιου ειδους στατιστικα αλλα ΝΑΙ γινεται

Να ενημερώσω ότι οι απαντήσεις θα δημοσιευτούν σε σελίδες και blog σχετικές με την οδική ασφάλεια, όπως και βίντεο του εν λόγω περιπολικού, οπότε θα παρακαλέσω όποιον γνωρίζει να με διαφωτίσει για το θέμα.

Αν θελεις διαφωτιση να διαβασεις με λεπτομερεια τον ΚΟΚ και τις περισσοτερες απο 300 υπουργικες αποφασεις και προεδρικα διαταγματα που εκδοθηκαν προς εξειδικευση του

Οσον αφορα την δημοσιευση των απαντησεων εχω το εξης ερωτημα ως τροφη για σκεψη, μιας και αναζητας την νομιμοτητα

δεν βλεπω να ζητησες την αδεια απο τον εκαστοτε συντακτη .... οποτε με ποιο δικαιωμα θα μας αναδημοσιευσεις και θα επεμβεις στην δημοσια εικονα του καθενος απο εμας ?

 

Offline
Τελευταία Επίσκεψη: Πριν από 2 μήνες 2 εβδομάδες
Elite Member
Εγγραφή από: 09/07/2012 - 23:43
Δημοσιεύσεις: 6
Βαθμοί: 45
Αγαπητέ, επίσης ανώνυμε, και

Αγαπητέ, επίσης ανώνυμε, και επίσης λίγο φοβισμένε χωρίς λόγο, αν κρίνω από την τελευταία πρόταση της τρίτης αδικαιολόγητης δημοσίευσής σου στο θέμα που άνοιξες, PPaulakos, απορώ γιατί δεν απευθύνεσαι στις αρμόδιες κατά τόπον αρχές ή ακόμη και στον Εισαγγελέα του τόπου σου για να καταγγείλεις την παρενόχληση που έγινε και να ζητήσεις τις ποινικές ευθύνες των υπευθύνων όπου υπάρχουν;  Αντιθέτως γράφεις εδώ ανοίγοντας θέμα και περιμένεις γνωμοδότηση από 'ανώνυμους'.... Να ξέρεις πάντως ότι σε κάθε περίπτωση οι... 'ανώνυμοι' του παρόντος ιστοχώρου δεν πρόκειται να φοβηθούν από <<δηλώσεις>> του τύπου ''Να ενημερώσω ότι οι απαντήσεις θα δημοσιευτούν σε σελίδες και blog σχετικές με την οδική ασφάλεια, όπως και βίντεο του εν λόγω περιπολικού, οπότε θα παρακαλέσω όποιον γνωρίζει να με διαφωτίσει για το θέμα.'' , είναι τουλάχιστον φαιδρό, ιδιαίτερα παρακολουθώντας τη ροή του θαυμαστού σου λόγου που από τα 'σκατά' και τους χαζούς το γυρνάς στο κουτσό γράφοντας στον πληθυντικό και εκτοξεύοντας έμμεσες απειλές στο τέλος. Δύο συμβουλές από μένα: Κάνε τη διαβούλευση μόνο σε σελίδες και blog σχετικές με την οδική ασφάλεια, και επίσης αν θεωρείς ότι έχει γίνει κάτι αξιόποινο να ασκήσεις το δικαίωμα που σου δίνεται από το σύνταγμα και τους νόμους αφού πρώτα βρεις, διαβάσεις και καταννοήσεις τα άρθρα 1 και 20 του ποινικού κώδικα!

Offline
Τελευταία Επίσκεψη: Πριν από 8 μήνες 2 εβδομάδες
Member
Εγγραφή από: 07/10/2016 - 23:51
Δημοσιεύσεις: 3
Βαθμοί: 14
Αγαπητέ "επώνυμε" Χρήστο Κ.

Αγαπητέ "επώνυμε" Χρήστο Κ. σε ευχαριστώ για την απάντησή σου και που δεν με διαφώτισες στο παραμικρό σε αυτά που ρωτάω.
Ο τόνος μου είναι αναλογα το ύφος του συνομιλητή μου, εάν είσαι εριστικός και ειρωνικός θα έχεις και την ανάλογη αντιμετώπιση, καταλαβαίνεις λοιπόν σε πιά κατηγορία είσαι εσύ τώρα...
Ο παραπάνω χρήστης Σπύρος, τουλάχιστον μπήκε στον κόπο να απαντήσει με στοιχεία (αν και εκτός θέματος) και έκανε και μια σχετική ανάλυση του σκεπτικού του, χωρίς να είναι προσβλητικός και ειρωνικός όπως ο "ανώνυμος" του καναπέ πιο πάνω.

Η ερώτησή μου, δεν μπήκε εδώ για να "φοβηθεί" κανείς, μπήκε για να μάθω τι προβλέπεται και κατα πόσο επιτρέπεται αυτό που γίνεται, και ταυτόχρονα να ενημερωθούν και άλλοι. Αν μπορέσω να κάνω κάτι και για να αλλάξει ακόμα καλύτερα.
Όπως θα πρόσεξες (το ελπίζω δηλαδή) δεν αναφέρω ούτε περιοχή, ούτε Α.Τ. ούτε κάτι σχετικό για να "φοβήσω" κάποιον συγκεκριμένο.
Ο λόγος είναι ότι πιθανότατα δεν είναι το πρόβλημά μου ο αστυνομικός μέσα στο αυτοκίνητο, αλλα όποιος αποφάσισε να εξοπλίσει τα περιπολικά με αυτού του είδους τους φάρους που φαίνονται απο χιλιόμετρα μακριά τη νύχτα, αλλα όταν βρίσκεσαι στα 10 μέτρα απόσταση σου καίγονται τα μάτια!
Τα blog που με παραπέμπεις να κάνω διαβούλευση, οι σύλλογοι, και οι οργανώσεις, που ασχολούνται με την οδική ασφάλεια (ακόμα και ο ίδιος ο ΚΟΚ) σε διαβεβαιώ ότι άπαντες θεωρούν οποιοδήποτε εκτυφλωτικό φώς επικίνδυνο, θέλω λοιπόν και μια πιο "ενημερωμένη" πληροφόρηση σχετικά με το τί ισχύει και τι όχι, γιαυτό και απευθύνθηκα στο policenet.gr καθώς θεωρώ ότι εδω μέσα εκτός απο άσχετους αντιδραστικούς του καναπέ, γράφουν και κανονικοί αστυνομικοί, που έχουν γνώση και μπορούν να με πληροφορήσουν χωρίς να πρέπει να παίξουμε χαλασμένο τηλέφωνο ή να γράψουμε 20 απαντήσεις μέχρι να βρεθεί κάποιος που όντως γνωρίζει. Είχα την εντύπωση λοιπόν ότι το forum policenet.gr υπάρχει για ενημέρωση σε διάφορα τέτοια θέματα (αν κάνω λάθος διόρθωσέ με) διαφορετικά ας κλείσει να πηγαίνουμε όλοι κατευθείαν στον εισαγγελέα όπως μου προτείνεις κι εσύ να κάνω.

Δεν θέλω να σε τρομάξω και να φοβηθείς, αλλα το ξέρεις πως ότι γράφουμε εδώ είναι έτσι κι αλλιώς δημόσια ορατό σε εγγεγραμένους χρήστες και μη έτσι; οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί εκλαμβάνεις την δημοσιοποίηση σαν απειλή; (αν και μεταξύ μας έχω μια μικρή υποψία...)
Εγώ απο την άλλη, θέλω να δημοσιεύσω τα περι της χρήσης του φάρου, πότε είναι επικίνδυνος για τους υπόλοιπους χρήστες της οδού, ποιός φταίει που τα περιπολικά κυκλοφορούν με αυτά τα φώτα μέρα-νύχτα σε φωτισμένες οδούς και μή, και να γράψω πότε προβλέπεται η χρήση τους (όλα αυτά ελπίζω να τα μάθω εδώ) και όχι τις ειρωνίες και τις εξυπάνδες, ούτε τα εκτός θέματος και άστοχα.
Πάμε λοιπόν πάλι για τρίτη φορά (όπως και στα πεντάχρονα):
Γιατί η φωτεινότητα δεν αλλάζει το βράδυ; και αν δεν αλλάζει ποιός ζήτησε τέτοιες προδιαγραφές; επιτρέπεται να είναι αναμένος χωρίς να υπάρχει περιστατικό;
Εσύ Χρήστο Κ. το κατάλαβα ότι είσαι άσχετος και δεν ξέρεις, σε παρακαλώ λοιπόν ηρέμησε στον καναπέ σου και άσε κάποιον που γνωρίζει την δουλειά του να ενημερώσει.
Ποιός ξέρει, ίσως απο αυτό να μάθεις και κάτι...

Υ.Γ. βάλε και καμμιά παράγραφο, στραβώθηκα!

Offline
Τελευταία Επίσκεψη: Πριν από 2 μήνες 2 εβδομάδες
Elite Member
Εγγραφή από: 09/07/2012 - 23:43
Δημοσιεύσεις: 6
Βαθμοί: 45
Αν δεν ήσουν στο πνεύμα της

Αν δεν ήσουν στο πνεύμα της αντιλογίας και της έμφυτης εξυπνάδας που σε διακρίνει, θα καταλάβαινες ότι σου έχω απαντήσει με την τελευταία μου πρόταση. Ως γνήσιος δικομανής και όχι περιστασιακός θα είχεςτουλάχιστον εν μέρει μια γενική γνώση του ποινικού κώδικα. Ανταυτού έχεις γεμίσει το POLICENET με ερωτήσεις που διαβάζοντάς τες κάποιος μπορεί να καταλάβει πολλά για σένα. Τις υποψίες που έχεις να τις κρατήσεις για τον εαυτό σου, δεν ενδιαφέρουν κανένα εδώ μέσα, και προφανώς δεν είσαι ικανός να μιλήσεις ούτε και σε πεντάχρονο... Διάβασε τα δύο άρθρα που σου έγραψα σε ένα πεντάχρονο και αυτό θα σου απαντήσει ότι δεν υπάρχει αδίκημα για τη χρήση του φάρου από τα περιπολικά αυτοκίνητα της Αστυνομίας. Χαρακτηρισμοί όπως άσχετος κ.τ.λ δεν αρμόζουν σε κανέναν από όσους φιλοξενούνται σε αυτό τον ιστότοπο. Τέλος ο φάρος και τα ηχητικά σήματα είθισται να χρησιμοποιούνται από τα περιπολικά κατόπιν διαταγης του Κέντρου και σε εξαιρετικές υπηρεσιακές συνθήκες ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ. Εκλιπαρώ για την καταννόησή σου που γράφω χωρίς παραγράφους και προσβλέπω στη συγχώρεση από μέρους σου!

Offline
Τελευταία Επίσκεψη: Πριν από 8 μήνες 2 εβδομάδες
Member
Εγγραφή από: 07/10/2016 - 23:51
Δημοσιεύσεις: 3
Βαθμοί: 14
ΟΚ Χρήστο, κατάλαβα, ας κάνω

ΟΚ Χρήστο, κατάλαβα, ας κάνω μια περίληψη έως τώρα λοιπόν:

"δεν υπάρχει αδίκημα για τη χρήση του φάρου από τα περιπολικά αυτοκίνητα της Αστυνομίας", άσχετα αν κανείς δεν προέβλεψε να μειώνεται η φωτεινότητά τους τις νυχτερινές ώρες για να μην γίνονται επικίνδυνοι για τους υπόλοιπους οδηγούς, θα συμπληρώσω εγώ.

Επίσης "Οι φαροι ειναι φτιαγμενοι με τροπο που μπορεις να του κοιτας για πολλη ωρα", λάθος! με τις κατάλληλες συνθήκες οι συγκεκριμένοι καινούργιοι φάροι μπορεί να γίνουν ενοχλητικοί έως επικίνδυνοι, θα συμπληρώσω εγώ, αλλα ας μην πάω και πολύ κόντρα...

Οι απαγορεύσεις στα άρθρα του ΚΟΚ  σχετικές με την χρήση εκτυφλωτικών φώτων και οποιασδήποτε πηγής φωτός που προκαλεί θάμφωση και επικίνδυνες οδικές συνθήκες  καταργούνται και δεν ισχύουν, επειδή κάποιος κάπου αποφάσισε να πάρει μπλέ φάρους 10.000 lumen που θα εστιάζουν το φώς περιμετρικά του οχήματος, με την ίδια ένταση είτε είναι μεσημέρι καλοκαιριού, είτε νύχτα χωρίς Φεγγάρι...

Αν με ενοχλεί ο φάρος τόσο πολύ "να κοιτάω δεξιά όταν περνάει το περιπολικό..." ή να φοράω μαύρη ζελατίνα στο κράνος την... νύχτα, και να μην βάλω ποτέ στο όχημά μου μώβ λέιζερ φώτα!
Ναι, βλέπω ότι τελικά έχεις δίκιο "Χαρακτηρισμοί όπως άσχετος κ.τ.λ δεν αρμόζουν σε κανέναν από όσους φιλοξενούνται σε αυτό τον ιστότοπο"...

"Αν παραλληλα δεν δημιουργει κινδυνο για λοιπους χρηστες τις οδου, ο οδηγος του οχηματος αμεσης αναγκης απαλλασεται απο τις υποχρεωσεις του μισου ΚΟΚ"  η μαγική λέξη εδώ είναι το "δεν", γιατί με τα μπλέ strobe φώτα των 10.000 lumens να σε χτυπάνε νυχτιάτικα μέσα απο την βρεγμένη ζελατίνα του κράνους, οποσδήποτε δεν θα έχεις την ίδια ορατότητα του δρόμου μπροστά σου, και εδώ εφαρμόζεται το άρθρο του ΚΟΚ που ανέφερε ο Σπύρος για οδήγηση με σύνεση, μείωση ταχύτητας κτλ, μόνο που ο κίνδυνος είναι μόνιμος, γιατί π.χ. αν τον ακολουθείς απλά αφήνεις απόσταση και κατεβάζεις το σκίαστρο (αν έχεις) αλλα αν συναντηθείς αντίθετα δεν γίνεται να το κοκαλώσεις μη τυχόν σε στραβώσει ο φάρος επάνω στην στροφή, θα σε πατήσει ο πίσω! να λοιπόν ένας κίνδυνος! πήρες μια ιδέα ελπίζω...

Τέλος "ο φάρος και τα ηχητικά σήματα είθισται να χρησιμοποιούνται από τα περιπολικά κατόπιν διαταγης του Κέντρου και σε εξαιρετικές υπηρεσιακές συνθήκες" πού αναφέρεται αυτό; σε ποιό άρθρο και ποιο βιβλίο; γιατί ο ΚΟΚ στο άρθρο 44 παρ.4 λέει πολύ συγκεκριμένα ότι  "Oι oδηγoί των oχημάτων άμεσης ανάγκης (τα περιπολικά ειναι τέτοια Χρήστο!) επιτρέπεται να χρησιμoπoιoύν τις ειδικές συσκευές πρoειδoπoίησης μόνo σε περιπτώσεις κατά τις oπoίες δικαιoλoγείται εκ τoυ κατεπείγoντoς της απoστoλής τoυς".
Ποιό είναι λοιπόν το κατεπείγον της αποστολής ή έστω η εξαιρετική υπηρεσιακή περίσταση, ώστε να κυκλοφορεί επανειλημένως το περιπολικό σε μη φωτιζόμενη ακατοίκητη επαρχιακή περιοχή νύχτα με τον φάρο αναμένο και μια ουρά απο αυτοκίνητα πίσω του, μπαίνοντας σε κατοικημένη περιοχή να σβήνει τον φάρο (επειδή ξέρει οτι ενοχλεί ίσως;) και βγαίνοντας πάλι στα βουνά και λαγκάδια να τον ανοίγει ξανά; αυτό που περιγράφω υπάρχει σε βίντεο, οπότε θέλω έναν πολύ καλό λόγο να τον δικαιολογήσω! θέλω να ξέρω εάν ο λόγος που τυφλώνει τους οδηγούς είναι μεγαλύτερος, πιο κατεπείγον και εξαιρετικός απο την δική μου οδική ασφάλεια.

Τελικά πήρα εντελώς νομότυπες, άσχετες αλλα και παραπλανητικές απαντήσεις, αλλά με την ουσία του ερωτήματος τίποτα.
Λογικό, αν σκεφτείς πόσα αυτοκίνητα κυκλοφορούν με παράνομα φώτα λευκής, μπλέ ή πράσινης απόχρωσης και μόνιμα ανοιχτά προβολάκια ομίχλης, και πόσες αναλογικά κλήσεις έχουν κοπεί σε όλους αυτούς!
Παραδέχομαι ότι φταίω κιόλας που ρώτησα εδώ! να με συγχωρείτε, καλή συνέχεια...

Offline
Τελευταία Επίσκεψη: Πριν από 2 μήνες 2 εβδομάδες
Elite Member
Εγγραφή από: 09/07/2012 - 23:43
Δημοσιεύσεις: 6
Βαθμοί: 45
ΟΚ Χρήστο, κατάλαβα, ας κάνω

ΟΚ Χρήστο, κατάλαβα, ας κάνω μια περίληψη έως τώρα λοιπόν:
"δεν υπάρχει αδίκημα για τη χρήση του φάρου από τα περιπολικά αυτοκίνητα της Αστυνομίας", άσχετα αν κανείς δεν προέβλεψε να μειώνεται η φωτεινότητά τους τις νυχτερινές ώρες για να μην γίνονται επικίνδυνοι για τους υπόλοιπους οδηγούς, θα συμπληρώσω εγώ. Ξέρεις εσύ κανένα αδίκημα; Θα ρωτούσα εγώ.Μπορείς να βρεις κάποιο; Θα ρωτούσα επίσης.
Επίσης "Οι φαροι ειναι φτιαγμενοι με τροπο που μπορεις να του κοιτας για πολλη ωρα", λάθος! με τις κατάλληλες συνθήκες οι συγκεκριμένοι καινούργιοι φάροι μπορεί να γίνουν ενοχλητικοί έως επικίνδυνοι, θα συμπληρώσω εγώ, αλλα ας μην πάω και πολύ κόντρα...Γιατί δε σου έρχεται κάτι άλλο τώρα...θέλεις το χρόνο σου OK.
Οι απαγορεύσεις στα άρθρα του ΚΟΚ  σχετικές με την χρήση εκτυφλωτικών φώτων και οποιασδήποτε πηγής φωτός που προκαλεί θάμφωση και επικίνδυνες οδικές συνθήκες  καταργούνται και δεν ισχύουν, επειδή κάποιος κάπου αποφάσισε να πάρει μπλέ φάρους 10.000 lumen που θα εστιάζουν το φώς περιμετρικά του οχήματος, με την ίδια ένταση είτε είναι μεσημέρι καλοκαιριού, είτε νύχτα χωρίς Φεγγάρι...10.000 lumens σε μπλε και κόκκινο φως; Όνειρο ζω μη με ξυπνάτε!!!!
Αν με ενοχλεί ο φάρος τόσο πολύ "να κοιτάω δεξιά όταν περνάει το περιπολικό..." ή να φοράω μαύρη ζελατίνα στο κράνος την... νύχτα, και να μην βάλω ποτέ στο όχημά μου μώβ λέιζερ φώτα! Μαύρη ζελατίνα στο κράνος τη νύχτα που έχει αναφερθεί παραπάνω είπαμε κύριε; Για το λέιζερ εσύ δεν το ανέφερες; Γιατί δεν πρόσεχα, σκεφτόμουν εγκεκριμένες ζελατίνες κρανών με φίλτρα uva uvb τα οποία είναι άχρωμα...αλλά ξέχασα, είσαι και συ μηχανόβιος οπότε γνωρίζεις. (Αυτό με την εκκλησία που προεξείχε ήταν λαχταριστό, πέθανα, ελπίζω φυσικά να μην χτύπησες).
Ναι, βλέπω ότι τελικά έχεις δίκιο "Χαρακτηρισμοί όπως άσχετος κ.τ.λ δεν αρμόζουν σε κανέναν από όσους φιλοξενούνται σε αυτό τον ιστότοπο"...Διαφωνείς; Γιατί μπήκες τότε εδώ να κάνεις ερωτήσεις; Για να πουλήσεις πνεύμα;
"Αν παραλληλα δεν δημιουργει κινδυνο για λοιπους χρηστες τις οδου, ο οδηγος του οχηματος αμεσης αναγκης απαλλασεται απο τις υποχρεωσεις του μισου ΚΟΚ"  Άρθρο 20 και 25 Π.Κ
  η μαγική λέξη εδώ είναι το "δεν", γιατί με τα μπλέ strobe φώτα των 10.000 lumens!!!??? να σε χτυπάνε νυχτιάτικα μέσα απο την βρεγμένη ζελατίνα του κράνους, οποσδήποτε δεν θα έχεις την ίδια ορατότητα του δρόμου μπροστά σου, και εδώ εφαρμόζεται το άρθρο του ΚΟΚ που ανέφερε ο Σπύρος για οδήγηση με σύνεση, μείωση ταχύτητας κτλ, μόνο που ο κίνδυνος είναι μόνιμος, γιατί π.χ. αν τον ακολουθείς απλά αφήνεις απόσταση και κατεβάζεις το σκίαστρο (αν έχεις) αλλα αν συναντηθείς αντίθετα δεν γίνεται να το κοκαλώσεις μη τυχόν σε στραβώσει ο φάρος επάνω στην στροφή, θα σε πατήσει ο πίσω! να λοιπόν ένας κίνδυνος! πήρες μια ιδέα ελπίζω...Δηλαδή εσύ συνάντησες περιπολίκο που δεν είχε μπλε κόκκινους φάρους αλλά είχε λευκούς προβολείς που έβγαζαν υπέρλευκο απόκοσμο φως σε τύφλωναν... Συμπάσχω μαζί σου σ’ αυτό και γω θα έπεφτα ανάσκελα σαν κατσαρίδα!
Τέλος "ο φάρος και τα ηχητικά σήματα είθισται να χρησιμοποιούνται από τα περιπολικά κατόπιν διαταγης του Κέντρου και σε εξαιρετικές υπηρεσιακές συνθήκες" πού αναφέρεται αυτό; σε ποιό άρθρο και ποιο βιβλίο; γιατί ο ΚΟΚ στο άρθρο 44 παρ.4 λέει πολύ συγκεκριμένα ότι  "Oι oδηγoί των oχημάτων άμεσης ανάγκης (τα περιπολικά ειναι τέτοια Χρήστο!)ω! επιτρέπεται να χρησιμoπoιoύν τις ειδικές συσκευές πρoειδoπoίησης μόνo σε περιπτώσεις κατά τις oπoίες δικαιoλoγείται εκ τoυ κατεπείγoντoς της απoστoλής τoυς". Για το οποίο έπρεπε να σε έχουν ενημερώσει προσωπικά πιο πριν Στρατηγέ Παυλάκο....ΠΕΣ ΤΟ!!!
Ποιό είναι λοιπόν το κατεπείγον της αποστολής ή έστω η εξαιρετική υπηρεσιακή περίσταση, ώστε να κυκλοφορεί επανειλημένως το περιπολικό σε μη φωτιζόμενη ακατοίκητη επαρχιακή περιοχή νύχτα με τον φάρο αναμένο και μια ουρά απο αυτοκίνητα πίσω του, μπαίνοντας σε κατοικημένη περιοχή να σβήνει τον φάρο (επειδή ξέρει οτι ενοχλεί ίσως;) και βγαίνοντας πάλι στα βουνά και λαγκάδια να τον ανοίγει ξανά; αυτό που περιγράφω υπάρχει σε βίντεο, οπότε θέλω έναν πολύ καλό λόγο να τον δικαιολογήσω! Αλλιως θα διενεργηθεί ΕΔΕ;;; θέλω να ξέρω εάν ο λόγος που τυφλώνει τους οδηγούς είναι μεγαλύτερος, πιο κατεπείγοντας και εξαιρετικός απο την δική μου οδική ασφάλεια. 
Τελικά πήρα εντελώς νομότυπες, άσχετες αλλα και παραπλανητικές (ωωω!) απαντήσεις, αλλά με την ουσία του ερωτήματος τίποτα. Ποιά είναι η ουσία του ερωτήματός σου Στρατηγέ Παυλάκο που δεν έχει απαντηθεί;;; ΑΝ την έχεις βρει και συ απαντάς.
Λογικό, αν σκεφτείς πόσα αυτοκίνητα κυκλοφορούν με παράνομα φώτα λευκής, μπλέ ή πράσινης απόχρωσης και μόνιμα ανοιχτά προβολάκια ομίχλης, και πόσες αναλογικά κλήσεις έχουν κοπεί σε όλους αυτούς! Ξέροντας εσύ τον αριθμό των διαπιστωμένων παραβάσεων ως Στρατηγός!
Παραδέχομαι ότι φταίω κιόλας που ρώτησα εδώ! Σοι λέγοις! να με συγχωρείτε, καλή συνέχεια...

 

 

 

 
Παροιμία: ‘Απ' όλους τους κλέφτες, οι ηλίθιοι είναι οι χειρότεροι επειδή σου κλέβουν το χρόνο και το κέφι’. 
~Βόλφγκανγκ Γκαίτε (Γερμανός Ποιητής και Φιλόσοφος) 1749-1832

Offline
Τελευταία Επίσκεψη: Πριν από 2 μήνες 2 εβδομάδες
Review Team
Εγγραφή από: 11/11/2012 - 00:43
Δημοσιεύσεις: 9
Βαθμοί: 74
PPaulakos

Ως αστυνομικοι και οδηγοι περιπολικων δεν ειμαστε υποχρεωμενοι να γνωριζουμε ποια ειναι η ενταση της φωτεινοτητας του φαρου. Για τετοια θεματα ,όπως οι προδιαγραφες των φαρων , ειναι  αρμοδιες οι υπηρεσιες του σωματος της Ελληνικης Αστυνομιας ,Διευθυνση Τεχνικων Μεσων, και η προισταμενη πολιτικη αρχη το Υπουργειο Προστασιας Πολιτη που διενεργουν τους διαγωνισμους για την προμηθεια των φαρων κλπ εξαρτηματων .
Τωρα ο λογος ή οι λογοι για τον-ους οποιο-ους το περιπολικο εχει αναμμενο το φαρο τη νυχτα και ας μην εχει επειγον περιστατικο ειναι λογοι που σιγουρα δεν θα πρεπει να γνωριζουν οι πολιτες. Ας πουμε οτι ειναι επαγγελματικο μυστικο.
Τωρα αν εσεις ενοχλειστε απο το φως των φαρων εχετε καθε δικαιωμα να απευθυνθετε στο Υπουργειο ή στο Αρχηγειο και να εκφρασετε την δυσαρεσκεια σας για αυτο. Αυτό μπορειτε να το κανετε ο ιδιος δια ζωσης ή με καθε αλλο προσφορο μεσο (π.χ. επιστολη , email ) . Να ειστε σιγουρος οτι θα σας δωσουν απαντηση σε αυτο που ρωτατε και ζητατε να μαθετε.
Ευτυχως ή δυστυχως ο Κ.Ο.Κ. δεν θεωρει παραβαση την χρηση των φαρων απο τα οχηματα εκτακτου αναγκης, είτε πηγαινουν σε επειγον περιστατικο ειτε δεν πηγαινουν.

Offline
Τελευταία Επίσκεψη: Πριν από 7 μήνες 2 εβδομάδες
Member
Εγγραφή από: 24/10/2017 - 14:35
Δημοσιεύσεις: 1
Βαθμοί: 3
ΝΕΟΣ Κ Ο Κ

 Συναδελφοι ερώτηση: Mε τα παλιά μπλοκάκια της πράξης βαβαίωσης παράβασης, στην εφαρμογή του νέου ΚΟΚ μήπως μπορείτε να μου δώσετε τα φώτα σας προκειμένου να μήν υποπέσω σε κάποιο λάθος κατα την σύνταξη της ;Ευχαριστώ.

Σε σύνδεση τώρα

Είναι εδώ αυτή τη στιγμή 0 χρήστες.