Ακρωτηριάστηκε στρατιωτικός μετά από τροχαίο – Μεταφέρθηκε στο 424 ΓΣΝΕ

Ακρωτηριάστηκε στρατιωτικός μετά από τροχαίο – Μεταφέρθηκε στο 424 ΓΣΝΕ

Στο 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης, μεταφέρθηκε εχτές ο στρατιωτικός (ΕΠ.ΟΠ) που τραυματίστηκε πολύ σοβαρά στο τροχαίο που έγινε το βράδυ της Πέμπτης, όταν λεωφορείο του ΚΤΕΛ έπεσε πάνω στο τζιπ που επέβαινε ο ίδιος και ένας συνάδερφος του, μεταξύ των χωριών Αμόριο και Κισσάριο Σουφλίου.

Σουφλί: Πολύ σοβαρός τραυματισμός στρατιωτικού, σε σύγκρουση τζιπ-λεωφορείου στο Αμόριο – Χειρουργούνταν επί ώρες

Ο στρατιωτικός υποβλήθηκε σε πολύωρη χειρουργική επέμβαση στο Νοσοκομείο Διδυμοτείχου, έγινε ακρωτηριασμός στο κάτω μέρος του ποδιού του, αλλά επειδή έχει σοβαρά τραύματα στον θώρακα και στην σπονδυλική στήλη, αποφασίστηκε να μεταφερθεί εχτές με ασθενοφόρο στο 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης.

Ο συνάδερφος του ΟΒΑ (Οπλίτης Βραχείας Ανακατάταξης) τραυματίστηκε ευτυχώς ελαφρά και ήδη έδωσε κατάθεση στην Αστυνομία, η οποία ερευνά τα αίτια του τροχαίου ατυχήματος. Το ίδιο έγινε και με τον οδηγό του λεωφορείου, αλλά και με άλλους αυτόπτες μάρτυρες που ήταν στον παλιό δρόμο που συνδέει τα χωριά Αμόριο και Κισσάριο και είναι παράλληλος στον κάθετο άξονα Αρδανίου-Ορμενίου.

evros-news.gr