Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Εικόνα
12:12 | 14/03/2016

Γράφει ο Γ. Σταθόπουλος

Ένα από τα καυτά θέματα στην Ελλάδα του 2016 είναι ο «φόβος» που μεταδίδουν τα ΜΜΕ  (τηλεόραση, έντυπος & ηλεκτρονικός τύπος),  για έναν προορισμό όπως η Κως που έχει προσφυγική κρίση.
 
Ένας βασικός παράγοντας που σίγουρα επηρεάζει τους επισκέπτες ­μας στην επιλογή της χώρας διακοπών τους, αλλά και στο ξενοδοχείο που θα μείνουν, είναι το αίσθημα ασφάλειας.  Όλοι όσοι ασχολούνται με τον τουρισμό , κράτος και Ιδιώτες ο καθένας από τη δική του πλευρά, πρέπει να βοηθήσουν στην ενίσχυση του αισθήματος ασφάλειας, ώστε η χώρα μας, αλλά και το νησί μας, να αποτελέσει πρώτη επιλογή τουριστών .
 
Αν σκεφτούμε λοιπόν πως θέλουμε εμείς να πάμε ένα ταξίδι στο εξωτερικό , ποια χαρακτηριστικά θα φέρναμε πρώτα στο μυαλό μας;  Προορισμός, ασφαλής και οικονομικός.  Όπως δήλωσε και η υπουργός Τουρισμού κ.Κουντουρά «Η ασφάλεια παίζει σημαντικό ρόλο στην επιλογή του τουριστικού προορισμού» .
 
Αν δούμε λοιπόν τα βήματα μετάδοσης και προώθησης της ασφάλειας στον τουριστικό προορισμό , τεράστιο ρολό παίζουν τα ΜΜΕ που οφείλουν και πρέπει να μεταδίδουν ασφάλεια. Ο  επισκέπτης πρέπει να δει μέσα από ένα διαφημιστικό site ή spot πληροφορίες για τις διακοπές του με την οικογένεια του και  πληθώρα υπηρεσιών ποιοτικής ασφάλειας . Διεθνείς έρευνες έχουν δείξει  ότι μια από τις πέντε πρώτες παραμέτρους επιλογής ενός καταλύματος είναι η ασφάλεια του ταξιδιώτη. Αρκετές μονάδες δίνουν έμφαση σε αυτό .
 
 Οι προσπάθειες μας πρέπει  να εστιάζονται από τη μία μεριά στην «προ λήψη και αποτροπή» και από την άλλη, στη γρήγορη αποκατάσταση ενός συμβάντος με ένα μελετημένο σχέδιο ασφάλειας.
 
Η ασφάλεια πελατών, προσωπικού και εγκαταστάσεων είναι ύψιστη προτεραιότητα για τις τουριστικές μονάδες και γενικότερα στον τόπο που θα διαμείνουν. Το άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό ασφάλειας σε θέματα πυροπροστασίας και έγκαιρης ειδοποίησης συμβάντων είναι επίσης σημαντικό.
 
Η επιτυχής εφαρμογή ενός σωστά προετοιμασμένου σχεδίου, εξαρτάται από την ετοιμότητα όλων των εργαζομένων μίας τουριστικής μονάδας ή και οποιασδήποτε υπηρεσίας (Δήμος κάθε νησιού κτλ), καθένας από τους οποίους πρέπει να έχει συγκεκριμένα καθήκοντα .
 
Όλα λοιπόν αυτά θα πρέπει να προβάλλονται από το σύνολο των Ελληνικών ΜΜΕ,  είτε έρχεται ο τουρίστας με αεροπλάνο είτε με καράβι.
 
 Στον προορισμό αυτό πρέπει με το που πατάει  το πόδι του ο επισκέπτης να βλέπει μια συλλογική προσπάθεια από όλους μας, για την ασφάλεια του νησιού μας και εξυπηρέτησης σε ότι πληροφορία χρειάζεται.
 
Όσο πιο γρήγορα αντιληφθούν όλοι, ότι ζούμε από τον τουρισμό  και ότι είναι βασικός πυλώνας της οικονομίας μας, τόσο το καλύτερο για όλους.
 
Ευχαριστώ για την φιλοξενία.
 
Σταθόπουλος Γιώργος.
Ασφάλεια και Εγγύηση ενός ασφαλούς τουριστικού προορισμού, γράφει ο Γ. Σταθόπουλος
 
 
http://www.kosvoice.gr/
Policenet.gr © | 2024 Όροι Χρήσης.
developed by Pixelthis