Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Εικόνα
15:31 | 22/03/2017

Στο πλαίσιο της ανάληψης της διαχείρισης και λειτουργίας των 14 αεροδρομίων, η Fraport Greece έχει καταρτίσει ένα ολοκληρωμένο πλάνο για τον εκμοντερνισμό και ανάπτυξη τους. Το πλάνο της εταιρείας περιλαμβάνει άμεσες αλλά και σε βάθος χρόνου εργασίες και έργα ανάπτυξης των υποδομών στα αεροδρόμια, οι οποίες θα συμβάλλουν καθοριστικά στην αύξηση του αριθμού των επιβατών, αλλά και στη βελτίωση της ταξιδιωτικής τους εμπειρίας.

Για το σύνολο των έργων ανάπτυξης η Fraport Greece θα επενδύσει μέχρι το 2021 τουλάχιστον το ποσό των 330 εκατ. ευρώ. Στην υπόλοιπη διάρκεια της περιόδου παραχώρησης θα πραγματοποιήσει επιπλέον έργα συντήρησης και αναβάθμισης στα αεροδρόμια, υλοποιώντας συνολικά επενδύσεις ύψους 1 δις. ευρώ περίπου.

Οι άμεσες εργασίες που θα πραγματοποιηθούν στα αεροδρόμια με την ανάληψη της λειτουργίας τους από τη Fraport Greece και πριν την έναρξη της καλοκαιρινής περιόδου περιλαμβάνουν:

  • Γενικό καθαρισμό
  • Βελτίωση του φωτισμού και της σηματοδότησης στους εσωτερικούς (τερματικοί σταθμοί) και εξωτερικούς χώρους των αεροδρομίων (χώρος στάθμευσης αεροσκαφών-διάδρομοι προσγείωσης-απογείωσης).
  • Αναβάθμιση και βελτίωση των εγκαταστάσεων υγιεινής
  • Βελτίωση παρεχόμενων υπηρεσιών συμπεριλαμβανομένης δωρεάν σύνδεσης με το διαδίκτυο (WiFi)
  • Εργασίες για τη βελτίωση της πυρασφάλειας σε όλους τους χώρους των αεροδρομίων

Οι παραπάνω παρεμβάσεις αναμένεται να βελτιώσουν άμεσα την ταξιδιωτική εμπειρία όλων των επιβατών στα αεροδρόμια μέχρι και την ολοκλήρωση των μεγάλων κατασκευαστικών έργων το 2021.

Στο πλαίσιο των έργων ανάπτυξης που θα υλοποιήσει η Fraport Greece στην πρώτη 4ετία θα κατασκευαστούν 5 νέοι τερματικοί σταθμοί (αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Κεφαλονιάς, Κω, Μυτιλήνης), ενώ τo συνολικό μέγεθος των 14 τερματικών σταθμών στα αεροδρόμια θα αυξηθεί κατά 100.000 m2 σε 300.000 m2 περίπου.

Οι σημαντικές βελτιώσεις που θα πραγματοποιηθούν για την αύξηση τόσο της χωρητικότητας των αεροδρομίων όσο και της ποιότητας των υπηρεσιών περιλαμβάνουν, επίσης, την αύξηση των σταθμών Check-In από 213 σε 297 (+28%), την αύξηση των σημείων ασφαλείας από 44 σε 84 (+47%), την αύξηση των πυλών από 103 σε 147 (+30%) και την αύξηση των θέσεων στάθμευσης αεροσκαφών από 115 σε 150 (+23%).

Θα πραγματοποιηθεί πλήρης ανακαίνιση και των 15, συνολικά, διαδρόμων προσγείωσης-απογείωσης και όλων των τερματικών σταθμών (συνολικού εμβαδού 200.000 m2). Θα ανακαινιστούν, επίσης, στο σύνολό τους οι εγκαταστάσεις υγιεινής (συνολικό μέγεθος: 10.000 m2), οι πυροσβεστικοί σταθμοί των αεροδρομίων (14 συνολικά), οι χώροι στάθμευσης των αεροσκαφών και οι γεννήτριες ηλεκτροδότησης (100 συνολικά).

Σε όλα τα αεροδρόμια θα εγκατασταθεί νέο, τελευταίας τεχνολογίας σύστημα ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών (inline system).

Σημαντικό χαρακτηριστικό της νέα εποχής των αεροδρομίων αποτελεί η ανανέωση και ο εκμοντερνισμός της εσωτερικής και εξωτερικής τους όψης. Ο προσεγμένος και σε κάποιες περιπτώσεις νέος αρχιτεκτονικός σχεδιασμός θα προσφέρει μία νέα εικόνα στις 14 «πύλες» του ελληνικού τουρισμού δημιουργώντας μια ευχάριστη ταξιδιωτική εμπειρία σε εκατομμύρια επιβάτες κάθε χρόνο.

Παρακάτω, μπορείτε να βρείτε μια σύνοψη, ανά αεροδρόμιο (σε αλφαβητική σειρά), των αλλαγών που θα πραγματοποιηθούν στο πλαίσιο του επενδυτικού προγράμματος της Fraport Greece μέχρι το 2021:

Αεροδρόμιο Ακτίου

mktaer-aktio

  • Επέκταση κατά 2.381 m2 και ανακαίνιση τερματικού σταθμού
  • Εγκατάσταση συστήματος «HBS inline screening» για τον έλεγχο των αποσκευών
  • Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
  • Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης- στάθμευσης αεροσκαφών
  • 75% αύξηση των σταθμών Check-in (από 8 σε 14)
  • 60% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών (από 5 σε 8)
  • Διπλασιασμός των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου (από 2 σε 4)

Αεροδρόμιο Ζακύνθου «Δ. Σολωμός»

mktaer-zakynthos

  • Ανακαίνιση και αναδιαμόρφωση του τερματικού σταθμού
  • Εγκατάσταση συστήματος «HBS inline screening» για τον έλεγχο των αποσκευών
  • Ανακαίνιση του πύργου ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας
  • Νέος πυροσβεστικός σταθμός
  • Μετεγκατάσταση των μετασχηματιστών και γεννητριών
  • Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
  • Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών
  • Ανακαίνιση του οδοστρώματος στην είσοδο του αεροδρομίου και στο χώρο στάθμευσης οχημάτων
  • Νέος σταθμός ασφάλειας & φύλαξης
  • 33% αύξηση των σταθμών Check-in (από 15 σε 20)
  • 150% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου (από 2 σε 5)

Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης «Μακεδονία»

mktaer-thessaloniki

  • Νέος Τερματικός Σταθμός
  • Επέκταση τερματικού σταθμού κατά 30.988 m2 και δημιουργία νέας πρόσβασης
  • Ανακαίνιση του υπάρχοντος τερματικού σταθμού
  • Νέος πυροσβεστικός σταθμός
  • Επέκταση της εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων ή σύνδεση με το δημοτικό δίκτυο
  •  Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
  • Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών
  • Εγκατάσταση συστήματος «HBS inline screening» για τον έλεγχο των αποσκευών
  • 47% αύξηση των σταθμών Check-in (από 30 σε 44)
  • 75% αύξηση των ζωνών παραλαβής αποσκευών (από 4 σε 7)
  • 50% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών (από 16 σε 24)
  • Διπλασιασμός των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου (από 6 σε 12)

Αεροδρόμιο Καβάλας «Μ. Αλέξανδρος»

mktaer-kavala

  • Επέκταση τερματικού σταθμού κατά 2.029 m2
  • Aναδιαμόρφωση του τερματικού σταθμού
  • Εγκατάσταση συστήματος «HBS inline screening» για τον έλεγχο των αποσκευών
  • Αναδιαμόρφωση και επέκταση του πυροσβεστικού σταθμού
  • Επέκταση της εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων ή σύνδεση με το δημοτικό δίκτυο
  • Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
  • Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών
  • 20% αύξηση των σταθμών Check-in (από 8 σε 10)

Αεροδρόμιο Κέρκυρας «Ι. Καποδίστριας»

mktaer-kerkyra

  • Νέος Τερματικός Σταθμός
  • Επέκταση τερματικού σταθμού κατά 10.294 m2 και ανακαίνιση του υπάρχοντος τερματικού σταθμού
  • Εγκατάσταση συστήματος «HBS inline screening» για τον έλεγχο των αποσκευών
  • Ανακαίνιση και αναβάθμιση του πυροσβεστικού σταθμού
  • Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
  • Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης στάθμευσης αεροσκαφών
  • 27% αύξηση των σταθμών Check-in (από 22 σε 28)
  • 33% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών (από 9 σε 12)
  • 33% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου (από 6 σε 8)

Αεροδρόμιο Κεφαλονιάς «Α. Πολλάτου»

kefalonia

  • Νέος Τερματικός Σταθμός
  • Επέκταση και ανακαίνιση τερματικού σταθμού
  • Εγκατάσταση συστήματος «HBS inline screening» για τον έλεγχο των αποσκευών
  • Μετατόπιση του συστήματος ύδρευσης και αποχέτευσης
  • Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
  • Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών
  • 71% αύξηση των σταθμών Check-in (από 7 σε 12)
  •  100% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών (από 3 σε 6)
  • Διπλασιασμός των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου (από 2 σε 4)

Αεροδρόμιο Κω «Ιπποκράτης»

mktaer-kos

  • Νέος Τερματικός Σταθμός
  • Νέος πυροσβεστικός σταθμός
  • Ανακαίνιση/επέκταση της εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων
  • 201% αύξηση της συνολικής έκτασης του αεροδρομίου σε 24.000 m2
  • 75% αύξηση των σταθμών Check-in (από 16 σε 28)
  • 125% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου (από 4 σε 9)

Αεροδρόμιο Μυκόνου

mktaer-mykonos

  • Επέκταση και αναδιαμόρφωση του τερματικού σταθμού - 50% αύξηση της συνολικής έκτασης του αεροσταθμού σε 13.350 m2 με την ανέγερση νέου τμήματος αεροσταθμού
  • Νέος πυροσβεστικός σταθμός
  • Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
  •  13% αύξηση των σταθμών Check-in (από12 σε 16)
  • 17% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών (από 6 σε 7)
  • 25% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου (από 4 σε 5)

Αεροδρόμιο Μυτιλήνης «Οδ. Ελύτης»

mktaer-mytilini

  • Νέος Τερματικός Σταθμός
  • Νέος πυροσβεστικός σταθμός
  • Νέα εγκατάσταση επεξεργασίας λυμάτων
  • Νέος χώρος στάθμευσης των αεροσκαφών
  • 185% αύξηση της συνολικής έκτασης του αεροδρομίου σε 7.185 m2
  • 29% αύξηση των σταθμών Check-in (από 7 σε 9)

Αεροδρόμιο Ρόδου «Διαγόρας»

mktaer-rodos

  • Aναδιαμόρφωση του τερματικού σταθμού
  • Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
  • Νέος πυροσβεστικός σταθμός
  • 13% αύξηση των σταθμών Check-in (από 40 σε 45)
  •  13% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών (από 16 σε 18)
  • 71% αύξηση των σημείων ασφαλείας καιελέγχου του αεροδρομίου (από 7 σε 12)
  • 25% αύξηση χώρων παραλαβής αποσκευών (από 4 σε 5)

Αεροδρόμιο Σάμου «Αρίσταρχος ο Σάμιος»

mktaer-samos

  • Επέκταση και αναδιαμόρφωση του τερματικού σταθμού
  • Νέος πυροσβεστικός σταθμός
  • Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
  • 19% αύξηση της συνολικής έκτασης του αεροσταθμού 9.605 m2
  • 40% αύξηση των σταθμών Check-in (από 10 σε 14)
  • 25% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών (από 4 σε 5)
  •  50% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου (από 2 σε 3)

Αεροδρόμιο Σαντορίνης

mktaer-santorini

  •  Επέκταση και αναδιαμόρφωση του τερματικού σταθμού
  • Νέος πυροσβεστικός σταθμός
  •  Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
  •  236% αύξηση της συνολικής έκτασης του αεροσταθμού 15.640 m2 με την αντικατάσταση τμήματος του υπάρχοντος και την ανέγερση νέου.
  •  113% αύξηση των σταθμών Check-in (από 8 σε 17)
  •  Διπλασιασμός των ζωνών παραλαβής αποσκευών (από 1 σε 2)
  •  20% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών (από 5 σε 6)
  •  250% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου (από 2 σε 7)
  •  250% αύξηση των ζωνών ασφαλείας του αεροδρομίου

Αεροδρόμιο Σκιάθου «Λ. Παπαδιαμάντης»

mktaer-skiathos

  •  Επέκταση και αναδιαμόρφωση του τερματικού σταθμού
  •  Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
  • 39% αύξηση της συνολικής έκτασης του αεροσταθμού σε 9.511 m2 με την επέκταση υπαρχόντων κτιρίων
  •  11% αύξηση των σταθμών Check-in (από 9 σε 10)
  •  33% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών (από 3 σε 4)
  •  Διπλασιασμός των ζωνών παραλαβής αποσκευών (από 1 σε 2)

Αεροδρόμιο Χανίων «I. Δασκαλογιάννης»

mktaer-xania

  •  Αναδιοργάνωση εσωτερικών χώρων αεροσταθμού
  • Αναδιοργάνωση του χώρου αναχωρήσεων
  •  Νέο σύστημα ελέγχου αποσκευών
  •  Επέκταση των διαδικασιών ασφαλείας
  •  Επέκταση της εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων ή σύνδεση με το δημοτικό δίκτυο
  •  Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
  •  Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης- στάθμευσης αεροσκαφών
  • 25% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών (από 8 σε 10)
  •  Διπλασιασμός των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου (από 4 σε 8)

Το έργο παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων αποτελεί τη μεγαλύτερη επένδυση στην εθνική βιομηχανία της χώρας, τον τουρισμό, με τεράστια οφέλη σε εθνικό και τοπικό επίπεδο. Πέρα από τα σημαντικά έσοδα για το ελληνικό κράτος σε μια δύσκολη και κρίσιμη περίοδο και τη σημαντική ώθηση που δίνεται στον ελληνικό τουρισμό, η επένδυση της Fraport Greece θα αποτελέσει «μοχλό ανάπτυξης» για τις τοπικές κοινωνίες συμβάλλοντας καθοριστικά στην οικονομική ανάπτυξη τους μέσω της αύξησης της τουριστικής κίνησης στις περιοχές αυτές αλλά και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας

newsbeast.gr

Policenet.gr © | 2024 Όροι Χρήσης.
developed by Pixelthis