Μπορεί ακόμη να μην έχει αποσαφηνιστεί το ποιος θα είναι ο νέος Καγκελάριος της Γερμανίας, ωστόσο αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι όποιος και από τους δύο υποψήφιους αναδειχθεί στην κορυφαία πολιτική θέση, θα έχει ένα νέο αυτοκίνητο να τον προστατεύει.
Στη Γερμανία δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη το πολιτικό θρίλερ που βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη ανάμεσα στον Όλαφ Σολτς του SPD και τον Άρμιν Λάσετ του CDU, ώστε να κριθεί η θέση του επικεφαλής της νέας κυβέρνησης συνεργασίας που θα διαδεχθεί την Άνγκελα Μέρκελ. Σε λίγο διάστημα αναμένεται όμως αυτό να πάρει τέλος και να μάθουμε τον νέο Καγκελάριο της χώρας.
Ωστόσο, αυτό που είναι σίγουρο, είναι το ποιο θα είναι το νέο θωρακισμένο αυτοκίνητο που θα τον μεταφέρει, το οποίο μάλιστα έχει προστεθεί ήδη στο στόλο των θωρακισμένων Audi και BMW που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην Καγκελαρία.
Πρόκειται για τη νέα Mercedes S 680 Guard 4Matic, την κορυφαία θωρακισμένη έκδοση της S-Class, η οποία καλύπτει την νόρμα προστασίας VPAM VR10 – την υψηλότερη δυνατή σε πολιτικό αυτοκίνητο. Μάλιστα, αυτή τη στιγμή η S 680 Guard είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που καλύπτει αυτή τη νόρμα.
Για να το καταφέρουν αυτό, οι άνθρωποι της Mercedes έχουν «ντύσει» το αμάξωμα και το πλαίσιο της S-Class με άφθονο ατσάλι και ανθρακονήματα, ενώ τα παράθυρα έχουν λάβει επιπλέον ενισχύσεις που τα κάνουν πιο παχιά φθάνοντας στα 10 εκατοστά.
Όλες οι παραπάνω ενισχύσεις εξασφαλίζουν ότι η S 680 Guard μπορεί να αντέξει από όλων των ειδών πυροβόλων και εκρηκτικών όπλων, ακόμη και από σφαίρες που συνήθως διαπερνούν θωρακισμένα οχήματα. Παράλληλα, είναι εφοδιασμένη με ειδικά ελαστικά της Michelin που αντέχουν στις επιθέσεις, όντας σε θέση να μπορούν να κινηθούν χωρίς αέρα για 30 χιλιόμετρα.
Στο εσωτερικό της, η νέα Mercedes του Καγκελάριου της Γερμανίας εφοδιάζεται με σύστημα παροχής οξυγόνου, αυτόματο σύστημα πυρόσβεσης, καθώς και σύστημα που ανακυκλώνει άμεσα τον αέρα σε περίπτωση που εισχωρήσουν δηλητηριώδη αέρια ή δακρυγόνα.
Ως αποτέλεσμα όλων των παραπάνω, το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου αγγίζει τους 4,2 τόνους (μόνο η θωράκιση έχει βάρος που ξεπερνά τους 2 τόνους), κάτι που σημαίνει ότι ο οδηγός της πρέπει να έχει δίπλωμα οδήγησης φορτηγού οχήματος.
Για τη βάση της, η Mercedes παίρνει την «μακριά» έκδοση της S-Class, η οποία κατασκευάζεται ειδικά για να επιτύχει τη θωράκιση που απαιτεί το κορυφαίο επίπεδο προστασίας. Έτσι, αντί για τη 1,5 περίπου ημέρα που απαιτείται για να παραχθεί μια «κανονική» S-Class, κάθε μια S 680 Guard που κατασκευάζεται χρειάζεται 50 ημέρες εργασιών.
Όσον αφορά στην κίνησή της, η Mercedes τοποθετεί τον κορυφαίο V12 κινητήρα που μπαίνει μόνο στις top εκδόσεις Maybach με τους 612 ίππους ισχύος και τα 830 Nm, οι οποίοι στέλνονται σε όλους τους τροχούς του αυτοκινήτου. Όσο για την τελική της ταχύτητα, αυτή περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 190 χλμ./ώρα αντί των 250 χλμ./ώρα, στο όριο δηλαδή αντοχής των ειδικών ελαστικών.
Οι άνθρωποι της Mercedes τονίζουν άλλωστε ότι στόχος αυτών των αυτοκινήτων είναι να προστατέψουν τον πολύτιμο επιβάτη τους τα πρώτα 30 δευτερόλεπτα της επίθεσης, το πιο κρίσιμο δηλαδή χρονικό σημείο, χωρίς να προορίζονται για καταδιώξεις υψηλών ταχυτήτων.
Σε ό,τι αφορά τέλος στην τιμή της, η Mercedes S 680 Guard κοστίζει στη Γερμανία από 550.000 ευρώ, δηλαδή σχεδόν 5 φορές όσο μια «απλή» S-Class στη χώρα ή διπλάσια από την κορυφαία έκδοση Mercedes-Maybach. Σημειώστε ότι η συγκεκριμένη S-Class θα είναι το τελευταίο βενζινοκίνητο θωρακισμένο όχημα Καγκελαρίου, αφού η Mercedes εξελίσσει μια αντίστοιχη έκδοση της ηλεκτρικής EQS, που θα διαδεχθεί την S 680.
Πηγή: carandmotor.gr