Θέλοντας να ανταποκριθεί στη ζήτηση του κοινού για φθηνά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η Volkswagen ετοιμάζεται να επαναφέρει στη γκάμα της το ηλεκτρικό μίνι e-up!.
To ηλεκτρικό up! (όπως και τα «αδελφάκια» του Skoda Citigoe iV και SEAT Mii electric) σταμάτησε την παραγωγή του το 2020, αφού η Volkswagen δεν έβγαζε τα χρήματα που απαιτούνταν ώστε να είναι κερδοφόρο. Παράλληλα, ένας ακόμη λόγος ήταν ότι είχαν μεγαλώσει και οι χρόνοι αναμονής του, φθάνοντας στους 16 μήνες από τη στιγμή που κάποιος το παρήγγειλε.
Πλέον όμως, η υψηλή ζήτηση που παρατηρείται σε μικρά και προσιτά ηλεκτρικά οχήματα όπως το Renault Zoe και το Dacia Spring, έκαναν τη Volkswagen να πάρει την απόφαση να επαναφέρει το e-up! στους καταλόγους της, το οποίοι θυμίζουμε ότι παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2013.
Ειδικότερα, όπως αναφέρει η Automotive News με πληροφορίες από τη Γερμανία, ήδη οι έμποροι της Volkswagen ξεκίνησαν να δέχονται παραγγελίες ξανά από πιθανούς αγοραστές του e-up!, ενώ και η γερμανική εταιρεία ενοικιάσεως ηλεκτρικών αυτοκινήτων Nextmove, διαθέτει πλέον το αυτοκίνητο σε τιμή 26.500 ευρώ.
Μαζί με την κρατική επιδότηση που ισχύει στη Γερμανία, η τιμή του Volkswagen e-up! στην έκδοση Style Plus όπου προσφέρεται είναι 17.000 ευρώ, ορίζοντας έτσι ένα από τα φθηνότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της χώρας.
Στην Ελλάδα, το Volkswagen e-up! κοστίζει φθηνότερα από τη Γερμανία, αφού η τιμή του είναι 24.860 ευρώ. Με την κρατική επιδότηση που ίσχυε μέχρι και τις 31/12/2021 (20% επί της Λιανικής Τιμής Προ Φόρων), το κόστος του οριζόταν στα 20.850 ευρώ, όντας τελικά έτσι ακριβότερο από ό,τι στη Γερμανία. Ωστόσο, τονίζουμε ότι σήμερα δεν ισχύει κρατική επιδότηση για ηλεκτρικό αυτοκίνητο και είμαστε εν αναμονή για τη νέα, που θα ανακοινωθεί σε λίγο διάστημα.
Με την προσθήκη πάντως ξανά του e-up! στη γκάμα της, η Volkswagen επαναφέρει το φθηνότερο ηλεκτρικό της, σε μια προσπάθεια να κερδηθεί χρόνος εν όψει του 2025, όταν και θα λανσάρει το νέο ID Life. Το συγκεκριμένο μοντέλο θα είναι το ολοκαίνουργιο μικρό ηλεκτρικό της μάρκας, που θα είναι και το φθηνότερο στη γκάμα.