Μετά την πρώτη δημοσίευση, οπου αποκαλύψαμε τις προθέσεις της Αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας να επενδύσει στην Ευρώπη, θα περίμενε κάποιος, άνθρωποι της Ελληνικής Κυβέρνησης να σπεύσουν να έρθουν σε επικοινωνία με την εταιρεία να διερευνήσουν την αυτή την πληροφορία…
ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗ
Τουλάχιστον αυτό θα έκανε μία σοβαρή Κυβέρνηση που θα ήθελε κάποια στιγμή η χώρα μας να μπει σε τροχιά ανάπτυξης και να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας. Προς το παρόν και με την… αριστερή Κυβέρνηση, το μόνο που αναπτύσσεται είναι οι φόροι και οι περικοπές μισθών και συντάξεων
Θυμίζουμε οτι η αυτοκινητοβιομηχανία ηλεκτρικών αυτοκινήτων θέλει να κατασκευάσει ακόμα μία μονάδα παραγωγής στην Ευρώπη.
Η μεγάλη ζήτηση των αυτοκινήτων της, η οποία έχει κορυφωθεί με το νέο πιο οικονομικό αυτοκίνητό της το Model 3 (ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΔΩ), αλλά και η έλευση του νέου SUV (ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ), έχει αυξήσει τις ανάγκες παραγωγής. Είναι χαρακτηριστικό πως ήδη η εταιρεία έχει λάβει 325.000 παραγγελίες για το Model 3.
Πέρσι η Tesla εγκαινίασε στην πόλη Tilburg της Ολλανδίας τη δεύτερη γραμμή παραγωγής στην Ευρώπη. Με αυτή την τεράστια μονάδα η παραγωγή στην Ευρώπη έφτασε τα 450 αυτοκίνητα την εβδομάδα, από τα 200. Όμως δεν φτάνουν…
Το τρίτο εργοστάσιο παραγωγής αυτοκινήτων, αλλά και μπαταριών (δεύτερη ανεξάρτητη μονάδα) είναι μονόδρομος, με τους Αμερικανούς να αναζητούν την κατάλληλη τοποθεσία. Μέσα στις υποψήφιες χώρες λοιπόν είναι και η Ελλάδα, η οποία γεωπολιτικά μειώνει κατά πολύ τα κόστη μεταφοράς.
Σημειώστε πως δεν είναι η πρώτη φορα που η Tesla κοιτάει προς Ελλάδα. Σε ομιλία του σε επενδυτικό συνέδριο ο δικηγόρος Σωτήρης Μπρέγιαννος, αποκάλυψε πως είχαν έρθει επαφή με την εταιρεία του στελέχη της Tesla για να διερευνήσουν την προϋπόθεση να φτιαχτεί η δεύτερη μονάδα στη χώρα μας. Μάλιστα αποκάλυψε πως άνθρωποι της Tesla είχαν επισκεφθεί την Ελλάδα για τα σχετικά, το 2012.
Οι Αμερικανοί τότε, συνάντησαν μία ιδιαίτερα απρόθυμη συμπεριφορά από τους Κρατικούς λειτουργούς, με αποτέλεσμα να αποχωρήσουν άπραγοι και στη συνέχεια να επιλεγεί η Ολλανδία.
Κυρίως η γραφειοκρατία (περιβαλλοντικές εγκρίσεις κλπ) αλλά και η απροθυμία των τότε ιθυνόντων να συζητήσουν μία σειρά από κινήσεις για να καταστεί η επένδυση πιο συμφέρουσα για την εταιρεία, γκρέμισε την όποια διάθεση είχαν οι της Tesla για εν Ελλάδι επενδύσεις.
Κάτι ανάλογο συναντούν και σήμερα, που έβαλαν ξανά στο επενδυτικό τους κάδρο τη χώρα μας, κάτι που δεν είναι τυχαίο βέβαια, αφού στην Ελλάδα εργάζονται σε διευθυντικές θέσεις και Ελληνες…
Διαβάστε περισσότερα στο newsauto.gr