Με 36 σήματα σε εκκρεμότητα ανέλαβε υπηρεσία το μοναδικό νυχτερινό πλήρωμα της Υποδιεύθυνσης Τροχαίας
[custom:google-ads]
Με 36 σήματα σε εκκρεμότητα ανέλαβε υπηρεσία το μοναδικό νυχτερινό πλήρωμα της Υποδιεύθυνσης Τροχαίας
[custom:google-ads]
Αυτά είναι τα αποτελέσματα της "επιτυχημένης " αναδιάρθρωσης όπου όλοι θυμόμαστε την επιλογή να κλείσει το ΄Β Τμήμα Τροχαίας αλλά και της αδιαφορίας της Διοίκησης η οποία για το μόνο που ενδιαφέρεται είναι για τις συνοδείες επισήμων και τους μαραθώνιους.
Πόσα περιπολικά απαιτούνται για να καλύψουν έναν τομέα ενός εκατομμυρίου ατόμων και εδαφικής αρμοδιότητας από το Καλοχώρι ώς τα Πράσινα Φανάρια (περιοχή ΙΚΕΑ) ;
Η Ηγεσία πιστεύει δύο σε πρωινή και απογευματινή βάρδια και ένα όχημα η νυχτερινή βάρδια.
Βέβαια έτσι όπως είναι η κατανομή του προσωπικού και εντός Διεύθυνσης αλλά και σε όλη την ΓΑΔΘ δεν υπάρχει η δυνατότητα στην Υποδιεύθυνση να βγουν παραπάνω.
Βαρεθήκαμε να φωνάζουμε για ανακατανομή προσωπικού πριν την ολοκληρωτική διάλυση υπηρεσιών, αλλά κάποιοι απλά κλείνουν τα μάτια και συνεχίζουν να ικανοποιούν θελήματα...
Γιατί θα πρέπει οι συνάδελφοι που καταβάλουν υπεράνθρωπες προσπάθειες να ανταποκριθούν στα σήματα, να βρίσκονται αντιμέτωποι με την οργή των πολιτών, εξαιτίας της τεράστιας καθυστέρησης ανταπόκρισης.
Εδώ να σημειωθεί ότι μετά και την αναδιάρθρωση, δηλαδή μετά από 1.5 σχεδόν χρόνο η Διοίκηση της Υποδιεύθυνσης δεν μπήκε καν στον κόπο να κάνει έστω μία συγκέντρωση
για να ακούσει το προσωπικό.
Το καράβι βουλιάζει και κάποιοι ασχολούνται μόνο με τις κρίσεις...
ΑΣΠΑ Θεσσαλονίκης
Πηγή: aspapolice.gr