Ακόμα πιο τραγική η κατάσταση με τις μοτοσυκλέτες, που περισσότερες είναι στο συνεργείο, παρά στον δρόμο.
Οσον αφορά στα περιπολικά, μόνο 75 είναι στο δρόμο και τα άλλα 75 στα συνεργεία.
[custom:google-ads]
Το 30% εξ αυτών, επισκευάζεται σε εξωτερικά, ενώ το 70% στην Αμυγδαλέζα και στα συνεργεία της ΕΛ.ΑΣ. τα οποία ωστόσο, δεν έχουν επαρκές προσωπικό... Τα οχήματα που είναι στο δρόμο, έχουν μέσο όρο ζωής τα 15 χρόνια κι έχουν διανύσει 600.000 χλμ.
Από 1400 οι 740 είναι ακινητοποιημένες, ενώ λειτουργούν μόνο οι 660 με αρκετά χιλιόμετρα, κάθε μία 250.000 χλμ.
Οι συνηθέστερες βλάβες των περιπολικών και μοτοσυκλετών, είναι τα ελαστικά, τα αναλώσιμα (τακάκια κτλ.), οι επισκευές των κινητήρων και τα τρακαρίσματα...
Ο Σταύρος Μπαλάσκας, αντιπρόεδρος της ΠΟΑΣΥ καταγγέλλει: «Το θέμα των περιπολικών και των μοτοσυκλετών έχει θιχτεί πολλές φορές, έχει φτάσει μέχρι και τη Βουλή το θέμα.
Αυτή τη δουλειά είναι επιφορτισμένη να την κάνει η Αμεση Δράση. Όταν αυτή δεν είναι στον δρόμο, η εγκληματικότητα αυξάνεται. Όσοι υπάρχουν στο δρόμο, δείχνουν πρωτοφανή ζήλο. Δεν μας πιστεύουν οι Ευρωπαίοι συνάδελφοι αυτά που τους λέμε.
Όταν λέμε ότι για περιοχές Παγκράτι, Βύρωνας, Καισαριανή, Υμηττός, Δάφνη βγαίνει ένα περιπολικό, καταλαβαίνεται τι γίνεται...
Πηγή: ethnos.gr