Σαν Σ.Ε.Φ.Ε.Α.Α. επικροτούμε και χαιρετίζουμε την οποία προσπάθεια ενισχύσεως των αστυνομικών υπηρεσιών ανά την επικράτεια με νέα τεχνικά μέσα, εξοπλισμούς και οχήματα, που τόσο απεγνωσμένα είχαν ανάγκη για να επιτελέσουν το έργο τους οι συνάδελφοι.
Ο κάθε εργαζόμενος λειτουργός/αστυνομικός έχει το δικαίωμα, κατ’ ελάχιστο, να μην διατρέχει (επιπρόσθετο) κίνδυνο η ζωή του και η σωματική του ακεραιότητα, εκτελώντας υπηρεσία με ακατάλληλα και επικίνδυνα οχήματα, όπως έχουμε καταγγείλει και σαν Σωματείο ουκ ολίγες φορές.
Παράλληλα, η κάθε προϊσταμένη διοίκηση (ένστολη αλλά και πολιτική) έχει την ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να παρέχει τα μέσα αυτά στο υφιστάμενο προσωπικό της, ώστε να παρέχεται το δημόσιο αγαθό της ασφάλειας στην κοινωνία και στους πολίτες χωρίς να αφαιρείται το αγαθό αυτό από τους "παροχείς" επί τω έργω της ασφάλειας αυτής.
Πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις "αγορών του αιώνα", εξοπλιστικών προγραμμάτων "μαμούθ", πρέπει να λαμβάνει κάνεις υπόψιν και παράγοντες οικονομικούς/δημοσιονομικούς, καθώς και ιδίως επιχειρησιακούς ως προς τον ποιον πρέπει να ωφελήσουν άμεσα οι προμήθειες αυτές, προκειμένου να επιτευχθεί το μέγιστο αποτέλεσμα, σε ό,τι αφορά στην ασφάλεια του Πολίτη και της κοινωνίας αλλά και στην ελαχιστοποίηση του κινδύνου στο προσωπικό αυτό.
Νομίζουμε, πλέον, ότι αναγνωρίζουν εκεί στην Κατεχάκη, σε όλους μάλιστα τους ορόφους, ότι το μέγιστο φορτίο ανά την επικράτεια για το αστυνομικό έργο Άμεσης Ανταπόκρισης (που είναι η κύρια χρήση των περιπολικών οχημάτων της ΕΛ.ΑΣ.), το σηκώνει δυσανάλογα στις πλάτες της η Διεύθυνση Άμεσης Δράσης Αττικής και η Ομάδα ΔΙ.ΑΣ.
Για αυτό θέλουμε να εκφράσουμε τον προβληματισμό μας για την κατανομή σε αυτούς, όχι της "μερίδας του λέοντος" αυτής της αγοράς, αλλά πιθανώς μερίδας κάποιου πιο οικόσιτου αιλουροειδούς.
Τα μέλη μας, μας έχουν καταγγείλει, και έχουμε διαπιστώσει και οι ίδιοι, τραγικές ελλείψεις στην ασφάλεια των οχημάτων , ΙΔΙΩΣ στις Ομάδες ΔΙ.ΑΣ., με περιπτώσεις οχημάτων με 660.000 + χλμ, σπασμένων καθισμάτων που για να τα οδηγήσει κάποιος καταργεί τη ζώνη ασφαλείας ώστε να στηρίζει την "πλάτη" του καθίσματος από το να καταρρεύσει, σαπισμένα και πολλαπλά επιδιορθωμένα οχήματα που ούτε "μαντράς" για Σκραπ δεν θα τα δεχόταν για να τα αποσύρει.
Για να μην αναφέρουμε ότι είναι εξωφρενικό, παράλογο, έως και …... ενδεχομένως ύποπτο, να ξοδεύουν για αυτοκίνητα - σχεδόν 20ετιας - που στο εμπόριο μπορείς να τα αποκτήσεις για 600 ευρώ, κάθε μήνα το διπλάσιο και τριπλάσιο της εμπορικής τους αξίας σε έξοδα επισκευών και συντήρησης.
Είναι εύλογο, όταν οι συνάδελφοί μας, μέλη μας ή μη, καθημερινά δίνουν μάχη ενάντια στο χρόνο για να φτάσουν τάχιστα στον Πολίτη που τους έχει ανάγκη, να ΣΚΑΝΔΑΛΙΖΟΝΤΑΙ όταν διαπιστώνουν ότι διατίθενται ολοκαίνουρια οχήματα σε Αξιωματικούς του Σώματος τα οποία εκτελούν "επιλεκτικές υπηρεσίες μεταφοράς υψηλόβαθμων" είτε για εποπτεία στόχων 3 με 4 φορές τον μήνα, είτε σε ρόλο καθημερινού commuter για γραφειοκρατικές εργασίες.
Κύριε Υπουργέ,
κύριε Υφυπουργέ,
κύριε Γενικέ Γραμματέα,
κύριε Αρχηγέ,
κ.κ. Στρατηγοί,
σας ζητάμε να ζυγίσετε με προσοχή και σύνεση που και σε ποιους θα διατεθεί το "Χριστουγεννιάτικο δώρο" των φορολογουμένων πολιτών, μιας και θα είναι το πρώτο "δώρο" που θα λάβουν οι ένστολοι αστυνομικοί εδώ και πολύ, πολύ καιρό.
ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
-O- -O-
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΝΤΟΥΜΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΑΥΡΟΕΙΔΑΚΟΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ
Υ.Γ.
1. Ακολουθούν φωτογραφικά πειστήρια που στοιχειοθετούν τις καταγγελίες μας
2. Για το φλέγον ζήτημα της κατάστασης των μοτοσ/τών της ΔΙ.ΑΣ. θα επανέλθουμε στο άμεσο μέλλον με νεότερη ανακοίνωση