Θέλετε να αποδείξετε την ταυτότητά σας αλλά δεν έχετε μαζί την αστυνομική σας ταυτότητα; Ποια άλλα έγγραφα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε; Που θα πάτε για να θεωρήσετε γνήσιο υπογραφής; Μπορεί άλλος πέραν του αστυνομικού της γειτονιάς να κάνει τη δουλειά; Ποια έγγραφα δεν χρειάζονται πλέον επικύρωση; Μέσα σε πόσο χρόνο θα πρέπει να σας απαντήσουν οι δημόσιες υπηρεσίες στο αίτημά σας για τη χορήγηση ενός εγγράφου;
Είναι ορισμένα από τα συνολικά 105 ερωτήματα στα οποία απαντά το υπουργείο Οικονομικών μέσα από το «εγχειρίδιο απαντήσεων στα συνηθέστερα ερωτήματα των πολιτών σε θέματα του κώδικα διοικητικής διαδικασίας καθώς και λοιπών διοικητικών διαδικασιών». Συντάκτες του οδηγού είναι η Γενική Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρώπινου Δυναμικού της Γενικής Διεύθυνσης Δημοσίων Εσόδων. Ο οδηγός, έκτασης 55 σελίδων καλύπτει πολλά ερωτήματα που απασχολούν τους πολίτες στις καθημερινές τους συναλλαγές με τις δημόσιες υπηρεσίες. Συγκεκριμένα, τα ερωτήματα αφορούν:
1. Στη δυνατότητα πρόσβασης πολιτών σε δημόσια έγγραφα
2. Στην κατάργηση της υποχρέωσης υποβολής των επικυρωμένων εγγράφων
3. Στη διαδικασία βεβαίωσης του γνησίου υπογραφής
4. Στα μέσα απόδειξης των στοιχείων ταυτότητας των πολιτών αλλά και στην εκπροσώπησή τους στις διοικητικές αρχές από δικηγόρους
5. Στις υπηρεσίες και φορείς που διενεργούν μεταφράσεις
6. Στην επικύρωση υπογραφής σε αλλοδαπά δημόσια έγγραφα
Συνολικά δίνονται απαντήσεις σε 105 ερωτήματα. Το σύνολο των απαντήσεων, μπορείτε να το δείτε εδώ
thetoc.gr