Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Εικόνα
Σ
20:14 | 15/10/2022

Το DS4 1.6 PureTech 180 ps το οποίο ανήκει στην κατηγορία των μικρομεσαίων πολυτελών οχημάτων, εστιάζει στη μοναδικότητα, παρέχοντας πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης που ενισχύουν τον premium χαρακτήρα του. Διαθέτει μεγάλους τροχούς, αθλητική σιλουέτα, πολλές ακμές, ιδιαίτερα φώτα ημέρας και μεγάλους χώρους (μήκος 4,40 μ. πλάτος 1,87 μ., ύψος 1,47μ) που δίνουν ευρυχωρία στους επιβάτες. Οι λεπτοί προβολείς LED Vision που ακολουθούν την πορεία του τιμονιού, συνδυάζονται με δύο κάθετες μονάδες που περιλαμβάνουν 150 στοιχεία LED και ουσιαστικά παρέχουν εξαιρετική οπτική στον οδηγό το βράδυ. Στο πίσω μέρος, τα σκαλιστά φωτιστικά σώματα ταιριάζουν απόλυτα με την κομψή του σιλουέτα, αναδεικνύοντας περαιτέρω τη μοναδική και εντυπωσιακή σχεδιαστική του ταυτότητα.

Στο εσωτερικό, η αναβαθμισμένη τεχνολογία δηλώνει παρούσα στη θέση οδήγησης μέσα από τον μοναδικό σχεδιασμό. Το DS4 δημιουργεί μια αίσθηση εξαιρετικής καθαρότητας, όπως το ταμπλό οθόνες, το χειριστήριο E-TOGGLE, τα στυλιζαρισμένα χειριστήρια των ηλεκτρικών παραθύρων και τους αόρατους κεντρικούς αεραγωγούς DS AIR. Το DS Extended Head Up Display, το οποίο στην πράξη κατά τη διάρκεια της οδήγησής μας, αποδείχθηκε ιδιαίτερα χρήσιμο και λειτουργικό, σηματοδοτεί μία καθηλωτική οπτική εμπειρία συνδεδεμένη με την επαυξημένη πραγματικότητα. Στα θετικά βάζουμε την ύπαρξη της μικρής οθόνης αφής (DS smart Touch), με την οποία έχεις πρόσβαση σε 6 αγαπημένες σας συντομεύσεις (προορισμός, επαφές, ηχοσύστημα, ρύθμιση κλιματισμού κλπ) με απλές κινήσεις χωρίς να χρειάζεται να τραβήξει ο οδηγός το βλέμμα του από τον δρόμο.

Διαβάστε επίσης

Κάτω από το καπό είχαμε στη διάθεσή μας έναν τούρμπο βενζινοκινητήρα 1600 κ.εκ, που απέδιδε 180 ίππους και 250 Νm ροπής. Η συνεργασία του κινητήρα με το αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων ήταν άριστη και κινούσε το μοντέλο εύκολα και ικανοποιητικά, χωρίς να υστερεί την δυνατότητα επιδόσεων. Η γραμμικότητα και η ελαστικότητα του κινητήρα πρόσφερε άνεση και πολυτέλεια καθ’ όλη τη διάρκεια της οδήγησης. Είχαμε στη διάθεσή μας τέσσερα προγράμματα οδήγησης (eco, άνεση, κανονική και σπορ).

Διανύοντας πάνω από 800 χιλιόμετρα πετύχαμε μια μέση κατανάλωση 7,8λτ/100χλμ. Στον αυτοκινητόδρομο και στον επαρχιακό δρόμο η μέση κατανάλωση ήταν 6,5λτ/100χλμ. Στο σπορ πρόγραμμα και οδηγώντας γρήγορα η κατανάλωση εκτινάχθηκε εύκολα σε διψήφιο νούμερο. Οι κλίσεις στις στροφές είναι υπαρκτές, αλλά μικρές και δεν επηρεάζουν την καλή εν γένει οδική συμπεριφορά του. Τον καλό εαυτό του δείχνει στον ανοιχτό δρόμο, στα ταξίδια. Η εξαιρετική μόνωση κρατά κάθε θόρυβο εκτός καμπίνας. Οι αποθηκευτικοί χώροι μέσα στην καμπίνα είναι αρκετοί, ενώ ο αποθηκευτικός χώρος είναι 430 λίτρα και διαθέτει κιτ επισκευής. Η βασική έκδοση με τους 130 ίππους Bastille Line ξεκινάει από τα 28.500 ευρώ, ενώ η έκδοση Performance line με τους 180 ίππους ξεκινάει από τα 34.000 ευρώ. Το 2024 η DS θα αποκτήσει μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση.

Κυριάκος Παρασίδης

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Policenet.gr © | 2024 Όροι Χρήσης.
developed by Pixelthis