Το Netflix σχεδιάζει να προσθέσει βιντεοπαιχνίδια στην πλατφόρμα του εντός των επόμενων 12 μηνών, σύμφωνα με δημοσίευμα.
Τα παιχνίδια θα είναι διαθέσιμα στο Netflix χωρίς επιπλέον κόστος στην τυπική τιμή συνδρομής, σύμφωνα με το Bloomberg, αν και η κίνηση αυτή μπορεί να διευκολύνει το Netflix «να δικαιολογήσει αυξήσεις τιμών τα επόμενα χρόνια».
Η εταιρεία επιβεβαίωσε επίσης στην «Daily Mail» πως μόλις προσέλαβε τον Μάικ Βερντού, πρώην στέλεχος της Electronic Arts, την επιτυχημένη εταιρεία βιντεοπαιχνιδιών, που θα ηγηθεί της επέκτασης σε παιχνίδια.
Ο Βερντού έχει εργαστεί στο παρελθόν για Facebook και Kabam, έναν από τους μεγαλύτερους δημιουργούς παιχνιδιών για smartphone και tablet.
Ο Μάικ Βερντού θα ενταχθεί στο Netflix ως «αντιπρόεδρος της ανάπτυξης παιχνιδιών» / Φωτογραφία: Getty Images
Όπως αναφέρει το Bloomberg, o Βερντού θα ενταχθεί στο Netflix ως «αντιπρόεδρος της ανάπτυξης παιχνιδιών» και θα αναφέρεται στον επικεφαλής, Γκρεγκ Πίτερς. Σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα, επικαλούμενο «ένα άτομο εξοικειωμένο με την κατάσταση», τα παιχνίδια θα είναι διαθέσιμα στην πλατφόρμα τον επόμενο χρόνο.
«Η Netflix θα αναπτύξει την ομάδα παιχνιδιών της τους επόμενους μήνες, σύμφωνα με άτομο εξοικειωμένο με αυτό το θέμα», αναφέρει συγκεκριμένα το δημοσίευμα.
Γιατί προχωρά σε αυτή την κίνηση το Netflix
Η επέκταση αυτή του Netflix έρχεται σε μια εποχή που η εταιρεία αναζητεί νέους τρόπους να προσελκύσει συνδρομητές, σε μια προσπάθεια να αποτρέψει τον έντονο ανταγωνισμό από τους Disney + και HBO Max.
Καθώς το Netflix δεν φιλοξενεί διαφημίσεις στην πλατφόρμα του, βασίζεται στη μηνιαία χρέωση συνδρομής για τη δημιουργία εσόδων.
«Τα βιντεοπαιχνίδια δίνουν στο Netflix έναν άλλο τρόπο για να προσελκύσει νέους πελάτες και επίσης τη δυνατότητα να προσφέρει κάτι που κανένας από τους άμεσους ανταγωνιστές του δεν παρέχει αυτή τη στιγμή», σημειώνει το Bloomberg.
Το Netflix, η μεγαλύτερη υπηρεσία συνεχούς ροής στον κόσμο με 200.000.000 παγκόσμιους συνδρομητές, έχει επίσης ξεκινήσει να διαφημίζει θέσεις για ανάπτυξη παιχνιδιών στην ιστοσελίδα της. Το πιο κοντινό στο gaming του Netflix μέχρι τώρα ήταν το Bandersnatch, το διαδραστικό επεισόδιο του Black Mirror, που κυκλοφόρησε το 2018.
Το Bandersnatch απαιτεί από τον θεατή να «επιλέξει τη δική του περιπέτεια», επιλέγοντας μία από τις δύο επιλογές σε διαφορετικά σημεία κατά τη διάρκεια του επεισοδίου.
«Το Bandersnatch άνοιξε πρωτοποριακές διαδρομές για την αλλαγή της αφήγησης», αναφέρει το Netflix σε μία αγγελία θέσεων εργασίας.
«Η ευκαιρία που έχουμε μπροστά μας είναι να επεκτείνουμε τη σειρά διαδραστικών καινοτομιών και δυνατοτήτων μας, συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά νέων τύπων χαρακτηριστικών, εμπειριών που μοιάζουν με παιχνίδια και διαφορετικών τρόπων αλληλεπίδρασης με ιστορίες. Ήρθε η ώρα να ξανασκεφτούμε το μέλλον της ψυχαγωγίας», ανέφερε η ιστοσελίδα του Netflix.
Οι άλλες υπηρεσίες που λανσάρει
Εκτός από τα παιχνίδια, το Netflix δοκιμάζει επίσης μια νέα συμπληρωματική υπηρεσία που ονομάζεται N-Plus, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που εστάλη σε πελάτες του. Το N-Plus θα διαθέτει περιεχόμενο από τα παρασκήνια για τα τηλεοπτικά του προγράμματα και ταινίες, καθώς και podcast, λίστες αναπαραγωγής που δημιουργούνται από χρήστες, βίντεο οδηγιών και άλλα.
Επίσης, κυκλοφόρησε το Neflix.Shop τον Ιούνιο -ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που απαριθμεί μια σειρά από ρούχα και συλλεκτικά αντικείμενα που σχετίζονται με τις εκπομπές του Netflix.
Υπενθυμίζεται ότι στα τέλη Απριλίου, οι μετοχές του Netflix υποχώρησαν περισσότερο από 10% μετά την αύξηση των συνδρομών κατά τη διάρκεια του lockdown. Περίπου 3,98 εκατομμύρια άτομα εγγράφηκαν στο Netflix από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους -τετραπλάσια μείωση σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, όπου οι χρήστες στράφηκαν στην υπηρεσία για να περάσουν τον ελεύθερο χρόνο τους λόγω της πανδημίας.