Και νέες σκληρές εμπλοκές με τουρκικά μαχητικά σημειώθηκαν σήμερα στο Αιγαίο, εμπλοκές που είχαν ως στόχο να φέρουν την κατάστ;Αση στα άκρα όπως αναφέρουν κύκλοι του ΓΕΕΘΑ, επιβεβαιώνοντας ουσιαστικά τις πληροφορίες για αποστολή τουρκικών μαχητικών ανοικτά της Κρήτης σήμερα όπως πρώτο ανέφερε το defencenet.gr.
Όλα δείχνουν όπως έχουμε ήδη σημειώσει για ένα νέο τουρκικό σχέδιο επιθετικότητας το οποίο βρίσκεται σε πλήρη ανάπτυξη με την τουρκική Αεροπορία να επιδιώκει τη δημιουργία «θερμού» επεισοδίου ενδεχομένως και σειράς επεισοδίων και κάνεις δεν ξέρει πως θα εξελιχθούν τα πράγματα.
Έτσι σήμερα σημειώθηκαν 3 νέες εμπλοκές που εξελίχθηκαν σε σκληρές αερομαχίες και καμία σχέση δεν είχαν με «εικονικές» όπως ανοήτως αρέσκονται πολλοί ανίδεοι να τις αποκαλούν καθώς μόνο αυτό δεν είναι, ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό τους στις 6 από τις 19 Δεκεμβρίου που ξεκίνησε η νέα αυτή τουρκική τακτική.
Η τουρκική Αεροπορία σήκωσε στον αέρα 10 μαχητικά αεροσκάφη σε δύο σχηματισμούς των 5 αεροσκαφών (4 F-16 CCIP + 1 RF-4E) εκ των οποίων 4 ανά δύο σε κάθε σχηματισμό έφεραν οπλισμό.
Παράλληλα ένα τουρκικό ΑΦΝΣ πραγματοποιούσε περιπολίες παραβιάζοντας τον Εθνικό Εναέριο Χώρο. Εκτός των εμπλοκών η τουρκική Αεροπορία πραγματοποίησε ακόμη 3 παραβάσεις του FIR Αθηνών και 19 παραβιάσεις του ΕΕΧ. Η τουρκική δραστηριότητα εκδηλώθηκε σε όλο το Αιγαίο Βόρειο, Κεντρικό και Ν.Α.
Όπως έχουμε αναφέρει ήδη οι δύο εμπλοκές σημειώθηκαν Ανατολικά της Κρήτης όταν σχηματισμός από 5 τουρκικά αεροσκάφη επιχείρησε διείσδυση στο «ευαίσθητο» τόξο κάλυψης που παρέχουν τα αντιαεροπορικά συστήματα S-300 PMU-1 με τα δύο οπλισμένα τουρκικά F-16 εκ των τεσσάρων να επιχειρούν να «προστατέψουν» το RF-4E και όλο το σκηνικό να καταλήγει σε αερομαχία.
Η άλλη εμπλοκή σημειώθηκε στο κεντρικό Αιγαίο αυτή τη φορά με Mirage 2000-5 πάλι 2 Vs 2 και τον τουρκικό σχηματισμό να επιχειρεί να «προστατέψει» το Rf-4E το οποίο είχε ως «στόχο» τις θέσεις των Patriot στην Σκύρο.
Και αυτή η εμπλοκή ήταν ιδιαίτερα σκληρή με τα Mirage 2000-5 να αντιμετωπίζουν τα αναβαθμισμένα τουρκικά F-16 CCIP οι χειριστές των οποίων χρησιμοποιούν πλέον συστήματα σκόπευσης επί κράνους JHMCS κάτι που δεν έχουν οι πιλότοι των Mirage 2000-5 παρά μόνο οι πιλότοι των F-16 block 52+ και Adv.
Πηγή:defencenet.gr