Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Εικόνα
20:20 | 07/02/2022

Η Αμερικανίδα Gillmore παρέλαβε το καινούριο της Tesla Model 3 στις 19 Δεκεμβρίου, αλλά σύντομα διαπίστωσε πως όταν φρέναρε ακουγόταν ένας ανατριχιαστικός μεταλλικός ήχος από τον πίσω αριστερό τροχό.

Την επόμενη μέρα επικοινώνησε με την Tesla για να κλείσει ραντεβού για την εξέταση του προβλήματος, για να λάβει την αποκαρδιωτική απάντηση ότι η πρώτη διαθέσιμη ημερομηνία ήταν για τρεις εβδομάδες αργότερα. Άμεσα, έλαβε μια προσφορά από έναν ιδιώτη για να εξετάσει το θέμα, αλλά η Tesla επανήλθε λέγοντας ότι έγινε λάθος με την προσφορά, και της ζήτησε να τραβήξει ένα video που παρουσίαζε το πρόβλημα.

Η Gillmore κατέγραψε με το κινητό της το παρακάτω video και το έστειλε στην αμερικανική εταιρεία, η οποία απάντησε ότι μετά από τη θέαση του video από πολλούς τεχνικούς, εκείνοι απεφάνθησαν ότι «τα φρένα ακούγονται μια χαρά για ένα Tesla Model 3». Εκείνη όμως επέμενε, και η Tesla της πρότεινε να πάει το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία με γερανό, αν ανησυχεί τόσο.

Τέσσερις μέρες μετά, η Gillmore άρχισε να αγχώνεται, μιας και ο ήχος δυνάμωνε, κι έτσι επισκέφτηκε έναν τοπικό πωλητή της Tesla. Εκεί, ο μηχανικός αφαίρεσε τον πίσω αριστερό τροχό τροχό, και διαπίστωσε ότι έλειπε το τακάκι από τα φρένα - λέγοντας σε ένα νέο video που κατέγραψε η Gillmore πως όχι μόνο χρειάζεται νέα τακάκια, αλλά πιθανότατα και νέο δίσκο και δαγκάνα.

Βλέποντας το δεύτερο video, η Tesla πείστηκε να της κλείσει νωρίτερα ραντεβού, και όταν η Gillmore άφησε το Model 3 της, δεν είχε να της δώσει αυτοκίνητο αντικατάστασης - κι έτσι της προσέφερε μονάδες για το Uber. Μιας και μεσολαβούσαν οι γιορτές, η Tesla στις 27/12 την ενημέρωσε ότι περιμένει τα ανταλλακτικά, και ότι το αυτοκίνητό της θα ήταν έτοιμο την παραμονή της Πρωτοχρονιάς.

Αλλά αντί για τις 31/12, σύντομα η Tesla μετέθεσε την ημερομηνία παράδοσης του αυτοκινήτου για τις 7 Ιανουαρίου, και έπειτα για τις 14/1. Τότε η Gillmore έχασε πια την υπομονή της και ζήτησε από την Tesla να γυρίσει πίσω το αυτοκίνητο, και η απάντηση που έλαβε από την εταιρεία ήταν να της καλύψουν το κόστος. Εκείνη δέχθηκε, αλλά η Tesla μετέθεσε εκ νέου την ημερομηνία παράδοσης του αυτοκινήτου για τις 19/1.

«Έχασα κάμποσες μέρες από τη ζωή μου για να αντιμετωπίζω το σφάλμα τους και τα θέματά τους, οπότε το να μεταπηδήσω σε κάποια άλλη εταιρεία αυτοκινήτων μου φαίνεται πλέον μια πολύ καλή ιδέα» είπε, σκασμένη και με το δίκιο της, η Gillmore.

Αυτό ήταν άλλο ένα επεισόδιο μιας μακράς ιστορίας δυσαρέσκειας των πελατών της Tesla στις ΗΠΑ, πολλοί εκ των οποίων κατηγορούν την εταιρεία ότι δείχνει το κακό της πρόσωπο στους υπαλλήλους και στους πελάτες της, ότι δίνει προτεραιότητα στην παραγωγή νέων αυτοκινήτων αντί ανταλλακτικών κι έται αφήνει τους τελευταίους να περιμένουν για πολλές εβδομάδες για ένα απλό σέρβις.

 

www.carandmotor.gr

Policenet.gr © | 2024 Όροι Χρήσης.
developed by Pixelthis