Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Εικόνα
23:16 | 04/08/2021

Εκκίνηση κινητήρα. Απλή ή σύνθετη διαδικασία; Ένα λάθος μπορεί να καταλήξει σε σοβαρά προβλήματα κάτω από υψηλές ή αντίστοιχα χαμηλές θερμοκρασίες; Τι πρέπει να προσέξεις; 

Πρωταρχικό ρόλο σε όλες τις περιπτώσεις, ειδικά κάτω από ακραίες συνθήκες, παίζει η μπαταρία του αυτοκινήτου. Από την κατάστασή της εξαρτάται σε πολύ μεγάλο βαθμό η εύρυθμη λειτουργία όλων των ηλεκτρικών συστημάτων του αυτοκινήτου και μακροπρόθεσμα να δημιουργήσει σε βλάβη κάποιου από αυτά. Οι ειδικοί επισημαίνουν πως είναι καλό να ελέγχουμε την κατάσταση της μπαταρίας δύο φορές το χρόνο, προλαμβάνοντας μια ενδεχόμενη κατάσταση ακινητοποίησης.

Επίσης, κρίνεται σωστό, πριν από την εκκίνηση του μοτέρ, να αφήσουμε για ελάχιστα δευτερόλεπτα ανοιχτό τον διακόπτη, προκειμένου το ηλεκτρικό κύκλωμα να τροφοδοτήσει όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Με αυτόν τον τρόπο δίνουμε τον απαραίτητο χρόνο και στην αντλία καυσίμου να λειτουργήσει σωστά, ειδικά όταν πρόκειται για ένα όχημα που είναι ακινητοποιημένο για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Σε βάθος χρόνου προβλήματα στον κινητήρα προκαλεί και η χαμηλή στάθμη λιπαντικού. Πολλοί από εμάς αμελούμε τον τακτικό έλεγχο των λαδιών και έτσι, το μοτέρ δεν λειτουργεί με την ενδεδειγμένη ποσότητα, έως ότου η προειδοποιητική λυχνία, μας θορυβήσει για να προχωρήσουμε για συμπλήρωμα. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η μεγαλύτερη τριβή μεταξύ των κινούμενων μερών, φθείρει το εσωτερικό του κινητήρα και μειώνει μακροπρόθεσμα την απόδοσή του. 

Κλείνοντας, θα αναφερθούμε-ίσως-στην πιο κακιά συνήθεια των περισσότερων οδηγών. Δηλαδή, η συχνή οδήγηση με χαμηλή ποσότητα καυσίμου, γνωστή σε όλους και ως «ρεζέρβα». Αυτή η πρακτική έχει αρνητικά αποτελέσματα στην αντλία καυσίμου, αναγκάζοντάς την να μεταφέρει στο θάλαμο καύσης του κινητήρα όλα τα κατάλοιπα του ρεζερβουάρ ενώ παράλληλα δεν τραβάει και το καύσιμο που απαιτείται για τη λίπανσή της, με αποτέλεσμα να μειώνεται κατά πολύ η διάρκειά ζωής της.

Πηγή: carandmotor.gr

Policenet.gr © | 2024 Όροι Χρήσης.
developed by Pixelthis