Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Εικόνα
18:44 | 25/08/2015

Ο Αντισμήναρχος Στέφανος Κουρελιάς, είχε ανακληθεί στην υπηρεσία για περιπολίες εντοπισμού δασικών πυρκαγιών και κατά την διάρκεια αναγνώρισης σε πυρκαγιά μικρής έκτασης στα Βασιλικά, Αχλαδερή Πολυχνίτου, στην νότια Λέσβο. 

Στην προσπάθειά του να πετάξει χαμηλά, είτε για να δει καλύτερα το πεδίο είτε για να ρίξει επιβραδυντικό υγρό στην εστία, ο πιλότος δεν μπόρεσε να αποφύγει κορυφή δέντρου, με αποτέλεσμα να συντριβεί το αεροσκάφος και να χάσει την ζωή του!

Σύμφωνα με μια πηγή, το αεροσκάφος κατευθύνθηκε προς την περιοχή της πυρκαγιάς κινούμενο σε χαμηλό ύψος και αυτό είχε αποτέλεσμα να προσκρούσει σε δέντρο. 
Σύμφωνα με άλλη πηγή, το αεροσκάφος είχε κατεβεί χαμηλά για να ρίξει επιβραδυντικό υγρό στην εστία της φωτιάς και στην προσπάθειά του να σηκωθεί προσέκρουσε σε δέντρο...
****
Ο Αντισμήναρχος Στέφανος Κουρελιάς ήταν ένας εξαιρετικά έμπειρος χειριστής με πάνω από 4.500 ώρες πτήσης.
 
 

Γεννήθηκε στις 16 Δεκεμβρίου του 1961 στο Δομοκό Φθιώτιδος.

Το 1979 εισήλθε στην Σχολή Ικάρων και το 1983 αποφοίτησε επιτυχώς με το βαθμό του Ανθυποσμηναγού και την ειδικότητα του Ιπτάμενου.
Μετά την αποφοίτηση του, το 1983 τοποθετήθηκε στην 111 Πτέρυγα Μάχης στον Βόλο ως χειριστής μαχητικού Αεροσκάφους τύπου F-5.
Το 1985 τοποθετήθηκε στην 112 Πτέρυγα Μάχης στην Ελευσίνα ως χειριστής των Αεροσκαφών τύπου C-130.
Το 1994 αποφοίτησε επιτυχώς από την Σχολή Κατωτέρων Επιτελών Αεροπορίας.
Το 1995 του απονεμήθηκαν οι ηθικές αμοιβές του παρασήμου Χρυσού Σταυρού του Φοίνικα και του Μεταλλίου Στρατιωτικής Αξίας Γ' Τάξης.
Το 1998 αποστρατεύθηκε κατόπιν αιτήσεως του με το βαθμό του Επισμηναγού.

Κατά το διάστημα 1999-2002 εργάστηκε αρχικά ως συγκυβερνήτης κι έπειτα κυβερνήτης στις αεροπορικές εταιρείες Galaxy Airways, Cronus Airlines και Axon Airlines, κατά χρονική σειρά.

Τον Ιανουάριο του 2003 επανήλθε στις τάξεις της Πολεμικής Αεροπορίας ως μόνιμος εξ εφεδρείας Αξιωματικός με τον ίδιο βαθμό και τοποθετήθηκε στην 359 ΜΑΕΔΥ ως χειριστής των αεροσκαφών αεροπυρόσβεσης τύπου PZL M-18 και το καλοκαίρι του 2003 τοποθετήθηκε στο Κλιμάκιο Μυτιλήνης για αεροπυρόσβεση.

Στις 24 Αυγούστου 2003 προήχθη στον βαθμό του Αντισμηνάρχου χωρίς να προλάβει να ενημερωθεί για την προαγωγή του αφού την επομένη μέρα, στις 25 Αυγούστου, έχασε την ζωή του!

Ήταν έγγαμος και πατέρας δύο παιδιών, του Κωνσταντίνου και της Άννας-Μαρίας.

Η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Λέσβου προς τιμήν του, έστησε μνημείο στο Δάσος Αχλαδερής όπου έχασε τη ζωή του κατά την πτώση του αεροσκάφους του και κάθε χρόνο τελεί Επιμνημόσυνη Δέηση στην μνήμη του.

 
****

fryktoros.blogspot.gr

pasoipa.org.gr
http://peripatrhs.blogspot.gr
Policenet.gr © | 2024 Όροι Χρήσης.
developed by Pixelthis