Σύμφωνα με τους εργαζομένους στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο τα κρούσματα κλοπών μέσα στους συρμούς είναι πλέον ένα καθημερινό φαινόμενο.
Τουλάχιστον 40 κρούσματα την ημέρα καταγράφονται. Μάλιστα τα περισσότερα περιστατικά σημειώνονται μεταξύ Θησείου και Βικτώριας.
Πώς δρουν οι πορτοφολάδες
Οι πορτοφολάδες δρουν κατά ομάδες τεσσάρων ή πέντε ατόμων. Επιβιβάζονται σε ένα βαγόνι, εντοπίζουν το υποψήφιο θύμα τους, ένας το προσεγγίζει και με προσεκτικές κινήσεις αφαιρεί το πορτοφόλι, ενώ οι υπόλοιποι της παρέας στέκονται στις πόρτες του βαγονιού, ώστε να μη μπορεί ο οδηγός να τις κλείσει, και να καταφέρουν να διαφύγουν προτού ξεκινήσει ο συρμός. Οπως υποστηρίζουν οι εργαζόμενοι, ακόμη και αν η αστυνομία προβεί σε κάποια σύλληψη, λίγες ημέρες αργότερα «βλέπουμε τα ίδια ακριβώς άτομα να αναλαμβάνουν και πάλι δράση».
Μεταξύ Θησείου-Βικτώριας τα περισσότερα κρούσματα
Η πιο «επικίνδυνη» διαδρομή εντοπίζεται μεταξύ Θησείου και Βικτώριας, όπου σημειώνεται η πλειονότητα των περιστατικών. Κρούσματα παρατηρούνται και στις γραμμές 2 και 3 του μετρό, ωστόσο σε περιορισμένη έκταση, και αυτό γιατί, όπως τονίζουν στελέχη των ΣΤΑΣΥ, ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος (η γραμμή 1 του μετρό) κινείται κατά μήκος πιο εμπορικών περιοχών.
Μέτρα ασφαλείας
Οι εργαζόμενοι μάλιστα τονίζουν ότι, ακόμα και να «πιάσουν στα πράσα» τον δράστη, δεν υπάρχει κανένας στον οποίο να μπορούν να απευθυνθούν. «Εχουμε επανειλημμένως ζητήσει από τη διοίκηση να ενισχύσει τα μέτρα ασφαλείας στους σταθμούς, αλλά δεν έχουμε δει κάτι να γίνεται». . Η διοίκηση των ΣΤΑΣΥ έχει απευθυνθεί στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, το οποίο, από την πλευρά του, αδυνατεί να καλύψει το σύνολο των αναγκών της πόλης λόγω ελλείψεων σε ανθρώπινο δυναμικό.
iefimerida.gr