Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Εικόνα
08:29 | 03/03/2017

Τα… 28 λεπτά της διαδρομής προς τον θάνατο, τον γρίφο της επιλογής της οδού Χαριλάου Τρικούπη ως χώρο «δολοφονικής τελετουργίας», το ερώτημα αν είναι κάτοικος της περιοχής, το μυστήριο του «αθόρυβου» όπλου, το περιστατικό με εμπλοκή οδηγού ταξί που αποτέλεσε το κίνητρο της εκδικητικής εμμονής, είναι μερικές από τις βασικές αναζητήσεις των αξιωματικών του Τμήματος Δίωξης Εγκλημάτων κατά Ζωής προκειμένου να φθάσουν στα ίχνη του δράστη της δολοφονίας του οδηγού ταξί στην Κηφισιά.

Οι αρμόδιοι αστυνομικοί έχουν διαπιστώσει ότι οι δολοφονικές διαδρομές είναι «τοπικού» χαρακτήρα και επικεντρώνουν τις έρευνες στην περιοχή, η οποία ενδεχομένως αποτελεί και τόπο διαμονής του δράστη. Στην απόπειρα ανθρωποκτονίας του 32χρονου, ο δράστης επιβιβάστηκε από την Νέα Ερυθραία, ενώ στην δολοφονία του 52χρονου εκτιμάται ότι επιβιβάστηκε από το Ζηρίνειο.

Έφυγε στις 22:19 δολοφονήθηκε 22:47

Ο 52χρονος οδηγός ταξί, ήταν μέλος σε εταιρεία ΤΑΞΙ, με το όχημα να έχει εγκατεστημένο σύστημα εντοπισμού θέσης, και μέσα από το πρόγραμμα να υπάρχει η δυνατότητα αποτύπωσης του δρομολογίου που ακολούθησε την μοιραία νύχτα.

Ο άτυχος αυτοκινητιστής, όπως αποκάλυψε η τηλεόραση του Αντένα και η ιστοσελίδα bloko.gr,  ξεκίνησε από το σπίτι του, στη Νέα Ιωνία, στις 22:19 το βράδυ της Τετάρτης. Μέσω Πεύκης και Αμαρουσίου, βγήκε στη λεωφόρο Κηφισίας. Λίγο πιο πάνω από το ΚΑΤ, έστριψε δεξιά στο Ζηρίνειο, μετά από μία μικρή στάση, στη οδό Λεβίδου. Εκεί θεωρούν οι αστυνομικοί ότι πιθανότατα επιβίβασε τον δράστη. Μετά από 28 λεπτά από την αναχώρησή του από το σπίτι, στις 22:47, σταμάτησε στην οδό Κοκκιναρά, με το στίγμα του GPS να μεγαλώνει. Εκεί σταμάτησε και το… σήμα ζωής του άτυχου οδηγού ταξί.

Το όχημα, σύμφωνα με το στίγμα που έδινε, δεν φαίνεται να έχει κάνει στάση μεγάλης διάρκειας, αλλά πολλές και μικρές που μπορεί να αποδοθούν από ακινητοποιήσεις σε φανάρια ή στιγμιαίες για την επιβίβαση πελατών.

Από αυτή τη διαδρομή και τα επίμαχα σημεία εκτίμησης επιβίβασης, οι αστυνομικοί αναζητούν υλικό από κάμερες ασφαλείας ευελπιστώντας να εντοπίσουν τον δολοφόνο, πριν επιβιβαστεί στο ταξί. Αυτή η έρευνα εστιάζεται επίσης στα χρονικά σημεία που ακολούθησαν των επιθέσεων, με στόχο τον εντοπισμό του δράστη να κινείται πεζός κατά τη διαφυγή του.

«Επιδίωξη να σκοτώσει»

«Και την πρώτη φορά ήθελε να σκοτώσει. Δεν ήξερε τις δυνατότητες του όπλου που είχε μετασκευάσει. Ο 32χρονος σώθηκε επειδή τον πυροβόλησε εξ επαφής» αναφέρουν οι αξιωματικοί της Ασφάλειας, αναλύοντας την εκδικητική μανία που έχει επιδείξει ο δολοφόνος του 52χρονου οδηγού ταξί.

Οι αστυνομικοί αναφέρουν πως οι δυνατότητες του μετασκευασμένου όπλου με σιγαστήρα ή του τροποποιημένου αεροβόλου είναι περιορισμένες. Και στις δύο περιπτώσεις το όπλο ρίχνει βολίδες των 6,35 ΜΜ. Από το συγκεκριμένο όπλο εξαιτίας της μετασκευής, η ταχύτητα της βολίδας μειώνεται στο 50%, ενώ αν έχει σιγαστήρα πέφτει στο 30%. Έτσι εξηγούν οι αστυνομικοί το γεγονός ότι στην περίπτωση του 32χρονου οι σφαίρες δεν διαπέρασαν το κρανίο του, επειδή ο δράστης πυροβόλησε εξ επαφής πριν η βολίδα προλάβει να αναπτύξει την απαιτούμενη δολοφονική ταχύτητα, ενώ τον βρήκαν σε σκληρό οστό. Στην περίπτωση του 52χρονου ο δράστης τον έχει πυροβολήσει από απόσταση σχεδόν μισού μέτρου, στην βρεγματική χώρα, με αποτέλεσμα οι σφαίρες να τον πλήξουν θανατηφόρα. Δεν αποκλείουν στην πρώτη επίθεση το όπλο να μην είχε τροποποιηθεί κατάλληλα και αυτό να ολοκληρώθηκε πριν από την δεύτερη και δολοφονική επίθεση.  

Οι αστυνομικοί διαπιστώνουν ότι ο δράστης έχει τελικά πυροβολήσει τρεις φορές εναντίον του 52χρονου, καθώς μέσα στο όχημα βρέθηκαν δύο κάλυκες και μία βολίδα, η οποία ενδεχομένως προσέκρουσε σε κάποιο σταθερό αντικείμενο ή δεν είχε την δύναμη να πλήξει το θύμα. Εκτός οχήματος βρήκαν έναν ακόμη κάλυκα από το ίδιο όπλο. Αν και η ταυτοποίηση των βολίδων από τα δύο περιστατικά δεν έχει έρθει επίσημα από τα εγκληματολογικά εργαστήρια ή τουλάχιστον δεν μπορεί να γίνει με απόλυτη πιστότητα εξαιτίας της μετασκευής του όπλου και της αλλοίωσης των βολίδων, οι αστυνομικοί είναι κάτι παραπάνω από βέβαιοι ότι προέρχονται από το ίδιο όπλο.

Το κίνητρο της εμμονής       

Μεγάλο βάρος δίνουν αξιωματικοί που ασχολούνται με την υπόθεση στον εντοπισμό του κινήτρου της εκδικητικής εμμονής, ερευνώντας το παρελθόν των θυμάτων και περιστατικά που ενδεχομένως σχετίζονται με τον δράστη. Εξετάζουν αν οι επιθέσεις ήταν στοχευμένες προς τους συγκεκριμένους δύο οδηγούς, οι οποίοι ενδεχομένως πρωταγωνίστησαν σε ασήμαντα περιστατικά, που όμως θα μπορούσαν να αποτελέσουν αφορμή εκδίκησης για κάποιον με διαταραγμένη προσωπικότητα. Προς το παρόν δεν υπάρχει σύνδεση των δύο θυμάτων, θεωρούν ότι η επιλογή των ταξί ήταν τυχαία και ερευνούν επεισόδια, συμπλοκές και άλλα περιστατικά με εμπλοκή οδηγών ταξί που μπορεί να σχετίζεται ο δράστης. Εκτιμούν δηλαδή πως επικρατέστερη ίσως εκδοχή είναι ο δράστης να έχει εμμονή γενικά προς τους οδηγούς ταξί, με αφορμή ένα ασήμαντο περιστατικό που έχει προκαλέσει το δολοφονικό του μένος.

Ο 32χρονος που κατέθεσε εκ νέου στους αστυνομικούς της Ασφάλειας, είπε πως δεν γνώριζε το 52χρονο θύμα, ωστόσο και οι δύο κινούνταν στην περιοχή της Κηφισιάς εξυπηρετώντας πελάτες. Χαρακτηριστικό είναι πως και στον νεαρό οδηγό ταξί, ο δράστης είχε δώσει ως προορισμό την οδό Χαριλάου Τρικούπη στη συμβολή της με την οδό Μαυρομιχάλη, όπου δέχθηκε τους τρεις πυροβολισμούς από το «αθόρυβο» όπλο στο κεφάλι. 

thetoc.gr

Policenet.gr © | 2024 Όροι Χρήσης.
developed by Pixelthis