Με αφορμή τη Διαταγή που έστειλε η Διεύθυνση Αστυνομίας Θεσσαλονίκης προς όλες τις υφιστάμενες υπηρεσίες της, ενόψει της επικείμενης αναδιάρθρωσης του Π.Δ 7/2017 για την ίδρυση νέων και την κατάργηση - υποβάθμιση υφιστάμενων υπηρεσιών αυτής, προκειμένου το αστυνομικό προσωπικό που κατέχει το βαθμό μέχρι του Υπαστυνόμου (Ν.3686/2008) να υποβάλει εφόσον επιθυμεί, μέχρι την 08/05/2017 αίτηση έκτακτης μετάθεσης εντός της Διεύθυνσης, καθώς και τις δεκάδες ερωτήσεις-απορίες που δημιουργήθηκαν σε πολλούς συναδέλφους, σας γνωρίζουμε ότι:
1) Όλοι οι ανωτέρω αστυνομικοί που υπηρετούν-ανήκουν οργανικά σε οποιαδήποτε υπηρεσία της Διεύθυνσης Αστυνομίας πρέπει να υποβάλουν αίτηση έκτακτης μετάθεσης προκειμένου να δηλώσουν σε ποια υπηρεσία αυτής θέλουν να μετατεθούν (μέχρι τρεις επιθυμίες) καθώς αλλάζουν τόσο η ονομασία των Τμημάτων όσο και η εδαφική αρμοδιότητα αυτών. Ακόμα και αν κάποιος π.χ. υπηρετεί στο υπάρχων Α.Τ. Θέρμης και επιθυμεί να παραμείνει σε αυτό, σύμφωνα με την αναδιάρθρωση, πρέπει να υποβάλει αίτηση μετάθεσης. Όσοι συνάδελφοι δεν υποβάλουν αίτηση θα κατανεμηθούν σύμφωνα με τις κενές οργανικές θέσεις και την απόφαση του Συμβουλίου Μεταθέσεων της Διεύθυνσης. Από την παραπάνω υποχρέωση υποβολής αίτησης μετάθεσης εξαιρούνται εφόσον δεν επιθυμούν να μετατεθούν σε άλλη υπηρεσία, το προσωπικό που κατέχει οργανική θέση στο Επιτελείο της Διεύθυνσης, στην Υποδ/νση Μεταγωγών-Δικαστηρίων, στα Α.Τ. ΤΟΥΜΠΑΣ, Α.Τ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ και Τμήμα Τουριστικής Αστυνομίας.
2) Όσοι αστυνομικοί μετατεθούν έκτακτως δεν χάνουν το δικαίωμα για υποβολή αίτησης με τις τακτικές μεταθέσεις το δεύτερο δεκαήμερο του Ιουνίου προς άλλες υπηρεσίες της Γ.Α.Δ.Θ. εφόσον έχουν δύο χρόνια "εντός του αυτού τόπου" μετάθεσης. Δηλαδή δυο χρόνια εντός Γαδθ. Όσο αφορά τους Ειδικούς Φρουρούς τρέχει ήδη η προθεσμία για υποβολή αίτησης τακτικής μετάθεσης εντός της Διεύθυνσης μέχρι τις 15-05-2017.
ΧΑΛΚΙΔΗΣ Αναστάσιος
Αντιπρόσωπος ΠΟΑΣΥ
Μέλος ΑΣΠΑ