Μια πλήρως διαφορετική πόλη θα είναι η Αθήνα σε μερικά χρόνια, καθώς, οι επεκτάσεις του μετρό και η κατασκευή της νέας γραμμής αναμένεται να αλλάξουν ριζικά τον συγκοινωνιακό χάρτη της πρωτεύουσας.
Στον Κορυδαλλό ο «Μετροπόντικας»
Ο «Μετροπόντικας» Ιππόδαμος έφθασε σήμερα στον σταθμός Κορυδαλλός επεκτείνοντας ακόμη περισσότερο τη γραμμή «Αγία Μαρίνα-Δημοτικό Θέατρο», ενώ,
Η συγκεκριμένη γραμμή, μήκους 7,6 χλμ, έχει ήδη έξι σταθμούς, ενώ περισσότεροι από 800 εργαζόμενοι απασχολούνται σε «Αγία Βαρβάρα», «Κορυδαλλό», «Νίκαια», «Μανιάτικα», «Πειραιά» και «Δημοτικό Θέατρο».
Με την ολοκλήρωση της γραμμής αναμένεται η απόσταση που χωρίζει αυτές τις περιοχές από το κέντρο της Αθήνας να μειωθεί δραστικά, ενώ θα τεθεί σε λειτουργία το 2017.
Ο μετροπόντικας ξεκίνησε τη λειτουργία του στις 4 Σεπτεμβρίου 2013 από το Φρέαρ Εκκίνησης στην Αγία Βαρβάρα, στις 16 Ιουνίου 2014 έφθασε στον σταθμό Αγ. Βαρβάρα και σήμερα στο σταθμό «Κορυδαλλός» εντός χρονοδιαγράμματος. Η πορεία του θα συνεχιστεί προς τον Σταθμό «Νίκαια», στον οποίο αναμένεται να φτάσει το Μάιο 2015.
Μπαίνουν οι βάσεις και για τη Γραμμή 4
Παράλληλα, στη... γραμμή εκκίνησης είναι και η Γραμμή 4 του Μετρό, συνολικού μήκους 11,9 χιλιομέτρων, που θα ενώνει το Αλσος Βεΐκου, το Κολωνάκι και το Γουδί. Θα έχει 14 νέους σταθμούς, 13 σήραγγες και θα εξυπηρετεί 220.000 πολίτες, ενώ ο προϋπολογισμός του έργου θα ανέρχεται στα 1,25 δισ. ευρώ.
Το πρώτο τμήμα της γραμμής θα δημοπρατηθεί τον Δεκέμβριο, ενώ, σύμφωνα με πηγές της Αττικό Μετρό, τα έργα εκτός απροόπτου, μπορούν να ξεκινήσουν σε 8-12 μήνες, με στόχο να ολοκληρωθούν έως το 2022.
Οι σταθμοί της νέας γραμμής είναι οι: Αλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήρια, Λεωφόρος Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Νηαρ Ηστ, Ιλίσια, Ζωγράφου και Γουδή.
ΠΗΓΗ: iefimerida.gr