Η εικονιζόμενη Mercedes 240 D εκτίθεται στο μουσείο της γερμανικής φίρμας στη Στουτγάρδη, με από πολλά εκατομμύρια χιλιόμετρα που έκανε σαν ταξί στην πόλη της Θεσσαλονίκης.
H θρυλική πλέον Mercedes 240 D του Γρηγόρη Σαχινίδη ήταν σίγουρα ένα από τα αυτοκίνητα που ώθησαν εκατοντάδες ταξιτζήδες τις 10ετίες του '80 και του '90 να αγοράσουν ένα μοντέλο με σήμα το αστέρι για τις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις. Για τον ίδιο η 240 D ήταν το αυτοκίνητο που τον έγραψε τελικά στην ιστορία της Mercedes με χρυσά γράμματα, αλλά και των ταξί γενικότερα, συγκεντρώνοντας έναν πραγματικά απίστευτο αριθμό χιλιομέτρων στα χέρια του.
Με τη βοήθεια του αδερφού του που έμενε στη Γερμανία, ο Σαχινίδης αγόρασε και έφερε από εκεί ως μεταχειρισμένη τη 240 D (W115) το 1981. Το γερμανικό σεντάν, που κατασκευάστηκε το 1976 - την τελευταία χρονιά παραγωγής του- είχε ήδη γράψει σύμφωνα και με τις αναφορές τις εποχής, 220.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ του από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη, με τον Σαχινίδη να δαπανά το ποσό των 6.000 γερμανικών μάρκων για να το κάνει δικό του. Το γεγονός ότι ο αδερφός του όχι μόνο έμενε στη Γερμανία -όπως και ο ίδιος ως οικονομικός μετανάστης για 15 χρόνια- αλλά εργαζόταν στη Mercedes, μάλλον έπαιξε λογικά το ρόλο του στην εύρεση της καλοσυντηρημένης Mercedes.
Τα 220.000 χιλιόμετρα ακούγονται σχετικά πολλά, αλλά πραγματικά ωχριούσαν μπροστά σε εκείνα που συγκέντρωσε τελικά η 240 D με τον Σαχινίδη στο τιμόνι της, έπειτα από 23 χρόνια αδιάλειπτης επαγγελματικής χρήσης. Το νούμερο είναι μυθικό καθώς φτάνει στα 4,6 εκατομμύρια χιλιόμετρα και αυτός είναι και ο λόγος που η Mercedes, το έχει στο μουσείο της, ως το μοντέλο με το αστέρι στο καπό του με τα περισσότερα χιλιόμετρα από οποιοδήποτε άλλο. Είναι μάλιστα το δεύτερο αυτοκίνητο σε ολόκληρο τον κόσμο πίσω από το αυτοκίνητο με τα περισσότερα χιλιόμετρα στον πλανήτη, το Volvo P1800 του Irv Gordon.
Για να μένει διαρκώς σε κίνηση η επαγγελματική Mercedes, ο Σαχινίδης είχε τρεις διαφορετικούς κινητήρες τους οποίους και συντηρούσε με τον καθένα να γράφει σχεδόν 1,5 εκατ. χιλιόμετρα και τη 240 D να αλλάζει μεταξύ των τριών μοτέρ συνολικά 11 φορές.
Για να επιστρέψει η 240 D στα πάτρια εδάφη και μάλιστα με τιμές ο Σαχινίδης έστειλε στη Mercedes μια ευχαριστήρια επιστολή το καλοκαίρι του 2003, όταν αποφάσισε να την αποσύρει από την κυκλοφορία και να αγοράσει ένα καινούριο ταξί, το οποίο παρεμπιπτόντως δεν ήταν Mercedes. Σε αυτή την επιστολή ο Σαχινίδης εξέφραζε την ικανοποίηση του για την αξιοπιστία που επέδειξε το γερμανικό σεντάν στα χρόνια που λειτούργησε σαν ταξί, κάνοντας παράλληλα δεκάδες διαδρομές και σε γειτονικές χώρες, κυρίως στη Σερβία, στη Βουλγαρία και στην Τουρκία.
Η εν λόγω επιστολή έπεσε στα χέρια του Juergen Hubbert, μέλους τότε του δ.σ. της Mercedes, με μεγάλη επιρροή στα δρώμενα της εταιρείας. Ο Hubbert, μένοντας έκπληκτος από αυτό το μοναδικό κατόρθωμα, συντέλεσε τελικά στο να φτάσει στην Ελλάδα μια ομάδα ανθρώπων από το μουσείο των Γερμανών για να επιβεβαιώσουν το γεγονός. Έπειτα και κατόπιν πιέσεων ο Σαχινίδης υπέκυψε τελικά στο αίτημα για παραχώρηση της 240 D στο μουσείο, το οποίο και πραγματοποίησε ειδική τελετή το 2004 προς τιμή του Θεσσαλονικιού, με την Mercedes να του δίνει ως τιμητικό αντάλλαγμα μια ολοκαίνουρια τότε C200 CDI.