Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Εικόνα
18:12 | 08/05/2020

Βραδινή υπηρεσία στο τηλεφωνικό κέντρο της Άμεσης Δράσης.4η μέρα μετά την άρση της απαγόρευσης της κυκλοφορίας και όλος ο κόσμος είναι στα ” κάγκελα “.

Τα τηλέφωνα χτυπούν ασταμάτητα, 13 τηλεφωνητές στην καρδιά της Αττικής, στην καρδιά της ΕΛ.ΑΣ, στο γνωστό 100.

Οι αναμονές συνεχόμενες, οι εκφωνητές διαβιβάζουν δίχως τελειωμό και όλοι από κοινού, τηλεφωνητές εκφωνητές και φυσικά τα περιπολικά και οι μηχανές σε μια ατέλειωτη προσπάθεια να μπει μια σειρά.

Σειρά σε τι ακριβώς;

Να γίνει πιο συνειδητοποιημένος  ο Έλληνας πολίτης;… Μέσα σε όλα αυτά αναρωτιέμαι αν πρέπει επιτέλους να μπει ένα στοπ στην αλόγιστη χρήση της τηλεφωνικής γραμμής 100 από τους πολίτες. Τηλεφωνική γραμμή έκτακτης ανάγκης, υποτίθεται, όμως η έκτακτη ανάγκη μπαίνει σε δεύτερη, ίσως και τρίτη μοίρα… Πολίτες, δυστυχώς, χωρίς λογική, να καλούν για οποιαδήποτε απορία, οτιδήποτε σκέφτονται και απλά δεν μπαίνουν στον κόπο να το αναζητήσουν κάπου αλλού πλην του 100.

Μήπως πρέπει επιτέλους να δημιουργήσουμε ένα ηχογραφημένο μήνυμα για τους πολίτες που καλούν ασκόπως, καθημερινά, ώστε να ενημερώνονται για το ποιος ακριβώς είναι ο ρόλος του 100;

Θα ρωτήσει κάποιος ” Αν είναι επείγον θα περιμένει ο πολίτης να ακούσει το ηχογραφημένο μήνυμα; “. ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ. Τα επείγοντα περιστατικά να συνδέονται άμεσα στον τηλεφωνητή με το πάτημα ενός και μόνο κουμπιού. Πρέπει επιτέλους να ενημερωθεί ο πολίτης για την ορθή λειτουργία της τηλεφωνικής γραμμής 100.

Πρεπει όλοι ανεξαιρέτως πολίτες και συνάδελφοι να καταλάβουμε πόσο σημαντικό είναι όταν κάποιος έχει άμεση ανάγκη να μπορεί απευθείας να επικοινωνήσει για το πρόβλημά του.

Τόσα χρήματα δαπανήθηκαν το τελευταίο διάστημα για την ενημέρωση των πολιτών, ας δοθεί και ένα μικρό μερίδιο για το λόγο αυτό.

 Μηνουβγίδης Χρήστος

Αντιπρόσωπος Ε.ΑΣ.Υ. Α.

https://easya.gr/wp-content/uploads/2020/05/1234-382x470.jpg

Policenet.gr © | 2024 Όροι Χρήσης.
developed by Pixelthis