Tο Instagram ανακοίνωσε μια σειρά αλλαγών στις σελίδες των hashtag, με σκοπό να βρει τρόπους να τις κάνει πιο χρήσιμες για τους χρήστες. Το Instagram δοκιμάζει τρόπους για να δώσει μεγαλύτερη αξία στα hashtags, προσαρμόζοντας τον τρόπο με τον οποίο οι κορυφαίες αναρτήσεις κατατάσσονται στις σελίδες hashtag. Έτσι πλέον, πιο πρόσφατο και επίκαιρο περιεχόμενο θα εμφανίζεται στην ενότητα που επιμελείται τα κορυφαία hashtags.
Προηγουμένως, το πρόσφατο περιεχόμενο διαχωριζόταν σε δική του καρτέλα. Αυτό σήμαινε ότι η ενότητα «Κορυφαία» θα μπορούσε να περιλαμβάνει περιεχόμενο που είχε δημοσιευτεί πριν από εβδομάδες ή μήνες. Το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης καταργεί την καρτέλα «Πρόσφατα», καθώς οι χρήστες μπορούν πλέον να βρίσκουν νεότερο περιεχόμενο στην καρτέλα «Κορυφαία». Η καρτέλα «Reels» θα παραμείνει αμετάβλητη.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα του searchenginejournal.com, η εταιρεία ελπίζει ότι αυτές οι αλλαγές θα κάνουν τα hashtags πιο σημαντικά για τους χρήστες, κάτι που πιθανώς καθορίζεται από μια μετρήσιμη αύξηση στα επίπεδα εμπλοκής (το λεγόμενο engagement στη γλώσσα των social media).
Mελέτες δείχνουν ότι τα hashtags του Instagram δεν έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην εμπλοκή των χρηστών. Η αλλαγή του τρόπου κατάταξης των κορυφαίων αναρτήσεων θα οδηγήσει άραγε περισσότερους ανθρώπους να ασχοληθούν με το περιεχόμενο; Ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στον τρόπο με τον οποίο αλλάζουν οι σελίδες hashtag:
Το Instagram θα παρουσιάζει πιο πρόσφατο περιεχόμενο στις σελίδες Hashtag
Σε μια ανακοίνωση της ομάδας επικοινωνίας του Instagram, η εταιρεία εξηγεί τι αλλάζει και γιατί:
«Δοκιμάζουμε μερικά νέα πράγματα για να κάνουμε τα hashtags όσο το δυνατόν πιο πολύτιμα για τους ανθρώπους. Πριν από λίγες εβδομάδες, παρουσιάσαμε τους Προορισμούς που βοηθούν τους ανθρώπους να συνδέσουν περισσότερες πληροφορίες γύρω από κοινωνικούς σκοπούς και τώρα, θα δοκιμάσουμε κάτι νέο.
Για μια μικρή ομάδα, δοκιμάζουμε πιο πρόσφατο και επίκαιρο περιεχόμενο στις καρτέλες "Top" και "Reels" στα hashtags και καταργούμε την καρτέλα "Recent". Θέλουμε να δούμε αν αυτό βοηθάει τους ανθρώπους να συνδεθούν με πιο ενδιαφέρον και σχετικό περιεχόμενο στα hashtags, ενώ παράλληλα τους κρατάει σε ό,τι είναι επίκαιρο».
Το Instagram μοιράζεται ένα παράδειγμα για το πώς μοιάζουν οι νέες σελίδες hashtag.