Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Εικόνα
100a
08:13 | 29/05/2022

(Απόσπασμα από την εφημερίδα της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Αθηνών «Σύγχρονη Αστυνομία»)

22.10.2021 Σχεδόν πέντε μήνες έχουν περάσει από την αιματηρή καταδίωξη του Περάματος και η αστυνομία συνεχίζει να λειτουργεί στον αυτόματο πιλότο χωρίς καμία ουσιαστική αλλαγή. Υποτίθεται ότι από το περιβόητο πόρισμα ανώτατου αξιωματικού θα φώτιζε τις ελλείψεις και θα ξεκινούσαν οι τομές για την ουσιαστική αλλαγή στην αστυνομική περιπολία ;

Εκτός από κάποια νέα σεμινάρια και την εκ νέου εκπαίδευση του προσωπικού της Άμεσης Δράσης σε θέματα αυτοάμυνας και αυτοπροστασίας, δεν έχει δρομολογηθεί καμιά άλλη αλλαγή.

Οι συνάδελφοι συνεχίζουν να εκτελούν τα ίδια καθήκοντα χωρίς ουσιαστικό πλαίσιο κανόνων εμπλοκής παρά μόνο με την εμπειρία τους και το φιλότιμο τους.

εμινάριο γρήγορης οδήγησης οχημάτων που είναι αναγκαίο και πρέπει να έχουν περάσει όλοι οι αστυνομικοί της Άμεσης Δράσης που εκτελούν καθήκοντα οδηγού καθώς το όχημα είναι η προέκταση τους, το εργαλείο δουλειά τους και περνάνε πάνω από 170 ώρες το μήνα μέσα σ ̓αυτό είναι αντικείμενο προνομιούχου καθώς πάει ένα ή δύο άτομα τη φορά.

Οι εξαγγελίες του υπουργού για την αύξηση του αριθμού των νυχτερινών εποχούμενων περιπολιών σε 100 έπεσε σαν χάρτινος πύργος καθώς ζήτημα στο κέντρο των Αθηνών να περιπολούν οι μισοί σταθμοί τώρα. Υπάρχουν δήμοι εκτός του κλεινόν άστυ που περιπολεί ένα όχημα ανά τέσσερις δήμους

. Ακούσαμε για γαλλικά μοντέλα καταδίωξης και κάμερες που ακόμη αγνοούνται.

Που είναι το ξεκάθαρο μνημόνιο ενεργειών σε αυτές τις περιπτώσεις? Δεν εννοώ για φιλολογίες και εκπαιδευτικά βιβλιαράκια αλλά για τακτικές και κανόνες εμπλοκής. Ο αστυνομικός λειτουργεί εδώ και χρόνια και θα συνεχίζει από ότι φαίνεται με την υπηρεσιακή του εμπειρία και φιλότιμο.

Ούτε τις κάμερες φοβάται ούτε τα μνημόνια ενεργειών αντιθέτως τα επιζητεί για να αισθάνεται πιο ασφαλής και προστατευμένος. Ένα τρανό παράδειγμα από τα ανωτέρω, είναι νυχτερινή καταδίωξη σταθμού της Άμεσης Δράσης στην περιοχή του Παλαιού Φαλήρου με τρία άτομα εντός με όπλα, οι πιο κοντινοί σταθμοί ήταν ο ένας στα Πετράλωνα και ο έτερος στη Βουλιαγμένη και ο κανόνας εμπλοκής ανεπίσημα είναι ακολουθείς το όχημα μέχρι να του τελειώσει η βενζίνη.

Και αναρωτιέμαι, δεν εγείρονται σοβαρά ερωτήματα για την ασφάλεια των αστυνομικών και των πολιτών;

Που είναι η πληθώρα των περιπολικών που ευαγγελίζονταν σε κανάλια η πολιτική ηγεσία και από την πρώτη στιγμή οι Ενώσεις και οι αστυνομικοί ξέραμε ότι όλα είναι εφήμερα και προσχηματικά.

Η Α υποδιεύθυνση της Άμεσης Δράσης αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζει τεράστιο πρόβλημα προσωπικού και ειδικότερα μετά τις τακτικές μεταθέσεις τα πράγματα θα γίνουν εφιαλτικά. Ωραίες και καλές είναι οι επιχειρήσεις στην Ομόνοια προς τέρψιν του φιλοθεάμονος κοινού και αύξηση των νούμερων στα κουτάκια αλλά το 100 μαζί με τα ΑΤ είναι ο πυρήνας της ΕΛ.ΑΣ. και η επαφή με τον πολίτη είναι άμεση και η κριτική αμείλικτη.

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ στηρίξτε τον Αμεσοδρασίτη που έβαλε πλάτη σε εποχές καραντίνας, με COVID, με κακοκαιρία (χιονοπτώσεις, βροχές), με πυρκαγιές και το έκανε και θα συνεχίσει να το κάνει με περηφάνια και αυταπάρνηση.Ζητάμε
1)προσωπικό 2)κάμερες 3)εκπαιδεύσεις 4)κανόνες εμπλοκής. Ας μην πεθάνουμε με την ελπίδα……

Του Μιχάλακα Παναγιώτη, Αντιπροσώπου Ε.ΑΣ.Υ.Α.

 

Policenet.gr © | 2024 Όροι Χρήσης.
developed by Pixelthis