Δόγμα «εξωστρέφειας» σε σχέση με τον επικοινωνιακό χειρισμό των αστυνομικών δράσεων εφαρμόζει ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.
Ο ίδιος αλλά και το αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ. προχωρούν επικοινωνιακά ένα βήμα παρακάτω, αντιλαμβανόμενοι την αναγκαιότητα χρήσης των νέων τεχνολογιών για την προβολή των ενεργειών τους.
Η πρώτη αλλαγή που παρατηρήθηκε ήταν η πιο συχνή δημοσίευση φωτογραφιών αλλά και βίντεο από τις δράσεις της ΕΛ.ΑΣ. στα επίσημα δελτία τύπου. Μάλιστα, εντύπωση προκαλεί η δημιουργία βίντεο, τα οποία σε σχέση με το παρελθόν είναι καλύτερα σκηνοθετημένα, πιο καλά μονταρισμένα και πιο πλούσια. Ένα από αυτά τα βίντεο γυρίστηκε, για παράδειγμα, στην έφοδο των ΕΚΑΜ στο κτίριο των διακινητών ναρκωτικών στο κέντρο της Αθήνας.
[custom:google-ads]
«Δουλειά» από το αρμόδιο γραφείο του Αρχηγείου γίνεται και στο Facebook, με την επίσημη ιστοσελίδα της ΕΛ.ΑΣ. να έχει σήμερα 131.605 ακολούθους και στο Twitter 139.000 ακολούθους. Η Αστυνομία διατηρεί και κανάλι στο Youtube με 11.000 ακολούθους. Τις περισσότερες προβολές από τα βίντεο που έχουν αναρτηθεί έχει το τρέιλερ της Τροχαίας για την οδική ασφάλεια, με αφορμή τις τελευταίες γιορτές του Πάσχα. Το συγκεκριμένο βίντεο συγκέντρωσε 103.000 views.
Το δεύτερο βήμα ήταν η ενεργοποίηση των προφίλ του υπουργού στα social media. Ο Χρυσοχοΐδης αποφάσισε να αξιοποιήσει εντονότερα τα προφίλ του στο Twitter και στο Facebook, στα οποία ανεβάζει σύντομα μηνύματα αλλά και μικρά βίντεο από τις επιχειρήσεις της Αστυνομίας που θεωρεί εκείνος ότι μπορούν να ενισχύσουν το προφίλ του. Τελευταίο παράδειγμα το μήνυμά του στο Twitter και στο Facebook αλλά και το βίντεο που ανέβασε για τις δράσεις της Τροχαίας για τις κόντρες με μηχανάκια στο Λυκαβηττό.