Με νέο προηγμένο εξοπλισμό ασφάλειας προμηθεύονται πλέον οι αστυνομικοί της ισπανικής Τροχαίας με στόχο την καλύτερη προστασία τους σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος την ώρα του καθήκοντος.
Υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας θα απολαμβάνουν πλέον οι μοτοσυκλετιστές της Τροχαίας της Ισπανίας έπειτα και από την ολοκλήρωση του σχετικού διαγωνισμού για την προμήθεια των δίτροχων αστυνομικών με γιλέκα που φέρουν αερόσακο.
Διαβάστε επίσης
Συγκεκριμένα, η εταιρεία που κέρδισε τον διαγωνισμό της Τροχαίας της μεσογειακής χώρας είναι η ισπανική Fabrica Espanola de Confecciones SA (FECSA), η οποία εξειδικεύεται στον σχεδιασμό και την κατασκευή εξοπλισμού για τον στρατό και λοιπά σώματα ασφαλείας εδώ και περισσότερες από οχτώ δεκαετίες.
Η FECSA σχεδίασε και εξέλιξε για την ισπανική τροχαία ένα γιλέκο με αερόσακο, το οποίο πληροί όλες τις σχετικές προδιαγραφές και θα διατεθεί σε περισσότερα από 4.500 αντίτυπα για να καλύψει τις ανάγκες της ισπανικής Τροχαίας.
Το τεχνικό γιλέκο το οποίο φέρει και τις απαραίτητες ανακλαστικές επιφάνειες, τοποθετείται πάνω από τη στολή και τον προστατευτικό εξοπλισμό ασφάλειας που χρησιμοποιούν ήδη οι αναβάτες αστυνομικοί και τον συμπληρώνει.
Ο έλεγχος του αερόσακου που φέρει το γιλέκο όπως και η ενεργοποίησή του σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος γίνεται ηλεκτρονικά και αυτό καταργεί την ανάγκη για φυσική σύνθεση του αερόσακου μέσω καλωδίου με τη μοτοσυκλέτα.
Συγκεκριμένα το γιλέκο φέρει ηλεκτρονική μονάδα η οποία καταγράφει και αναλύει τις δυνάμεις που ασκούνται όταν η μοτοσυκλέτα κινείται χωρίς να χρειάζεται υποβοήθηση από κάποιο άλλο ηλεκτρονικό σύστημα για τη λειτουργία του.
Αν το σύστημα εντοπίσει τιμές που υποδεικνύουν κίνδυνο πτώσης ή σύγκρουσης, τότε ενεργοποιεί της συσκευή που φουσκώνει τον αερόσακο του γιλέκου μέσα σε λίγα κλάσματα του δευτερολέπτου και προτού ο αναβάτης έρθει σε επαφή με το οδόστρωμα ή άλλο όχημα (ή αντικείμενο).
Η ισπανικές αρχές προχώρησαν στην προμήθεια των γιλέκων με αερόσακο για να αναβαθμίσουν την προστασία και τέτοιο εξοπλισμό θα έπρεπε να φέρουν και οι αναβάτες αστυνομικοί της ΕΛΑΣ. Σχετικές έρευνες δείχνουν ότι η πιθανότητα τραυματισμού της σπονδυλικής στήλης ενός αναβάτη μειώνεται από το 27% στο 14% όταν χρησιμοποιείται και γιλέκο αερόσακος ως μέρος του προστατευτικού εξοπλισμού.
Πηγή: carandmotor.gr