Τρεις υπήκοοι Πακιστάν συμμετείχαν σε σχέδιο διεθνούς κυκλώματος διακινητών που προωθούσε στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Αθήνα παράνομα μετανάστες. Ένα σχέδιο που για να ξεφύγουν από τους ελέγχους της Αστυνομίας είχαν εντάξει σε αυτό, την μεταφορά μεταναστών συνδυαστικά με αμαξοστοιχίες τρένων, λεωφορεία υπεραστικών γραμμών ΚΤΕΛ και βέβαια αυτοκίνητα του στόλου τους.
Στην τελευταία τους «δουλειά» παρέλαβαν τρείς μετανάστες υπηκόους Νεπάλ από την ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης με ΙΧ τα ξημερώματα της 21ης Σεπτεμβρίου προκειμένου να τους μεταφέρουν στο Σιδηροδρομικό Σταθμό Πλατέως και από εκεί τρίτος διακινητής εντός της αμαξοστοιχίας τους παρέλαβε προκειμένου να τους οδηγήσει στην Κατερίνη όπου θα χρησιμοποιούσαν λεωφορείο του ΚΤΕΛ ώστε να μεταβούν στην Αθήνα και να παραληφθούν από άλλα μέλη του κυκλώματος.
Διαβάστε επίσης
Οι διακινητές όμως λογάριαζαν χωρίς τον ξενοδόχο. Αστυνομικοί της ειδικής ομάδας της Υπηρεσίας Διαχείρισης Μετανάστευσης Ημαθίας που είχαν σχετική πληροφόρηση, ακολούθησαν το όχημα και τους δύο διακινητές έως το Σ.Σ. Πλατέως όπου επιβίβασαν τους παράνομους μετανάστες στην αμαξοστοιχία. Παράλληλα όμως άλλοι αστυνομικοί της ίδιας ειδικής ομάδας, βρισκόταν ήδη μέσα στην αμαξοστοιχία και συνέλαβαν τον άλλο διακινητή και τους τρείς διακινούμενους.
Οι παράνομοι μετανάστες από το μακρινό Νεπάλ θα έδιναν 7.000 € ο καθένας για το ταξίδι έως την Αθήνα.
Παρόλο που ο Έβρος φαίνεται πως ταλαιπωρεί τα κυκλώματα καθώς δεν μπορούν εύκολα να φτάσουν στον Έβρο και να παραλάβουν τους παράνομους μετανάστες, έχουν αλλάξει δρομολόγια και μεταφέρουν αεροπορικώς από τις χώρες καταγωγής των μεταναστών σε Ρουμανία και Σερβία αυτούς και από εκεί τους οδηγούν εύκολα στην ελληνοσκοπιανή μεθόριο, όπου τους παραλαμβάνουν μέλη του κυκλώματος που δρουν στην Ελλάδα.
Χαρακτηριστικό αυτών των δρομολογίων είναι πως ενώ φτάνουν στις χώρες των Βαλκανίων αεροπορικώς δεν επιλέγουν μετά την κεντρική Ευρώπη αλλά επιμένουν στον προορισμό της Αθήνας ώστε να πληρωθούν εξ ολοκλήρου τα κυκλώματα για τον κάθε μετανάστη.