Κανείς δεν κατάλαβε αν το λάθος ήταν... λάθος ή έγινε επίτηδες, αλλά πάντως, το ΗΒΟ κατάφερε να κάνει την καλύτερη viral διαφήμιση τόσο του Game of Thrones, όσο και του Starbucks, "ξεχνώντας" ένα κυπελλάκι του γνωστού καφέ στο πλατώ την ώρα των γυρισμάτων...
Το τελευταίο 24ωρο στο internet έχει γίνει βέβαια χαμός με αφορμή την επική αυτή γκάφα της παραγωγής του Game of Thrones.
Το διάσημο πλέον ποτήρι από τα Starbucks, το οποία είχε προφανώς ξεχαστεί στο πλατό, με αποτέλεσμα να εμφανιστεί σε μια σκηνή του τέταρτου επεισοδίου της όγδοης και τελικής σεζόν του GoT, που προβλήθηκε την περασμένη Κυριακή είναι πιο viral και από τα σπόιλερ της σειράς.
Η παρουσία ενός τέτοιου αντικειμένου στο μυθικό σύμπαν του Tζ. Ρ.Ρ. Μάρτιν έγινε αμέσως αντιληπτή από τους αετομάτηδες φαν της σειράς. Το ποτήρι με το χαρακτηριστικό logo ξεχώριζε σαν τη μύγα μέσα στο γάλα, ανάμεσα στο «μεσαιωνικό» ντεκόρ της σειράς και σε χαρακτήρες όπως η Ντενέρις Ταργκάριεν και ο Τζον Σνόου.
Το αποτέλεσμα αυτής της γκάφας του HBO ήταν ένας «χείμαρρος» από memes, κοροϊδευτικά σχόλια και θεωρίες συνωμοσίας σχετικά με το περίφημο ποτήρι. Πώς είναι δυνατόν σε μια σειρά, όπου ο Μπραν δεν κουνιέται ούτε καν στα διαλείμματα των γυρισμάτων για να μην αλλάξουν θέση οι γούνες του στο αναπηρικό καροτσάκι, να συμβεί ένα τέτοιο λάθος;
[custom:google-ads]
«Ισως υπολόγιζαν ότι ο φωτισμός θα ήταν το ίδιο κακός με το τελευταίο επεισόδιο και κανείς δεν θα το έπαιρνε είδηση», έγραψε ένας χρήστης στο Twitter, αναφερόμενος στη μαυρίλα της Μάχης του Γουίντερφελ που δυσαρέστησε πολλούς τηλεθεατές.
Το ΗΒΟ αναγκάστηκε τελικά να εκδώσει μια επίσημη δήλωση, αναγνωρίζοντας το λάθος του με έναν τρόπο που δείχνει αν μη τι άλλο ότι οι υπεύθυνοι έχουν χιούμορ: «Ο λάτε που εμφανίστηκε στο τελευταίο επεισόδιο ήταν λάθος. Η Ντενέρις είχε παραγγείλει τσάι βοτάνων», έγραψε το HBO στην επική του απάντηση.
Την ίδια χιουμοριστική διάθεση είχε και η Μπερναντέτ Κόλφιλντ, executive producer της σειράς, σε μια συνέντευξή της μετά την προβολή του επεισοδίου, κατά την οποία ζήτησε συγγνώμη από τους τηλεθεατές: «Το Γουέστερος είναι το πρώτο μέρος που απέκτησε Starbucks δεν το ξέρουν πολλοι αυτό», είπε γελώντας και συμπλήρωσε: «Αν αυτό είναι το χειρότερο πρόβλημα που μπορεί να βρει κανείς στο επεισόδιο, τα πάμε πολύ καλά».
Ο μεγαλύτερος κερδισμένος από αυτήν την «γκάφα» είναι φυσικά η ίδια η Starbucks, που εξασφάλισε χωρις να δώσει δεκάρα την καλύτερη διαφήμιση σε εκατομμύρια πιστούς ακολούθους της σειράς ανά τον κόσμο.
Πηγή: cnn.gr