Παρά τις συνεχιζόμενες προκλήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως η πανδημία, η έλλειψη ηλεκτρονικών εξαρτημάτων και τα προβλήματα logistics, η Dacia σημείωσε άνοδο πουλώντας 573.800 οχήματα το 2022, σημειώνοντας αύξηση 6,8% σε σύγκριση με το 2021.
Η μάρκα έφτασε, επίσης, σε ένα σημαντικό ορόσημο το 2022, καθώς έχει πουλήσει 8 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως, από το 2004.Πέρσι, η Dacia πέτυχε 7,6% μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη στις πωλήσεις επιβατικών οχημάτων σε πελάτες λιανικής, ενισχύοντας τη θέση της για δεύτερη συνεχή χρονιά (έχοντας κατακτήσει μερίδιο 6,2% το 2021).
Διαβάστε επίσης
Η μάρκα , τέλος, κέρδισε έδαφος στην Ευρώπη, με τους όγκους πωλήσεων των επιβατικών να εμφανίζονται κατά 15,4% αυξημένοι, παρά τη συρρίκνωση της αγοράς κατά 4%.
Στην Ελλάδα, η Dacia πέτυχε αύξηση πωλήσεων της τάξης του 39,7% σε σχέση με το 2021, ενώ το μερίδιό της αυξήθηκε από το 2,3% το 2021, στο 3% τη χρονιά που μας πέρασε. Αξίζει να σημειωθεί ότι το μερίδιο λιανικής της Dacia στην ελληνική αγορά αυξήθηκε από το 3,1% (2021) στο 4,4% (2022).