Ο Σμηναγός Δημήτριος Στοϊλίδης Σκοτώθηκε στις 23 Ιουλίου του 2007, στην επαρχιακή οδό Στείρων-Παλαιοποτάμου στη Νότια Εύβοια, σε αεροσκάφος CL-415 υπ’ αριθμ 2055, με ημερομηνία κατασκευής το 2001 στο οποίο επέβαινε ως κυβερνήτης μαζί με τον Υποσμηναγό (Ι) Χατζούδη Ιωάννη κατά τη διάρκεια διατεταγμένης πτήσεως.
Είχε 1.415 ώρες πτήσης, εκ των οποίων οι 970 ώρες στα αεροσκάφη CL-415
Οι δυο τους ήταν πλήρωμα σε ένα από τα τέσσερα αεροσκάφη της 383 Μοίρας Αεροπυρόσβεσης που, από τη βάση τους, την 113 Πτέρυγα Μάχης στη Θεσσαλονίκη, είχαν μετασταθμεύσει τις μέρες αυτές στην 112 Πτέρυγα Μάχης στην Ελευσίνα.
Κατά πληροφορίες, το Canadair πραγματοποίησε χαμηλή πτήση, έκανε τη ρίψη νερού και στη συνέχεια ο πιλότος προσπάθησε να του δώσει ύψος, όμως το αεροσκάφος έπεσε πάνω σε ορεινό όγκο, με αποτέλεσμα να συντριβεί.
Ο κυβερνήτης, ο 34χρονος σμηναγός Δημήτρης Στοϊλίδης, ήταν συνάδελφος με τη σύζυγό του, αξιωματικό της Πολεμικής Αεροπορίας με ειδικότητα ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας, πατέρας δύο αγοριών
Εισήλθε στη 72η Σειρά της Σχολή Ικάρων στις 8 Σεπτεμβρίου του 1997 και αποφοίτησε το 2001 όπου και αναδείχθηκε στους τέσσερις πρώτους.
Μετά την αποφοίτησή του πήγε στην Τανάγρα όπου υπηρέτησε σε μοίρα πολεμικών αεροσκαφών Mirage 2000. Τον Σεπτέμβριου του 2005 τοποθετήθε σε μοίρα αεροσκαφών Canadair CL-415, με αποστολή αεροπυρόσβεσης.
Σκοτώθηκε στις 23 Ιουλίου του 2007, στην επαρχιακή οδό Στείρων-Παλαιοποτάμου στη Νότια Εύβοια, σε αεροσκάφος CL-415 υπ’ αριθμ 2055, με ημερομηνία κατασκευής το 2001 στο οποίο επέβαινε μαζί με τον Σμηναγό (Ι) Δημήτρη Στοϊλίδη, κατά τη διάρκεια διατεταγμένης πτήσεως. Είχε 784 ώρες πτήσεως, εκ των οποίων οι 146 σε CL-415.
Τραγική ειρωνεία αποτελεί το γεγονός πως ο υποσμηναγός Ιωάννης Χατζούδης είχε σωθεί από πτώση Mirage-2000. Τον Νοέμβριο του 2003, ο Γιάννης Χατζούδης, μαζί με συνάδελφό του, εγκατέλειψαν την τελευταία στιγμή ένα Mirage-2000 που κατέπεσε λόγω βλάβης στη θάλασσα, δυτικά της Χίου. Οι δύο πιλότοι έμειναν για μία ώρα στη θάλασσα μέχρι να τους εντοπίσει ελικόπτερο και να σωθούν.