Παρόλο που το 2023 φαίνεται ότι θα είναι ακόμη ένα έτος προκλήσεων, με τα προβλήματα της αυτοκίνησης να συνεχίζουν, η Volvo αισιοδοξεί ότι οι ελλείψεις στον εφοδιασμό από την Κίνα που σχετίζονται με τον COVID έχουν παρέλθει και προσδοκά σταθερή βελτίωση στον εφοδιασμό με ημιαγωγούς.
Παράλληλα, η σουηδική εταιρεία αισιοδοξεί ότι η τιμή του λιθίου θα αρχίσει να μειώνεται προς το τέλος του έτους, όπως εκτιμούν και πολλές από τις ανεξάρτητες εκθέσεις που δημοσιεύτηκαν πρόσφατα. Ανακοίνωσε μάλιστα, ότι για να ανταποκριθεί στα αυξημένα κόστη, η εταιρεία ανέπτυξε ένα αποτελεσματικό σχέδιο εξοικονόμησης και βελτιστοποίησης κόστους σε όλο το εύρος του οργανισμού. Το πλάνο στοχεύει στην υλοποίηση των στρατηγικών φιλοδοξιών με καλύτερη εκμετάλλευση και βελτιστοποίηση των πόρων.
Διαβάστε επίσης
Για τα επόμενα βήματά της, η Volvo θα παρουσιάσει ένα νέο, μικρό, αμιγώς ηλεκτρικό SUV στη διάρκεια του έτους, ενώ θα ξεκινήσει την παραγωγή του Volvo EX90. Αυτόν τον χρόνο, η εταιρεία θα μετασχηματίσει επίσης την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, από μία παραδοσιακή αγορά χονδρικής σε αγορά που απευθύνεται απευθείας στον πελάτη, προσφέροντας μία απρόσκοπτη καταναλωτική εμπειρία και εθνική τιμολόγηση. Η NOVO Energy, κοινοπραξία με τη Northvolt, θα κάνει ένα αποφασιστικό βήμα για την ανάπτυξη βιώσιμων μπαταριών, με την έναρξη κατασκευής ενός από τα μεγαλύτερα εργοστάσια μπαταριών στην Ευρώπη, στο Γκέτεμποργκ.
Η προσδοκία της εταιρείας είναι μία σταθερή διψήφια αύξηση στις λιανικές πωλήσεις, με την προϋπόθεση ότι δεν θα υπάρξουν απροσδόκητες διαταραχές στην αλυσίδα εφοδιασμού. Η εταιρεία προτίθεται να συνεχίσει να αυξάνει τους όγκους για τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητά της το 2023, ανεβάζοντας το μερίδιό τους ψηλότερα από το 11% του τελευταίου έτους.