Η Πολιτειακή Αστυνομία του Μίσιγκαν δημοσίευσε τα προκαταρκτικά αποτελέσματα από την ετήσια Αξιολόγηση Αστυνομικών Οχημάτων, που πραγματοποιήθηκε στις 16-18 Σεπτεμβρίου, και θα ακολουθήσει λεπτομερέστερη ανάλυση σε πλήρη έκθεση αργότερα. Οι δοκιμές για τα οχήματα καταδίωξης του 2024 - όλα τα περιπολικά ή τα SUV, συμπεριλαμβανομένων δύο ηλεκτρικών μοντέλων με μπαταρία, το Chevrolet Blazer EV AWD και το Ford Mustang Mach-E - ολοκληρώθηκαν.
Τα αρχικά αποτελέσματα μοιράζονται τους χρόνους - ταχύτητες επιτάχυνσης και τα δεδομένα πέδησης για κάθε όχημα.
Η MSP δοκίμασε πέντε οχήματα από τη Chevrolet:
· Chevrolet Tahoe 5.3L RWD
· Chevrolet Tahoe 5.3L 4WD
· Chevrolet Silverado Z7X 4WD
· Chevrolet Silverado Z71 4WD
· Chevrolet Blazer EV AWD
Μεταξύ των οχημάτων Chevrolet που δοκιμάστηκαν, το Chevrolet Blazer EV AWD παρήγαγε τους ταχύτερους χρόνους 0-60 mph, φτάνοντας τα 60 mph σε μόλις 5,17 δευτερόλεπτα. Έφτασε επίσης τα 100 mph σε 11,08 δευτερόλεπτα, το ταχύτερο μεταξύ των ομοίων του της ίδιας εταιρείας.
Άλλα αποτελέσματα από τα οχήματα Chevrolet στις δοκιμές 0-to-60 ήταν τα Chevrolet Tahoe 5.3L RWD (7.69 δευτερόλεπτα), Chevrolet Tahoe 5.3L 4WD (7.94), Chevrolet Silverado Z7X 4WD (7.24) και Chevrolet Silverado Z7 (1).
Αν και το Blazer EV AWD αποδείχθηκε το ταχύτερο εκτός γραμμής, στο άλλο άκρο του φάσματος ήταν το Chevrolet Tahoe 5.3L RWD που ήταν το καλύτερο Chevrolet στο φρενάρισμα, το οποίο μετριέται στην προβλεπόμενη απόσταση ακινητοποίησης από τα 60 mph. Σταμάτησε το συντομότερο, 130,4 πόδια.
Άλλα αποτελέσματα των οχημάτων Chevrolet στις αξιολογήσεις πέδησης ήταν τα Chevrolet Tahoe 5.3L 4WD (132 πόδια), Chevrolet Silverado Z7X 4WD (144,2 πόδια), Chevrolet Silverado Z71 4WD (144,9 πόδια) και Chevrolet AWD Blazer (135 πόδια).
Το MSP εξέτασε δύο οχήματα από την Dodge:
· Dodge Durango 5,7L AWD
· Dodge Durango 3,6L AWD
Δεν ήταν έκπληξη το γεγονός ότι μεταξύ των δύο μοντέλων Dodge Durango, τα μεγαλύτερα (5,7 L) σημείωσαν χρόνο 6,67 δευτερολέπτων. Το Dodge Durango που τροφοδοτείται από το μικρότερο 3,6L έφτασε τα 60 mph σε 8,35 δευτερόλεπτα.
Στη δοκιμή πέδησης, και τα δύο σταμάτησαν σχεδόν στην ίδια απόσταση - 136,1 πόδια για το Dodge Durango 5,7L AWD και 137,3 για το Dodge Durango 3,6L AWD.
Η MSP δοκίμασε πέντε οχήματα της Ford:
· Ford Police Interceptor Utility 3.0L EcoBoost AWD
· Ford Police Interceptor Utility 3.3L Hybrid AWD
· Ford Police Interceptor Utility 3.3L AWD
· Ford F150 Police Responder 3.5L EcoBoost 4WD
· Ford Mustang Mach-E AWD
Εντός της σειράς Ford, η Ford Mustang Mach-E AWD πέτυχε τους ταχύτερους χρόνους 0-60 mph με μόλις 4,07 δευτερόλεπτα και έφτασε τα 100 mph σε μόλις 10,87 δευτερόλεπτα.
Οι χρόνοι για τα άλλα Ford, στη δοκιμή 0-60 mph, περιελάμβαναν το Ford Police Interceptor Utility 3.0L EcoBoost AWD (5,81 δευτερόλεπτα), το Ford Police Interceptor Utility 3.3L Hybrid AWD (6.99), το Ford Police Interceptor Utility 3.3L AWD (7.64) και Ford F150 Police Responder 3.5L EcoBoost 4WD (5.69).
Στις δοκιμές πέδησης, οι χρόνοι για τα αποτελέσματα των Ford ήταν: Ford Police Interceptor Utility 3.0L EcoBoost AWD (129,4 πόδια), Ford Police Interceptor Utility 3.3L Hybrid AWD (131,7), Ford Police Interceptor Utility 3,3L AWD (131). F150 Police Responder 3.5L EcoBoost 4WD (159.65) και Ford Mustang Mach-E AWD (129.6).
Σύμφωνα με τα δεδομένα MSP όλων των οχημάτων που δοκιμάστηκαν, η Ford Mustang Mach-E AWD είχε τα ταχύτερα 0-60 mph, ακολουθούμενη από το Chevrolet Blazer EV AWD και μετά το Ford F150 Police Responder 3.5L EcoBoost 4WD.
Στη δοκιμή πέδησης, το Ford F150 Police Responder 3.5L EcoBoost 4WD έδωσε τη συντομότερη απόσταση ακινητοποίησης 60-προς-0, με το Ford Mustang Mach-E AWD να βρίσκεται κοντά στο δεύτερο. Το Chevrolet Tahoe 5.3L RWD είχε την τρίτη μικρότερη απόσταση ακινητοποίησης.