Η αυθεντική προεδρική λιμουζίνα διαθέτει σύστημα οξυγόνου για τους επιβάτες και βελτιωμένο V8 κινητήρα βενζίνης, με τον ολικό χιλιομετρητή να αναφέρει κάτι παραπάνω από 1.000 χλμ.
Οι επιβλητικές Cadillac που προστατεύουν τον πρόεδρο των Η.Π.Α. και τους στενότερους συνεργάτες και μέλη της οικογένειάς του, αποτελούν μοναδικό θέαμα των αμερικάνικων προεδρικών αυτοκινητοπομπών.
Διαβάστε επίσης
Ως γνωστόν, η κορυφαία του είδους έχει το παρατσούκλι «The Beast» και φέρει περήφανα τον λογότυπο της Cadillac στο καπό, προστατεύοντας παράλληλα με τα καλύτερα μέσα τον πλανητάρχη.
Η πρώτη θωρακισμένη προεδρική λιμουζίνα έκανε την εμφάνισή της στις Η.Π.Α. λίγο πριν την έναρξη του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Εκείνη την εποχή, την δεκαετία του 1930, ο κόσμος άρχισε να προετοιμάζεται για την επικείμενη απειλή μιας μεγάλης στρατιωτικής σύγκρουσης. Μάλιστα, όταν ο τότε πρόεδρος Franklin D. Roosevelt ετοιμαζόταν για επίσημη επίσκεψη στη Νέα Υόρκη το 1938, οι μυστικές υπηρεσίες άρχισε να ψάχνει για ένα θωρακισμένο αυτοκίνητο για τις κινήσεις.
Το πρώτο μοντέλο του «είδους» ήταν μια Cadillac, η οποία όμως δεν κατασκευάστηκε για τις ανάγκες του προέδρου των Η.Π.Α., αλλά για τον παγκοσμίου φήμης γκάνγκστερ Αλ Καπόνε. Απλά το Υπουργείο Οικονομικών την κατάσχεσε για λόγου του το 1932.
Ο πρόεδρος Roosevelt απέκτησε τη δική του λιμουζίνα το 1942, λίγο μετά την ιαπωνική επίθεση στο Περλ Χάρμπορ της Χαβάης. Πρόκειται για μια 12κυλίνδρη Lincoln με το παρατσούκλι «Sunshine Special» λόγω της αναδιπλούμενης οροφής της. Ήταν θωρακισμένη και είχε αλεξίσφαιρα τζάμια πάχους 2,5 εκ. Μαζί με τις υπόλοιπες μετατροπές, το βάρος της έφτανε τους 4,2 τόνους.
Το 1993, ο 42ος πρόεδρος των Η.Π.Α. Μπιλ Κλίντον ανέλαβε τα καθήκοντά του και εξυπηρετήθηκε από πολλές προεδρικές λιμουζίνες με τον λογότυπο της Cadillac και τώρα μπορείτε να αγοράσετε μία από αυτές. Η τρέχουσα ανακοίνωση του οίκου δημοπρασιών Mecum Auctions αναφέρει ότι διαθέτει μία από τις τρεις Cadillac του Bill Clinton που κυκλοφορεί.
Η προσφορά αναφέρει ότι διαθέτει θωράκιση τύπου B6 (αντέχει χτύπημα από εκρηκτικά) και αλεξίσφαιρα παράθυρα πάχους τριών ιντσών. Διαθέτει επίσης ενσωματωμένο σύστημα οξυγόνου και πυρόσβεσης, και ελαστικά τύπου Run on Flat. Όλα αυτά μαζί εκτοξεύουν το βάρος της προεδρικής λιμουζίνας στους 5,5 τόνους.
Για την «αντιμετώπιση» του βάρους φροντίζει ένας ατμοσφαιρικός V8 κινητήρας 7,4 λίτρων που έχει βελτιωθεί από την Roush Performance. Στο κοντέρ της αναγράφει κάτι παραπάνω από 1.000 χλμ., καθώς οδηγήθηκε μόνο σε παρελάσεις.