Το νέο Kia Niro, παρέχει τρεις επιλογές κινητήρων που έχουν σχεδιαστεί για να μειώσουν την επιβάρυνση στο περιβάλλον από τους ρύπους των αυτοκινήτων.
Οι εκδόσεις PHEV και HEV, επωφελούνται από τον βενζινοκινητήρα Smartstream 1.6 GDI. Συνδυάζονται στάνταρ με το εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη δεύτερης γενιάς της μάρκας 6DCT, με βελτιστοποιημένη απόδοση μετάδοσης. Αφαιρέθηκε η όπισθεν εξοικονομώντας σημαντικό βάρος 2,3 κιλών. Αυτή η αλλαγή βελτιώνει τη συνολική κατανάλωση κατά 0,62%. Η αντίστροφη κίνηση του αυτοκινήτου προέρχεται από τον ηλεκτροκινητήρα, βελτιώνοντας περαιτέρω την απόδοση και την άνεση.
Διαβάστε επίσης
Στο HEV, η τετρακύλινδρη μονάδα 1.6 GDI παράγει συνδυασμένη μέγιστη ισχύ εξόδου 141 ίππων όταν συνδυάζεται με τον σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη 32 kW. Στην έκδοση PHEV, ένας ηλεκτρονικός κινητήρας 62 kW αποδίδει συνδυασμένη μέγιστη ισχύ 183 ίππων και παρέχει αυτονομία οδήγησης μόνο με ηλεκτρική ενέργεια έως και 65 χλμ. (συνδυασμός WLTP, με τροχούς 16 ιντσών), που θεωρείται επαρκής για τις περισσότερες καθημερινές μετακινήσεις.
Μια έξυπνη λειτουργία οδήγησης Green Zone στις εκδόσεις Niro HEV και PHEV αυτοματοποιεί τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας λαμβάνοντας καθοδήγηση τοποθεσίας από το σύστημα πλοήγησης και μαθαίνοντας από τα μοτίβα οδήγησης. Οι δομημένες περιοχές ή οι δρόμοι κοντά σε σχολεία και νοσοκομεία χαρακτηρίζονται ως Πράσινες Ζώνες, διασφαλίζοντας ότι το όχημα μεταβαίνει αυτόματα σε οδήγηση μόνο με ηλεκτρισμό για μείωση των εκπομπών καυσαερίων. Ο οδηγός μπορεί επίσης να αναλάβει τον έλεγχο των πράσινων ζωνών καταχωρώντας ορισμένες διευθύνσεις στις οποίες επιθυμεί να μειώσει τις εκπομπές του οχήματός του, για παράδειγμα το σπίτι ή το γραφείο του.
Το Niro EV, εχει αυτονομία 460 χλμ. (WLTP). Η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα ειναι 150 kW και η ροπή 255 Nm. Τελική ταχύτητα 167 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 7,8΄΄.
Η πλήρωση της μπαταρίας πολυμερούς ιόντων λιθίου 64,8 kWh του Niro EV από 10-80% διαρκεί 43 λεπτά με έναν κατάλληλο φορτιστή υψηλής ισχύος DC. Όταν επιλέγεται ένα σημείο φόρτισης DC ως προορισμός και όταν οι θερμοκρασίες είναι χαμηλές, το σύστημα στο Niro EV χρησιμοποιεί ρύθμιση μπαταρίας βασισμένη στην πλοήγηση για προθέρμανση της μπαταρίας, η οποία βοηθά στη μείωση των χρόνων φόρτισης και βελτιώνει την απόδοση της μπαταρίας.