Απ: ΑΡΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΥ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ - ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑ
Σ' ευχαριστώ πολύ Srek. Ήθελα επιπλέον να μου πεις, αν γνωρίζεις, εφόσον δεν ξέρουμε σε ποια εταιρεία σταθερής τηλεφωνίας ανήκει το συγκεκριμένο σταθερό τηλέφωνο (του παθόντα), που θα απευθύνω το αίτημα; Επιπροσθέτως, το ένα τηλεφώνημα έγινε 15 Οκτωβρίου του 2012 και το άλλο 18 Ιανουαρίου 2013 σε συγκεκριμένες ώρες που καθορίζονται στην ληφθείσα έγκληση. Στο αίτημα να ζητήσω να μου στείλουν γενικά τις εισερχόμενες κλήσεις που δέχθηκε ο συγκεκριμένος αριθμός σταθερού τηλεφώνου για τον μήνα Οκτώβριο έτους 2012 και το μήνα Ιανουάριο έτους 2013 ή μόνο για τις δύο ανωτέρω συγκεκριμένες ημερομηνίες και ώρες να μου γνωστοποιήσουν τον αριθμό τηλεφώνου (του δράστη);
Απ: Απ: ΑΡΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΥ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ - ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑ
[quote name=abcdabcd date=2013-06-14]Σ' ευχαριστώ πολύ Srek. Ήθελα επιπλέον να μου πεις, αν γνωρίζεις, εφόσον δεν ξέρουμε σε ποια εταιρεία σταθερής τηλεφωνίας ανήκει το συγκεκριμένο σταθερό τηλέφωνο (του παθόντα), που θα απευθύνω το αίτημα; [/quote]
Θα πάρεις τηλέφωνο τον παθόντα κ θα τον ρωτήσεις σε ποια εταιρία σταθερής τηλεφωνίας είναι συνδρομητής ...
Τα πράγματα είναι απλά κ δεν χρειάζεται να δυσκολευουμε την ζωη μας θέτοντας [b]ΠΑΝΤΟΥ [/b]δικονομικους περιορισμούς. B-)
Οσο αναφορά τις ώρες θα κάνεις έγγραφο οπού θα προσδιορίζεις περίπου χρονικό διάστημα μιας ώρας πριν και μετά απο την ακριβή χρονική στιγμή οπου έγινε η κακόβουλη κλήση και θα αιτηθείς ΟΛΕΣ τις εισερχόμενες κλήσεις στο εν λόγω χρονικό διάστημα .
Εν συνεχεία θα ρωτήσεις πάλι τον παθόντα ποια απο τις εισερχόμενες κλήσης που θα του επιδείξεις είναι άγνωστη σε αυτόν και προφανώς ειναι του δράστη της απειλής...
Μην περιμένεις να σου πει η εταιρία ποιος ειναι ο δράστης ...
Απ: ΑΡΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΥ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ - ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑ
Εμένα πάντως μου είχε τύχει να ξέρει ο παθών τον αριθμό του δράστη και μετά με έγγραφό μου προς όλες τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας, ζητούσα να μου γνωρίσουν εάν το νούμερο αυτό αφορά συνδρομητή τους και τα στοιχεία αυτού. Μία εκ των εταιριών μου απάντησε θετικά και μάλιστα με συστημένη ταχυδρομική επιστολή, μου γνώρισε τα στοιχεία του συνδρομητή της κανονικά. Στο έγγραφό μου μνημόνευα τον αριθμό της εισαγγελικής παραγγελίας για την διενέργεια προανάκρισης. Όλα αυτά εν έτη 2011, δεν ξέρω αν πλέον έχει αλλάξει κάτι με τις εταιρίες και την παροχή αντίστοιχων πληροφοριών.
Απ: ΑΡΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΥ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ - ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑ
Σύμφωνα με την υπ´αριθμ 9/2009 γνμδ ΑΠ ο αριθμός του τηλεφώνου όπως κ ο κάτοχος του θεωρούνται " εξωτερικά" στοιχεία κ ως εκ τούτου ΔΕΝ προστατεύονται απο το απόρρητο .
Οι πάροχοι-εταιρίες συμφωνα με το πνευμα των ανωτερω γμωμοδοτησεων οφείλουν να μας χορηγούν τα στοιχεία ακόμα κ κατα την αυτεπαγγέλτη αστυνομική προανάκριση που ενεργείται δίχως παραγγελία του εισαγγελέα (243ΚΠΔ)
Οι πάροχοι που αρνούνται την χορήγηση στηρίζονται στην υπ´αριθμ 79/2005 γνμ ΑΠΔΠΧ που υποστηρίζει το αντίθετο
Ως γνωστόν η γνωμοδότηση , έστω κ του ΑΠ , δεν παράγει δίκαιο πλην όμως εκτιμάται ελεύθερα απο τις αρχές κ τους ιδιώτες και σε μια ενδεχόμενη -μέχρις εσχάτων- δικαστική διαμάχη , δύσκολα θα βρεθεί κάποια δικαστικη αρχή που θα την παραβλέψει εκδίδοντας αντίθετη αποφαση...
Ετσι λοιπον εφόσον η νομική επιστήμη εξελίσσεται διαρκώς ο δρόμος σε όποιον έχει την διάθεση να αντιπαραβαλει τα επιχειρήματα του απέναντι στις εν λόγω γνωμοδοτήσεις ενώπιον του δικαστηρίου , ειναι ανοιχτός!!!
Πολύ συχνά οι εταιρίες αρνούνται την παροχη των αιτουμενων στοιχείων χωρίς παραγγελία εισαγγελέα αλλά μόλις επανελθεις με ΝΕΟ αίτημα στο οποίο θα ζητάς τα στοιχεία του νόμιμου εκπροσώπου της εταιριας καθώς κ του υπογράφοντωσ της αρνητικής απάντησης προκειμενου να στηριξεισ την απειθεια κ την υποθελψη εγκληματία ειναι βέβαιο ότι θα σου παρέχουν τα αιτουμενα στοιχεία δίχως συνέχεια επι του θέματος ...
Αρχικά πρέπει να διασαφηνιστεί οτι η διαδικασία που αναφέρει η παραγγελία ΔΕΝ πρόκειται για άρση Απορρήτου όπως ορίζεται στον Ν2225/1994 αφού αυτή προβλέπεται αποκλειστικά και ΜΟΝΟ για τα ρητώς προκαθορισμένα και αναφερόμενα στις διατάξεις του κακουργήματα.
Γι’αυτό άλλωστε ο κ.Εσαγγελέας αναφέρει τις υπ’ αριθ. 7/2009 και 12/2009 ΓνωμΕισΑΠ ως εξακολουθούν να ισχύουν μετα την 9/2011 όμοια και οι οπόιες ορίζουν ότι τα εξωτερικά στοιχεία ΔΕΝ προστατεύονται από το απόρρητο του αρ 19Σ ώστε να μην προβάλει ο παροχός καμία άρνηση χορήγησης στηριζόμενος στην 79/2002ΓΝΜ ΑΠΔΠΧ που ορίζει ακριβώς το αντίθετο.( Σε περίπτωση άρνησης στηρίζεται απείθεια και υπόθαλψη εγκληματία ) .
Ετσι δεν χρειάζεται να ακολουθηθεί και η διαδικασία Άρσης Απορρήτου όπως προβλέπεται από το ΠΔ 47/2005. (έκδοση διάταξης)
ΜΕΓΑΛΗ Προσοχή όμως πρέπει να δοθεί στην ΑΜΕΣΗ εκτέλεση της παραγγελίας αφού τα στοιχεία των εισερχόμενων-εξερχόμενων κλήσεων διατηρούνται στα αρχεία των παροχών ΜΟΝΟ για ένα έτος (αρ 6 του Ν 3917/2011).
Η παραγγελία πρέπει να γίνει προς τον παροχό του συνδρομητή (παθόντα) με αίτημα χορήγησης αναλυτικής κατάστασης εισερχομένων κλήσεων κατά τις ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ημέρες και ώρες όπου δέχτηκε τις κακόβουλες κλήσεις στον συγκεκριμένο αριθμό τηλεφώνου .
Το χρονικό διάστημα πρέπει να είναι προκαθορισμένο και όχι μεγαλύτερο από έναν μήνα (Υπ. αριθμ. 2322/2006 ως τροποποιήθηκε με την υπ’αριθμ 234/2009 απόφαση ΑΔΑΕ )
Εν συνεχεία όταν ταυτοποιηθεί ο αριθμός του καλούντα (δράστη) , άσχετα αν ειχε ενεργοποιήσει την απόκρυψη του αριθμού του αφού αυτή εξουδετερώνεται (άρθ 8 παρ. 7 εδ. α’του ν. 3471/2006 ) ζητάς τα στοιχεία ταυτότητας του από τον παροχό του , εφόσον πλέον ΔΕΝ υπάρχει ενεργό κινητό του οποίου ο κάτοχος να μην εχει κάνει την διαδικασία ταυτοποιησης (ν 3783/2009) ενώ για τα σταθερά αυτό ίσχυε από παλαιότερα .
Αυτή λοιπόν είναι η διαδικασία η οποία είναι αρκετά απλούστερη από την διαδικασία Άρσης Απορρήτου στηριζόμενη απόλυτα στις υπ’ αριθ. 7/2009 και 12/2009 ΓνωμΕισΑΠ (οι οποίες σημειωτέων αμφισβητούνται έντονα ως προς την νομιμότητα τους…) όπου τα εξωτερικά στοιχεία ήτοι ο αριθμός τηλεφώνου κ κατ’ αντιστοιχία ο κάτοχος του δεν προστατεύονται από το απόρρητο του αρ 19Σ…